AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:28 #1 Skrevet tirsdag kl 09:28 Har et inntrykk av at de fleste damer som er på datern nå er så rippa for kroppsfett pga trening at de har ingen pupper lenger. Flere her som har problem med å finne damer som har to håndfulle? Anonymkode: 5aa6a...539
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:35 #2 Skrevet tirsdag kl 09:35 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har et inntrykk av at de fleste damer som er på datern nå er så rippa for kroppsfett pga trening at de har ingen pupper lenger. Flere her som har problem med å finne damer som har to håndfulle? Anonymkode: 5aa6a...539 Nei. Anonymkode: 3442b...a72
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:38 #3 Skrevet tirsdag kl 09:38 Pupper er jo ikke fett. Vet ikke hvor gammel du er, men mange fjerner sikilkon eller tar brystreduksjon i min alder. moten i dag for unge er vel delt, silikon er litt på vei tilbake men helse er fortsatt viktigst. antar du ser etter lubben dame med naturlige pupper, men det er ofte ingen sammenheng. Jeg er feks veldig slank med fikk store pupper allerede som tenåring. Har tatt reduksjon og redusert til en håndfull. Det går ikke an og trene bort pupper, pupper er ikke muskler. nei, hvor finner du den dama du søker… alle kroppsformer finnes jo , tinder, puben, kantina på jobben ? Anonymkode: cdaac...b70 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:24 #5 Skrevet tirsdag kl 10:24 Stor pike skrev (38 minutter siden): Her! 😂 KG burde opprettet kontaktannonser her. Har en mistanke om at kremen av puppedamer er her på forumet. Anonymkode: 5aa6a...539 1
Mardina Skrevet tirsdag kl 10:27 #6 Skrevet tirsdag kl 10:27 Håndfulle, men ikke store pupper her 😄 Men jeg er ikke singel da 😄
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:55 #7 Skrevet tirsdag kl 10:55 Jeg har big bOObis and they r O K e y 🤔 Anonymkode: 0108d...99f 1
Baktusbror Skrevet tirsdag kl 11:00 #8 Skrevet tirsdag kl 11:00 De damene med størst pupper treffer du gjerne på hos kiropraktoren da de ofte har en tendens til å få vondt i ryggen etterhvert. 4 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:03 #9 Skrevet tirsdag kl 11:03 Baktusbror skrev (2 minutter siden): De damene med størst pupper treffer du gjerne på hos kiropraktoren da de ofte har en tendens til å få vondt i ryggen etterhvert. Hahaha spot on! Hilsen hu som har store pupper og ser på kiropraktor som sitt andre hjem Anonymkode: 4c5a9...2ff
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:06 #10 Skrevet tirsdag kl 11:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pupper er jo ikke fett. Vet ikke hvor gammel du er, men mange fjerner sikilkon eller tar brystreduksjon i min alder. moten i dag for unge er vel delt, silikon er litt på vei tilbake men helse er fortsatt viktigst. antar du ser etter lubben dame med naturlige pupper, men det er ofte ingen sammenheng. Jeg er feks veldig slank med fikk store pupper allerede som tenåring. Har tatt reduksjon og redusert til en håndfull. Det går ikke an og trene bort pupper, pupper er ikke muskler. nei, hvor finner du den dama du søker… alle kroppsformer finnes jo , tinder, puben, kantina på jobben ? Anonymkode: cdaac...b70 Pupper er stort sett fett jo. Når jeg går ned i vekt er det puppene som ryker først. Anonymkode: 7ff6a...871 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:07 #11 Skrevet tirsdag kl 11:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pupper er stort sett fett jo. Når jeg går ned i vekt er det puppene som ryker først. Anonymkode: 7ff6a...871 Samme her. Har store pupper nå, men så er jeg tjukk nå også. Som veldig tynn (under 50kg) hadde jeg «bare» 70c. Anonymkode: 37612...dda
GammelKaktus Skrevet tirsdag kl 11:07 #12 Skrevet tirsdag kl 11:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pupper er jo ikke fett. Vet ikke hvor gammel du er, men mange fjerner sikilkon eller tar brystreduksjon i min alder. moten i dag for unge er vel delt, silikon er litt på vei tilbake men helse er fortsatt viktigst. antar du ser etter lubben dame med naturlige pupper, men det er ofte ingen sammenheng. Jeg er feks veldig slank med fikk store pupper allerede som tenåring. Har tatt reduksjon og redusert til en håndfull. Det går ikke an og trene bort pupper, pupper er ikke muskler. nei, hvor finner du den dama du søker… alle kroppsformer finnes jo , tinder, puben, kantina på jobben ? Anonymkode: cdaac...b70 Pupper er fett jo.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:12 #13 Skrevet tirsdag kl 11:12 Under ein stein… Anonymkode: 32c33...e64
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:18 #14 Skrevet tirsdag kl 13:18 Hvis du bevisst går etter damer med store pupper, finner du det ikke. Gå heller etter små, så vil du ubevisst møte på noen med store. Sånn er det for meg. På leit etter en spesifikk ting, finner det ikke. Gir opp eller får tak i noe som kan ligne. Poff, så finner jeg det jeg har lett etter. Anonymkode: 449ed...b1f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:22 #15 Skrevet tirsdag kl 13:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her. Har store pupper nå, men så er jeg tjukk nå også. Som veldig tynn (under 50kg) hadde jeg «bare» 70c. Anonymkode: 37612...dda Mange som glemmer å fôre dama skikkelig, og så svinner de hen. Anonymkode: c3665...135 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:32 #16 Skrevet tirsdag kl 16:32 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange som glemmer å fôre dama skikkelig, og så svinner de hen. Anonymkode: c3665...135 Nettopp❤️ Anonymkode: 140a5...315
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:43 #17 Skrevet tirsdag kl 16:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange som glemmer å fôre dama skikkelig, og så svinner de hen. Anonymkode: c3665...135 Nettopp! Det er er det mannen min sier når han kommer med sjokoladen: «Må jo vare på disse!» (Puppene). Jeg har store pupper naturlig, ellers ganske slank. Men jeg har også en del vondt i rygg og nakke… Og ja, er jo opptatt og ikke på markedet.. Anonymkode: 8faa8...61c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:43 #18 Skrevet tirsdag kl 16:43 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp! Det er er det mannen min sier når han kommer med sjokoladen: «Må jo vare på disse!» (Puppene). Jeg har store pupper naturlig, ellers ganske slank. Men jeg har også en del vondt i rygg og nakke… Og ja, er jo opptatt og ikke på markedet.. Anonymkode: 8faa8...61c *må jo ta vare på disse. Anonymkode: 8faa8...61c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:02 #19 Skrevet tirsdag kl 17:02 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Samme her. Har store pupper nå, men så er jeg tjukk nå også. Som veldig tynn (under 50kg) hadde jeg «bare» 70c. Anonymkode: 37612...dda Så jeg som er tynn med store pupper, har bare fetter lagret å puppene? 😅 Klart det er noe fett ja, men også i hovedsak mer brystvev enn de med små pupper. Anonymkode: 047d7...ffc
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:06 #20 Skrevet tirsdag kl 17:06 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har et inntrykk av at de fleste damer som er på datern nå er så rippa for kroppsfett pga trening at de har ingen pupper lenger. Flere her som har problem med å finne damer som har to håndfulle? Anonymkode: 5aa6a...539 For et teit spørsmål. De samler seg ikke på en plass Anonymkode: 0f1ae...529 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå