AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Jeg har så lyst å si at en del menn er single fordi de faktisk ikke klarer å åpne seg og skape bånd med et annet menneske. De må gjerne sitte og sutre mens de sveiper på tinder, menni bunn og grunn har de ikke selvtillit til å være i et ordentlig forhold, men kanskje heller enn å jobbe med det legger de seg etter drømmedamer på instagram eller whatever og tar den avvisningen mot seg selv. Anonymkode: b7148...640 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Men hvis de "sutrer" over 0 likes på Tinder, hva har det med å "ikke klare å åpne seg" egentlig? De kommer jo aldri så langt som at noen er villig til å kommunisere med dem Anonymkode: 862f3...ae2 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men hvis de "sutrer" over 0 likes på Tinder, hva har det med å "ikke klare å åpne seg" egentlig? De kommer jo aldri så langt som at noen er villig til å kommunisere med dem Anonymkode: 862f3...ae2 Joda mange av de gjør det, så får de panikk når det blir tegn til å bli seriøst og dumper en eller ghoster. Anonymkode: b7148...640 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Jeg gjorde et sosialt eksperiment. Jeg var veldig kjekk inntil i midten av 30-åra. Fikk masse oppmerksomhet fra damer. Men så ble jeg mer og mer skalla og dertil ikke så populær lenger. Selv med samme kroppsform og vekt. Fikk limt på tupe. En skikkelig fin og kul sveis. Og var i Oslo i 1 mnd hvor jeg dro ut på byen hver helg. Og sann mine ord. Ikke fått så mye fi..e på ti år da jeg ikke var skalla.. Så ja. Det hjelper å ikke bli skalla. Anonymkode: d7bee...b94 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Joda mange av de gjør det, så får de panikk når det blir tegn til å bli seriøst og dumper en eller ghoster. Anonymkode: b7148...640 Ok ja du tenker at menn som avviser deg er slemme og ikke har lov til det. Men det er noe helt annet. Anonymkode: 862f3...ae2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg gjorde et sosialt eksperiment. Jeg var veldig kjekk inntil i midten av 30-åra. Fikk masse oppmerksomhet fra damer. Men så ble jeg mer og mer skalla og dertil ikke så populær lenger. Selv med samme kroppsform og vekt. Fikk limt på tupe. En skikkelig fin og kul sveis. Og var i Oslo i 1 mnd hvor jeg dro ut på byen hver helg. Og sann mine ord. Ikke fått så mye fi..e på ti år da jeg ikke var skalla.. Så ja. Det hjelper å ikke bli skalla. Anonymkode: d7bee...b94 Jeg tar hårtransplantasjon, men også mulig jeg trenger kjeve og nese operasjon. Anonymkode: 11d49...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Annerledes? Skalla er helt vanlig Chubby er vanlig Anonymkode: 173cc...42b
Nowayback Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Joda mange av de gjør det, så får de panikk når det blir tegn til å bli seriøst og dumper en eller ghoster. Anonymkode: b7148...640 Voldsomt til innsikt du hadde i det.
Nowayback Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg gjorde et sosialt eksperiment. Jeg var veldig kjekk inntil i midten av 30-åra. Fikk masse oppmerksomhet fra damer. Men så ble jeg mer og mer skalla og dertil ikke så populær lenger. Selv med samme kroppsform og vekt. Fikk limt på tupe. En skikkelig fin og kul sveis. Og var i Oslo i 1 mnd hvor jeg dro ut på byen hver helg. Og sann mine ord. Ikke fått så mye fi..e på ti år da jeg ikke var skalla.. Så ja. Det hjelper å ikke bli skalla. Anonymkode: d7bee...b94 Alle vet det. Ingen tør si det. Vi lever i en tid hvor man skal være positiv til alle slags kropper. Men instinktene lever fortsatt i beste velgående, så vi gjør oss en bjørnetjeneste å si at alle kan få partner.
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg gjorde et sosialt eksperiment. Jeg var veldig kjekk inntil i midten av 30-åra. Fikk masse oppmerksomhet fra damer. Men så ble jeg mer og mer skalla og dertil ikke så populær lenger. Selv med samme kroppsform og vekt. Fikk limt på tupe. En skikkelig fin og kul sveis. Og var i Oslo i 1 mnd hvor jeg dro ut på byen hver helg. Og sann mine ord. Ikke fått så mye fi..e på ti år da jeg ikke var skalla.. Så ja. Det hjelper å ikke bli skalla. Anonymkode: d7bee...b94 Så lenge målet ditt - som 30-40 åring er masse damer til køys og ONS - og ikke forhold- så er du jo skada - hjelper ikke med hår, du mangler jo noe på innsida.. Anonymkode: 173cc...42b 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg gjorde et sosialt eksperiment. Jeg var veldig kjekk inntil i midten av 30-åra. Fikk masse oppmerksomhet fra damer. Men så ble jeg mer og mer skalla og dertil ikke så populær lenger. Selv med samme kroppsform og vekt. Fikk limt på tupe. En skikkelig fin og kul sveis. Og var i Oslo i 1 mnd hvor jeg dro ut på byen hver helg. Og sann mine ord. Ikke fått så mye fi..e på ti år da jeg ikke var skalla.. Så ja. Det hjelper å ikke bli skalla. Anonymkode: d7bee...b94 Handler nok heller om at DU er mer fornøyd med utseendet ditt da. Da har du en annen utstråling og selvsikkerhet. Men det finnes selvfølgelig kvinner som bryr seg om at mannen har hår, men de fleste bryr seg lite. Anonymkode: c42c4...98d 4
AnonymBruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg gjorde et sosialt eksperiment. Jeg var veldig kjekk inntil i midten av 30-åra. Fikk masse oppmerksomhet fra damer. Men så ble jeg mer og mer skalla og dertil ikke så populær lenger. Selv med samme kroppsform og vekt. Fikk limt på tupe. En skikkelig fin og kul sveis. Og var i Oslo i 1 mnd hvor jeg dro ut på byen hver helg. Og sann mine ord. Ikke fått så mye fi..e på ti år da jeg ikke var skalla.. Så ja. Det hjelper å ikke bli skalla. Anonymkode: d7bee...b94 Så da brukte du ti år på å finne ut på ordentlig at utseende teller og at attraktive mennesker er mest populære. Vi andre lærte jo dette på barneskolen. Anonymkode: 74d94...7b3
AnonymBruker Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så lenge målet ditt - som 30-40 åring er masse damer til køys og ONS - og ikke forhold- så er du jo skada - hjelper ikke med hår, du mangler jo noe på innsida.. Anonymkode: 173cc...42b Du er altfor dømmende og sneversynt. Anonymkode: 11d49...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august Dette er ikke egentlig veldig komplisert. Det overfladiske er viktig i overfladiske forhold. De indre kvalitetene er viktigere i dype og langvarige forhold. Ingen behøver være overrasket av at den andre må finne deg attraktiv for å ville være sammen med deg, men det er ikke det samme som at alle må finne deg attraktiv. Kjæresten min er ikke kjempe høy, men høyere enn meg da. Han mistet håret sent i 20 årene og er på ingen måter topptrent, helt vanlig kropp har han. I følge mange her så har han jo ikke kjangs i havet, men tro det eller ei, han er ganske populær blant damene likevel.. og det er ikke på grunn av håret, men hvordan han er som person! Blir så trist på vegne av alle som blir så bitre når de ikke får seg kjæreste. For bitterheten og negativiteten er trolig den største grunnen til at man ikke finner noen. Pluss at det er vanskelig selv når man har alt på stell, vær litt greie med dere selv… og andre.. Anonymkode: a8569...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #15 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Handler nok heller om at DU er mer fornøyd med utseendet ditt da. Da har du en annen utstråling og selvsikkerhet. Men det finnes selvfølgelig kvinner som bryr seg om at mannen har hår, men de fleste bryr seg lite. Anonymkode: c42c4...98d De fleste sier nok at de ikke bryr seg, men i praksis viser det seg at de bryr seg. Finn fram et bilde av Elon Musk eller John Travolta før og etter hårtransplantasjon f.eks og vurder litt hvor lite du egentlig bryr deg. Nå skal det sies at disse kjendisene bruker mye mer på en slik opperasjon enn en vanlig mann kan ha råd til, og selv da går det noen ganger dårlig som f.eks det gjorde med Joe Rogan. Anonymkode: 59ff1...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå