AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Desse billigbrillene kan gjøre mer skade en nytte. Beste er å få sjekket synet hos optiker. Anonymkode: 343a1...a76 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august Uansett så bør alle ta seg en time hos optiker for en helsesjekk av øynene, du kan få billige briller på Brilleland og Specsavers, det er bedre enn Nille briller. Anonymkode: 6d03f...0ab 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Jeg syntes hos optikeren, trengte lesebriller +1, kjøpte briller også der. De ble ødelagt etter en stund, og da kjøpte jeg på Nille - følte ingen forskjell, likte egentlig fasong bedre enn på de første 😉 Anonymkode: c6f5c...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august Jeg tok synstest hos optiker, mente jeg 😂 Anonymkode: c6f5c...7a5
AnonymBruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august Så lenge du vet hvilken styrke du bruker og har likt på begge øynene kan du fint kjøpe disse brillene. At de ødelegger mer enn de gjør godt er bare tull. Anonymkode: fab8b...ddc 5
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk ☺️ Anonymkode: b9f28...2e9 Du får briller til 300kr på specsavers, i riktig styrke. Feil styrke på briller er ikke å anbefale. Ta en synstest! Anonymkode: d2b6e...320 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Fikk beskjed av øyelege, etter laseroperasjon, at nå kan jeg kjøpe nillebriller om jeg trenger det for å lese. Helt unødvendig å kjøpe dyrt da. Men det er pluss styrke. Anonymkode: 91d19...a80 4
AnonymBruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august Øyelegen min sier det går helt fint. Anonymkode: 4f349...431
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Sjekk nivå med jevne mellomrom for å finne styrken. Så kjøper du billig og rett styrke. Anonymkode: da0e3...a12
AnonymBruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du får briller til 300kr på specsavers, i riktig styrke. Feil styrke på briller er ikke å anbefale. Ta en synstest! Anonymkode: d2b6e...320 Det er ikke feil styrke. Jeg sjekket på Brilleland og kjøpte akkurat sånn styrke på Nille Anonymkode: b9f28...2e9
AnonymBruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Anbefaler 3 pk fra Rusta, de er faktisk ganske fine. Og gjør nytten. Helt uten å skade øynene Anonymkode: 215df...d4c
AnonymBruker Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august Jeg har hatt slike, på det tidspunktet hadde jeg tilnærmet samme styrke på begge øynene. Alternativet var å gå rundt og se dårlig på avstand mens jeg ventet på nye briller fra optiker, siden mine vanlige briller var blitt ødelagte. Anonymkode: ad14c...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå