AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Jeg vil printe ut noe i kredittkortstørrelse. Ifølge malen skal da størrelsen være 85,6 mm x 53,98mm. Greit nok. Men hvis jeg vil laminere i tillegg, så blir jo kortet for stort eller? Må jeg ikke ta høyde for lamineringen? Slik at utskriften i realiteten må være mindre? Hvor stor bør utskriften være slik at det med laminering blir like stort som et kredittkort? Anonymkode: a53eb...b3f
AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Bruk funksjonen «skaler» trekk fra 3mm på hver side eller ca 90% utskrift størrelse. Da har du plass til noen millimeter på hver side. Anonymkode: 58abe...f1a 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august Forfalskning er ikke lov! Anonymkode: 49332...61e
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forfalskning er ikke lov! Anonymkode: 49332...61e 😂😂😂😂😂 Anonymkode: f1712...a3e
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august Det finnes egne lamineringslommer for den størrelsen Anonymkode: e086a...4fb 2
Millimani Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august (endret) Typisk nok ikke så godt bilde her, men som nevnt over så får du kjøpt det i så liten str, - også flere steder Lamineringslomme 65x95mm ID 125my (100) Kjøp Lamineringslomme LEITZ 65x95 125my (100) Endret 26. august av Millimani
Chiubi Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forfalskning er ikke lov! Anonymkode: 49332...61e Det er ikke forfalskning å printe ut og laminere f.eks forsikringskort. Da jeg tegnet reiseforsikring fulgte det med dbbeltsidig kort i riktig størrelse for å printe ut selv. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Støtter svarene over. Og til de som nevner forfalskning, så vil det uansett ikke være mulig å laminere slik at det ser likt nok ut et faktisk bankkort, så dette må være til noe annet. Det er umulig å skape en troverdig kopi av et kort på dette viset. Anonymkode: d1030...a38 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå