Gå til innhold

laminat på vegg

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skulle gjerne ha noe liknnes veldig mørk parkett på en vegg, er det egen parkett for vegg? eller er det noe som heter laminat for vegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-

Synes parkett paa en vegg er kjempelekkert! Tror ikke det er noe annet enn det som du legger paa gulv, trenger da selvsagt ikke aa ta hensyn til tykkelse av gulvet siden slitasjoen er mindre. Har sett det flere plasser, bla. paa et moeterom hos et interioerarkitektfirma i Oslo, og jeg vurderer det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke bruk parkett....

MEN: Bruk BEVERPANEL, det er rålekkert.. Billig er det også, ca 70,- kvm. Og sammen med en "varm" farge, endrer leiligheten/huset karakter av dimensjoner!!

Pusser opp 1948-modellen av et hus jeg, og bruker det i flere/alle rom eller bare enkelte vegger på flere rom... Det gjør seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

ehm... nå var det vel uttrykket til parketten trådstarter ønsket, ikke råd om hvordan man kan legge noe som ligner panel på en billig måte.

Jeg ville ikke tatt i slik beverpanel med tang engang, ønsker man panel så legger man ordentlig panel (og ønsker man parkettgulv så legger man parkett ikke laminat...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...