AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Tenkte å se om det er noe lurt der som jeg ikke har tenkt på 😊 Min standard liste på Normal for å spare penger er: • Sminke • Linsevann • Tannkrem • Dusjsåpe • Sjampo og balsam • Sminkefjerner Anonymkode: 7c308...15f
AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Det er allerede en lang tråd om det og hva som er verdt å kjøpe:) Anonymkode: 9a193...453 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august Kjøper egentlig ikke ting der for å spare penger, men fordi de har godt utvalg av mange produkter som er forbruksvarer. f.eks bind/truseinnlegg de har ikke godt utvalg av tamponger) håndsåpe og dusjsåpe (kjøper ikke shampoo og balsam der) deodorant tannkrem godteri/sjokolade innimellom kjøper jeg også vaskeprodukter og snack til hund/katt. Dessverre rasker jeg også ofte med meg noe totalt unødvendig derfra. jeg kjøper ikke sminke og hudpleie fra normal. Anonymkode: 16b0f...3d8 3
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Linseveske og hundesnop. Av og til deodorant, men den er ofte billigere på Rusta Anonymkode: f81b4...27e
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august tannpirkere til å bruke mellom tennene. Anonymkode: 31d7b...174
AnonymBruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august Shampoo&Balsam Kroppssåpe Håndsåpe Deodorant Snacks til pus Tannkrem Sjokolade og annet snop Nudler Og litt annet. F.eks sist kjøpte jeg en stor drikkeflaske der. Anonymkode: 379b5...e2c
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Dreamies til katten. Såper og slikt er billigere på Europris. Anonymkode: 44d90...afd
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Shampoo, dusjsåpe, deo, glidemiddel, sexleketøy rens, Nesquik jordbær, våtservietter, lypsyl, leker og godbiter til hund. Anonymkode: 45b80...50d
AnonymBruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august Shampo, såpe, julekalender når den tid snart kommer Anonymkode: 6dff9...844
Brunhilde Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): tannpirkere til å bruke mellom tennene. Anonymkode: 31d7b...174 Hvor ville du ellers bruke tannpirkere? Bortsett fra til kanapeer ol. Jeg kjøper: *deodorant (Rustad er flere kilometer og flere bompasseringer unna) *såpe *sjampo 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august Maskara, brynspenn, lesebriler, rens og toner, kaffe, dorens, lipgloss etc etc😅 Anonymkode: 2a9dd...ae8
AnonymBruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Hudpleie; alt av masker, ansiktskrem, sminkefjerner Deodorant Bomullspads Tannbørste og tannkrem Snacks Tyggis Anonymkode: b1ca3...c82
Million Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august Q-tips, deodoranter, rensemelk (Nivea) og sånt småtteri. Kjøpte hårfargen min der før, men så sluttet de å selge akkurat mitt fargenummer, så da blir det andre steder.
AnonymBruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august Brunhilde skrev (2 timer siden): Hvor ville du ellers bruke tannpirkere? Bortsett fra til kanapeer ol. Rense små kriker, hull og kroker, rundt i huset. Elektronikk. Smykker og klokker. Påføring av lim, og småflikking med maling. Fikse fine overganger. Dekor av negler. Separere sammenklistrede øyevipper. Tette batterier, om fjæren har blitt slapp. Mellom gryte og lokk, for å slippe ut litt damp, og hindre at det lett koker over. Hobbyprosjekter og modellbygging. Støtte for små spirer/planter. Lage marmoreffekt i kaker og desserter. Åpne hukk i spraybokser, alt fra maling til shampoo. Anonymkode: 37fcd...54f 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rense små kriker, hull og kroker, rundt i huset. Elektronikk. Smykker og klokker. Påføring av lim, og småflikking med maling. Fikse fine overganger. Dekor av negler. Separere sammenklistrede øyevipper. Tette batterier, om fjæren har blitt slapp. Mellom gryte og lokk, for å slippe ut litt damp, og hindre at det lett koker over. Hobbyprosjekter og modellbygging. Støtte for små spirer/planter. Lage marmoreffekt i kaker og desserter. Åpne hukk i spraybokser, alt fra maling til shampoo. Anonymkode: 37fcd...54f Nå må jeg dra og kjøpe tannpirkere!😃 Anonymkode: b27d7...bf5 1 1
Brunhilde Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rense små kriker, hull og kroker, rundt i huset. Elektronikk. Smykker og klokker. Påføring av lim, og småflikking med maling. Fikse fine overganger. Dekor av negler. Separere sammenklistrede øyevipper. Tette batterier, om fjæren har blitt slapp. Mellom gryte og lokk, for å slippe ut litt damp, og hindre at det lett koker over. Hobbyprosjekter og modellbygging. Støtte for små spirer/planter. Lage marmoreffekt i kaker og desserter. Åpne hukk i spraybokser, alt fra maling til shampoo. Anonymkode: 37fcd...54f Nå var det ikke deg jeg spurte, men du hadde mange gode forslag! Det eneste som nå gjenstår å lure på er om tannpirkere til alt over kan kjøpes på Normal. 😁
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august Kjøper kun naturlige produkter uten kjemikalier til sminke/ hår. Veldig skeptisk til alt tullet vi påfører kroppen. De har vel ikke sånt på normal? Anonymkode: 2bf86...c4b
AnonymBruker Skrevet 26. august #18 Skrevet 26. august Usaltede cashewnøtter, oppvaskmaskinrens, glansemiddel, bomullpads, qtips, brynspenn, tannkrem etc Anonymkode: 9688c...0dd
AnonymBruker Skrevet 26. august #19 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tenkte å se om det er noe lurt der som jeg ikke har tenkt på 😊 Min standard liste på Normal for å spare penger er: • Sminke • Linsevann • Tannkrem • Dusjsåpe • Sjampo og balsam • Sminkefjerner Anonymkode: 7c308...15f Sminke (foundation og mascara) Tannkrem, tannpirkere og tannkost Bomullpads qtips Shampo, dusjsåpe, balsam Kvise-patches Reise-størrelser på hårspray, shampo, balsam, dusjsåpe Kjeks Divs snop Vitaminer (noen ganger) Anonymkode: 4953b...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå