AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Jeg er student og bor i huset til min far. Han har neglisjert og manipulert med meg hele oppveksten. Jeg bor i hans hus, men har lagt merke til at han nevner intime detaljer til meg i telefonen om hva jeg gjør hjemme. Jeg tror han overvåker meg gjennom kamera eller nett. Hvordan kan jeg finne ut av dette? Jeg orker ikke gå videre med dette, men vil fjerne hans mulighet til å gjøre dette. Ja, jeg høres gal ut når jeg sier det. Men det han har nevnt til meg med en spøkefull tone og på en indirekte måte, gjør at jeg vet at han har sett det på en eller annen måte. Anonymkode: f44a7...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august Det kan jo være kamera mange forskjellige steder.. høres forferdelig ut! Anonymkode: f5b34...46f