Gå til innhold

Billige minusbriller fra Nille, Europris…Er de ok å bruke eller er det dårlig for øynene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk ☺️ 

Anonymkode: b9f28...2e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Desse billigbrillene kan gjøre mer skade en nytte. Beste er å få sjekket synet hos optiker. 

Anonymkode: 343a1...a76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uansett så bør alle ta seg en time hos optiker for en helsesjekk av øynene, du kan få billige briller på Brilleland og Specsavers, det er bedre enn Nille briller.

Anonymkode: 6d03f...0ab

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes hos optikeren, trengte lesebriller +1, kjøpte briller også der. De ble ødelagt etter en stund, og da kjøpte jeg på Nille - følte ingen forskjell, likte egentlig fasong bedre enn på de første 😉

Anonymkode: c6f5c...7a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok synstest hos optiker, mente jeg 😂

Anonymkode: c6f5c...7a5

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du vet hvilken styrke du bruker og har likt på begge øynene kan du fint kjøpe disse brillene. At de ødelegger mer enn de gjør godt er bare tull.

Anonymkode: fab8b...ddc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk ☺️ 

Du får briller til 300kr på specsavers, i riktig styrke. Feil styrke på briller er ikke å anbefale. Ta en synstest! 

Anonymkode: d2b6e...320

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk beskjed av øyelege, etter laseroperasjon, at nå kan jeg kjøpe nillebriller om jeg trenger det for å lese. Helt unødvendig å kjøpe dyrt da. Men det er pluss styrke.

Anonymkode: 91d19...a80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Øyelegen min sier det går helt fint.

Anonymkode: 4f349...431

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk nivå med jevne mellomrom for å finne styrken. Så kjøper du billig og rett styrke.

Anonymkode: da0e3...a12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du får briller til 300kr på specsavers, i riktig styrke. Feil styrke på briller er ikke å anbefale. Ta en synstest! 

Anonymkode: d2b6e...320

Det er ikke feil styrke. Jeg sjekket på Brilleland og kjøpte akkurat sånn styrke på Nille 

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler 3 pk fra Rusta, de er faktisk ganske fine. Og gjør nytten. Helt uten å skade øynene

Anonymkode: 215df...d4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt slike, på det tidspunktet hadde jeg tilnærmet samme styrke på begge øynene. Alternativet var å gå rundt og se dårlig på avstand mens jeg ventet på nye briller fra optiker, siden mine vanlige briller var blitt ødelagte.

Anonymkode: ad14c...e79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...