Hiawata- Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Bare nysjerrig Ser man forskjell på sædvæske med sædceller i, og sædvæske uten sædceller? De som blir sterilisert får jo fortsatt sædvæske under utløsning, men det finns jo ikke sædceller i væsken da. Men kan man se forskjell på det?? Ser man sædcellene?? Er det tykkere, eller mer klumpete el? noen som vet??
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 For det blåtte øyet kan du ikke se forskjell nei.
Ladyen Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Så: frem med forstørrelsesglasset i den aktuelle situasjon og ta en real titt !
BitteLille Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Du kan ikke se noe noe, Og om man skulle kunne ha se dem, ville du ikke kunne sett om det var brukbare svømmere eller ikke Endret 26. mars 2006 av BitteLille
Gjest Leo i.i. Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Taler av erfaring og kan bekrefte at det ikke er noen synlig forskjell på sæd med og uten levende sædceller.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2006 #6 Skrevet 17. mai 2006 Taler også av erfaring, og jeg påstår at jeg kunne merke forskjell..... den elskeren min som viser seg å være steril klarte aldri å få sæden skikkelig "inn" i meg, den rant rett ut igjen... de fruktbare elskerne mine fikk sæden så langt inn at den kunne bli der i flere timer..... om dere forstår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå