Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Hei! Jeg skal være forlover i et bryllup til sommeren og har tenkt å kjøpe meg en kjole i prisklassen 2000-3000 kroner. Jeg var innom Coast i Hegdehausveien i går, og fant mange nydelige kjoler, men har lyst til å kikke litt til. Er det noen som har noen forslag til kjolebutikker i Oslo og omegn jeg bør sjekke ut? Helst litt ungdommelige og ikke så veldig "stive", og vil ha kjole i knelengde. Forslag mottas med takk! Hilsen spent forlover
Christiane Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Du kan se efter kjoler i butikken Diin i Camilla Collets vei. De har en del pent der.
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Du kan se efter kjoler i butikken Diin i Camilla Collets vei. De har en del pent der. ← Tiltredes! Fantastisk butikk med flott service
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Da jeg var forlover kjøpte jeg kjole på CC Vest. Husker ikke hvilken butikk det var der, men de har hvert fall mange butikker med fine kjoler man kan gå å se i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå