AnonymBruker Skrevet 27. august 2025 #41 Skrevet 27. august 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kan ikke være den eneste som tenkte bæsjeklumper i en klosettskål etter å ha sett trådtittelen...? Men ja... Skal det liksom være noe farlig? Jeg har ihvertfall hatt sånt hele livet. Anonymkode: 7b283...79f Slike du ser på bilder? Når merker du de mest? Anonymkode: 8fe21...4a4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2025 #42 Skrevet 27. august 2025 De flyterne jeg har har jeg hatt en god stund, og de er der hele tiden selv om det kan gå flere måneder uten at jeg merker de. Jeg ser de mest når jeg er ute og det er lyst og jeg ser mot et stort "tomt" område, som lys himmel eller snehvit bakke. I andre situasjoner regner jeg med hjernen filtrerer de ut til fordel for alt annet som skal registreres i synsfeltet. Den eneste flyteren som "plager" meg er den som ser ut som en tråd som faller nedover i synsfeltet når jeg ser oppover. Jeg gikk et par sesonger og prøvde å fjerne det løse hårstrået eller ullfiberen som hang ned fra lua/capsen, før det gikk opp for meg at det jeg så ikke var på utsiden av øyet... 😒 Anonymkode: 6b314...ead
AnonymBruker Skrevet 27. august 2025 #43 Skrevet 27. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De flyterne jeg har har jeg hatt en god stund, og de er der hele tiden selv om det kan gå flere måneder uten at jeg merker de. Jeg ser de mest når jeg er ute og det er lyst og jeg ser mot et stort "tomt" område, som lys himmel eller snehvit bakke. I andre situasjoner regner jeg med hjernen filtrerer de ut til fordel for alt annet som skal registreres i synsfeltet. Den eneste flyteren som "plager" meg er den som ser ut som en tråd som faller nedover i synsfeltet når jeg ser oppover. Jeg gikk et par sesonger og prøvde å fjerne det løse hårstrået eller ullfiberen som hang ned fra lua/capsen, før det gikk opp for meg at det jeg så ikke var på utsiden av øyet... 😒 Anonymkode: 6b314...ead Okei. Jeg merker de spesielt når jeg har grå asfalt under meg og det er overskyet vær. Kanskje det blir fordi fargene blir veldig like så det ikke er så mye kontraster. Merker de ikke inne eller der det skjer mye rundt meg. Jeg har nok 3-4 floaters med tråder som følger etter. Det er de trådene som plager meg mest som sklir etter og som er grå i fargen. Har klart å glemt de før så håper jeg gjør dette nå også. Bare rart hvordan man plutselig legger merke til de igjen når de ikke har vært synlige på flere år. Har en jeg er vandt med som kommer og går ofte eller er der omtrent hele tiden men disse trådene er de jeg legger mest merke til. Kan det være stress/angst/graviditet/hormoner som gjør at de blir mer merkbare igjen? Anonymkode: 8fe21...4a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå