Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg varmet middag til barn som skulle av gårde på aktiviteter i går. 
Samboern min tar en fiskepinne fra tallerken til sønnen vår, og jeg sier nei og ber han heller ta fra stekebrettet (fordi de på tallerken skal bli passe tempererte). 
Da slenger han fra seg «pass deg du ellers pælmer jeg den i trynet ditt». 
hva, ikke normalt ass, eller ? 

Anonymkode: ff27d...32c

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi.

Det der var hakket mer aggressivt og ufint enn jeg ville tålt fra en partner. Folk på det nivået ville ikke vært noe for meg i alle fall. 

Anonymkode: 97c15...65e

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

1/10

Anonymkode: 26f04...d6f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

samboeren tar en fiskepinne fra tallerkenen som var forberedt til sønnen fordi han ville spise den selv? Forstod ikke helt. Hvis han vil spise en utemperert (skjønte ikke helt den heller) fiskepinne, så kan han vel det? 

Men uansett; han reagerte temmelig aggresivt ja. Litt overdrevet. Men det finnes vel en forhistorie her også

Anonymkode: 7d0f0...4aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

samboeren tar en fiskepinne fra tallerkenen som var forberedt til sønnen fordi han ville spise den selv? Forstod ikke helt. Hvis han vil spise en utemperert (skjønte ikke helt den heller) fiskepinne, så kan han vel det? 

Men uansett; han reagerte temmelig aggresivt ja. Litt overdrevet. Men det finnes vel en forhistorie her også

Anonymkode: 7d0f0...4aa

Hva er det du ikke forstår her a ? barnet har fiskepinner som ikke er så varme slik at barnet ikke skal brenne seg. Voksne trenger vel ikke spise maten til små unger?

Anonymkode: c3050...d9d

• Liker 9
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Samboern min tar en fiskepinne fra tallerken til sønnen vår, og jeg sier nei og ber han heller ta fra stekebrettet (fordi de på tallerken skal bli passe tempererte). 

Ikke en person som bør bo med et barn, eller andre personer overhodet. Ta å redd ungen for det går helt galt. 

Anonymkode: 21772...e42

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt. Og dette er første gangen han sier noe sånt?

Anonymkode: 67503...909

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Uhørt.

Sa han dette mens barnet hørte på?

Høres ikke greit ut

Endret av exictence
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter at han sa det da? Gikk du bare din vei for å poste det på kvinneguiden?

Anonymkode: f3b77...a1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter at han sa det da? Gikk du bare din vei for å poste det på kvinneguiden?

Anonymkode: f3b77...a1b

Neida, jeg sitter i bilen å tenker og skriver mens jeg venter på barnet som er på aktivitet. Dette skjedde for noen timer siden. 
Jeg sa «sånn sier du bare ikke til meg» . Ble skuffa og sur! Og jeg sa «fløtt deg, du går i veien for meg!» (altså lite kjøkken og jeg stresset og ordnet med mat til de som skulle av gårde - han skulle sitte hjemme og jobbe på kontoret og hadde nettopp spist). 
Han tar hevn å sier «du er i veien for meg også». Man kan jo tolke det som man vil. Jeg var ikke fysisk i veien for han… han er ikke alltid så hyggelig han jeg bor med for å si det sånn. Sikkert ikke jeg heller men han er så kraftig og spydig i språket sitt. Og ikke på tale om han beklager seg til meg 😌🥹
jeg forstår jo at det mest sannsynlig er noe annet som ligger bak, om det er noe med meg eller noe på jobben, så lunta blir kort. 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Neida, jeg sitter i bilen å tenker og skriver mens jeg venter på barnet som er på aktivitet. Dette skjedde for noen timer siden. 
Jeg sa «sånn sier du bare ikke til meg» . Ble skuffa og sur! Og jeg sa «fløtt deg, du går i veien for meg!» (altså lite kjøkken og jeg stresset og ordnet med mat til de som skulle av gårde - han skulle sitte hjemme og jobbe på kontoret og hadde nettopp spist). 
Han tar hevn å sier «du er i veien for meg også». Man kan jo tolke det som man vil. Jeg var ikke fysisk i veien for han… han er ikke alltid så hyggelig han jeg bor med for å si det sånn. Sikkert ikke jeg heller men han er så kraftig og spydig i språket sitt. Og ikke på tale om han beklager seg til meg 😌🥹
jeg forstår jo at det mest sannsynlig er noe annet som ligger bak, om det er noe med meg eller noe på jobben, så lunta blir kort. 

I går? Noen timer siden? 🤔🧐

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Høres ut som dere passer bra sammen, dette er vel ikke første gang dere slenger meldinger til hverandre?

Anonymkode: 39544...8f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

1/10

Anonymkode: 26f04...d6f

Jeg må si 0/10 da hun plutselig endrer historien i senere innlegg...

Anonymkode: 29dbe...916

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høres ut som dere passer bra sammen, dette er vel ikke første gang dere slenger meldinger til hverandre?

Anonymkode: 39544...8f5

Skulle hun bare ta i mot som et annet mehe, og ikke forsvare seg eller ta igjen med drittsekken? Det er i alle fall å be om at han fortsetter å slenge dritt og sånne kommentarer i fremtiden også. Ingen motstand, bare å trampe over dama, liksom.

Anonymkode: a8cb2...d2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Å bli snakket slik til og snakke til hverandre på den måten som du gjør, høres alt annet enn kjærlig og godt ut.

Jeg hadde aldri funnet meg i det, og ville ikke godtatt å levd sammen med en slik mann. Jeg hadde ikke klart å respektert fyren og dermed heller ikke hatt noe lyst til å ha sex med personen heller.

Anonymkode: 50d1c...022

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri godtatt. Ta en prat og han skal legge seg flat og beklage. Og skjer sånn igjen så hadde jeg blitt singel. Null toleranse for å bruke tid på sånne folk. 

Anonymkode: b42a4...1db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er barn som lærer dette av dere nå. Husk det.

Anonymkode: c565e...60c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du sier "FLYTT DEG!"

Han responderer med å ta en fiskepinne fra en av barnas tallerken.

Han svarer han skal "Pælme deg i trynet på deg"?

Er dette et engangstilfelle eller prater dere faktisk sånn til hverandre daglig?

Anonymkode: 89f9a...101

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns det er ganske tydelig at dere begge er drittlei av hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Små gryter har også ører.
Barnet plukker garantert opp en del av denne tonen dere voksne har overfor hverandre. Er det sånn dere vil han/hun skal opptre mot andre her i livet? Enten bør dere sitte ned som voksne, modne mennesker og bli enige om å endre tone overfor hverandre permanent begge to - for det er åpenbart at dere ikke er så happy med det selv heller. Eller så bør dere revurdere forholdet, for sånn kan dere ikke gå rundt.

Anonymkode: 1fc1c...966

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...