AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Heisann. Nå er det meldt regn i en ukes tid og jeg klarer virkelig ikke finne en sydvest som ikke er foret i nærheten av der jeg bor. Vi har én med fleece, men blir dette for varmt? Barnet er ikke noe glad i å bruke hette, så jeg skulle gjerne hatt sydvest til barnehagen denne uka Skjønner at temperatur er individuelt for barn, men hva er deres erfaring? Anonymkode: 1f45b...7a3
AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heisann. Nå er det meldt regn i en ukes tid og jeg klarer virkelig ikke finne en sydvest som ikke er foret i nærheten av der jeg bor. Vi har én med fleece, men blir dette for varmt? Barnet er ikke noe glad i å bruke hette, så jeg skulle gjerne hatt sydvest til barnehagen denne uka Skjønner at temperatur er individuelt for barn, men hva er deres erfaring? Anonymkode: 1f45b...7a3 Synes ikke fleece i 13-14 grader er så varmt. Ville gått for det eller tynn ull under regntøyet Anonymkode: 4b0cc...130
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes ikke fleece i 13-14 grader er så varmt. Ville gått for det eller tynn ull under regntøyet Anonymkode: 4b0cc...130 Nice, da prøver vi det Anonymkode: 1f45b...7a3
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Regnvær er surt vær uansett temperatur. Jeg, som voksen, ville ikke brukt uforet sydvest uansett temperatur. Anonymkode: 712d8...395
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Regnvær er surt vær uansett temperatur. Jeg, som voksen, ville ikke brukt uforet sydvest uansett temperatur. Anonymkode: 712d8...395 Jeg bruker uforet hette på regnjakka og synes i grunn det er nok Anonymkode: 1f45b...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå