Gå til innhold

Hvordan printe ut noe og laminere slik at detblir nøyaktig like stort som et bankkort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil printe ut noe i kredittkortstørrelse. Ifølge malen skal da størrelsen være 85,6 mm x 53,98mm.

Greit nok. Men hvis jeg vil laminere i tillegg, så blir jo kortet for stort eller? Må jeg ikke ta høyde for lamineringen? Slik at utskriften i realiteten må være mindre? Hvor stor bør utskriften være slik at det med laminering blir like stort som et kredittkort?

Anonymkode: a53eb...b3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk funksjonen «skaler» trekk fra 3mm på hver side eller ca 90% utskrift størrelse. Da har du plass til noen millimeter på hver side. 

Anonymkode: 58abe...f1a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forfalskning er ikke lov! 

Anonymkode: 49332...61e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😂😂😂😂😂

Anonymkode: f1712...a3e

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes egne lamineringslommer for den størrelsen

Anonymkode: e086a...4fb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke forfalskning å printe ut og laminere f.eks forsikringskort. Da jeg tegnet reiseforsikring fulgte det med dbbeltsidig kort i riktig størrelse for å printe ut selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Støtter svarene over. Og til de som nevner forfalskning, så vil det uansett ikke være mulig å laminere slik at det ser likt nok ut et faktisk bankkort, så dette må være til noe annet. Det er umulig å skape en troverdig kopi av et kort på dette viset. 

Anonymkode: d1030...a38

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...