AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Hei. Jeg er piss lei av TVen min. Den har bra bilde, fint utseende, fin størrelse.. kostet 7000 for noen år siden, en lg tv. Men fy flate å treig ! Fjernkontrollen er veldig lett å holde i, men jeg føler det går for sakte når jeg trykker på fjernkontrollen og noe skjer på bildet. Ikke at jeg må sitte å vente, men føler det er slitsomt å navigere seg rundt. Jeg vil gjerne ha Google tv plattform, og jeg lurer... Er tcl et bra tv ? Jeg har ikke lyst å betale mange tusen, fordi jeg har dårlig råd. Vil kun ha en tv som har en tung og rask fjernkontroll, lett å navigere. Jeg streamer så det er det eneste jeg vil ha. En rask tv. Har dere noen råd ? Anonymkode: 3a4c2...720
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Jeg har Nvidia Shield som jeg bruker til strømming, har en splitter ny Samsung tv men jeg gidder ikke å bruke funksjonene på den fordi den er treg. Hvis du skaffer deg en slik så trenger du ikke å kjøpe ny tv. Nei TLC er ikke spesielt bra. Anonymkode: 5297b...06a 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Jeg har Apple TV, på en Samsung Qled TV. Begge er raske. Det er gips om happ hva jeg bruker. Kanskje TVen er bittelitt raskere, men skal ikke si det sikkert. Beralte 15 eller 16 tusen for TVen på salg. Liker Apple TV da jeg har Apple Music, og jeg får alle bildene mine opp på TVen. Anonymkode: addd5...74c
sofie777 Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Har hatt TLC i mange år og synes den er veldig god. Her er det dekoderen som har treg respons av og til, men det kan komme av at jeg tar opp alt jeg vil se på tv-tv og ser det når jeg vil og hopper over reklamen. Slettet mye i dag, faktisk, og det hjalp veldig. Jeg tenker på å kjøpe nytt tv, men det er mer fordi det er bedre bilde og kanskje andre funksjoner jeg vil ta i bruk 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august sofie777 skrev (24 minutter siden): Har hatt TLC i mange år og synes den er veldig god. Her er det dekoderen som har treg respons av og til, men det kan komme av at jeg tar opp alt jeg vil se på tv-tv og ser det når jeg vil og hopper over reklamen. Slettet mye i dag, faktisk, og det hjalp veldig. Jeg tenker på å kjøpe nytt tv, men det er mer fordi det er bedre bilde og kanskje andre funksjoner jeg vil ta i bruk Ja jeg bruker bare hbo, youtube, nrk, Netflix og Zee tv, og har faktisk koblet fra boksen, så har minimalt på TVen. Den burde være rask, men det har den aldri vært:) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har Apple TV, på en Samsung Qled TV. Begge er raske. Det er gips om happ hva jeg bruker. Kanskje TVen er bittelitt raskere, men skal ikke si det sikkert. Beralte 15 eller 16 tusen for TVen på salg. Liker Apple TV da jeg har Apple Music, og jeg får alle bildene mine opp på TVen. Anonymkode: addd5...74c Kommer ikke til å kjøpe Apple tv. Har Google telefon og har ingenting i Apple her hjemme . Og alt for dyrt. Leste du hi ?😂 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har Nvidia Shield som jeg bruker til strømming, har en splitter ny Samsung tv men jeg gidder ikke å bruke funksjonene på den fordi den er treg. Hvis du skaffer deg en slik så trenger du ikke å kjøpe ny tv. Nei TLC er ikke spesielt bra. Anonymkode: 5297b...06a Skal sjekke ut det merket takk for tips. Anonymkode: 3a4c2...720 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august Kjøp en google tv dongle. https://store.google.com/no/product/google_tv_streamer?hl=no Anonymkode: bd3fd...c44 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjøp en google tv dongle. https://store.google.com/no/product/google_tv_streamer?hl=no Anonymkode: bd3fd...c44 Takk! Den er bestilt nå. Det var en god løsning på problemet Anonymkode: 3a4c2...720 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Sikker på at det er TVen din som er treig og ikke mottakeren? Anonymkode: 0e5bd...062
AnonymBruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august H AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sikker på at det er TVen din som er treig og ikke mottakeren? Anonymkode: 0e5bd...062 Hva er mottaker ? TVen har alltid vært sånn og den dritt fjern kontrollen Anonymkode: 3a4c2...720
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk! Den er bestilt nå. Det var en god løsning på problemet Anonymkode: 3a4c2...720 Husk å kjøpe en hdmi kabel utenom om du ikke har en liggende (2.1 eller nyere). Anonymkode: bd3fd...c44
sofie777 Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk å kjøpe en hdmi kabel utenom om du ikke har en liggende (2.1 eller nyere). Anonymkode: bd3fd...c44 Hvorfor skal man det når man kobler dongelen rett i HDMI-porten? 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august Hehe.. Her var det mange som svarer uten å forstå hvorfor TVer blir tregere og tregere... Det har ingenting med om det er TLC, Philips, Samsung eller google TV. Men jaja, kjør på dere. Anonymkode: 0a747...c04
AnonymBruker Skrevet 30. august #13 Skrevet 30. august AppleTV er rask og brukervennlig Anonymkode: c9053...6ba
AnonymBruker Skrevet 30. august #14 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe.. Her var det mange som svarer uten å forstå hvorfor TVer blir tregere og tregere... Det har ingenting med om det er TLC, Philips, Samsung eller google TV. Men jaja, kjør på dere. Anonymkode: 0a747...c04 Her er det noen som svarer uten å svare, veldig kjekt for trådstarter Anonymkode: ec848...e9a
AnonymBruker Skrevet 30. august #15 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Her er det noen som svarer uten å svare, veldig kjekt for trådstarter Anonymkode: ec848...e9a Trådstarter har jo fått svar som hen har kjøpt. Anonymkode: 0a747...c04
newman01 Skrevet 1. september #16 Skrevet 1. september sofie777 skrev (På 26.8.2025 den 21.44): Hvorfor skal man det når man kobler dongelen rett i HDMI-porten? Den "dongelen" som det er linket til er ingen dongle, men en liten boks man setter på tv-bordet. Litt som AppleTV. Så man MÅ ha en HDMI-kabel. Google har sluttet å produsere den dongelen.
sofie777 Skrevet 1. september #17 Skrevet 1. september newman01 skrev (3 timer siden): Den "dongelen" som det er linket til er ingen dongle, men en liten boks man setter på tv-bordet. Litt som AppleTV. Så man MÅ ha en HDMI-kabel. Google har sluttet å produsere den dongelen. Finner ingen boks blant de 50+ øverste treffene
newman01 Skrevet 1. september #18 Skrevet 1. september sofie777 skrev (11 minutter siden): Finner ingen boks blant de 50+ øverste treffene Ikke på lager, ikke på lager, ikke på lager, ikke på lager. Jeg kan fortsette med de 47 neste treffene, men det er omtrentlig samme ordlyd i alle sammen. Eller alternativt "Produktet er ikke tilgjengelig online"
ThereGoesBob Skrevet 1. september #19 Skrevet 1. september Jeg putta noen blylodd inni fjernkontrollen min. Lettere for hjerna å registrere at jeg har noe i hånda samt at den også ligger tryggere i hånda slik. Føles litt dyrere gjør den kanskje også, lol. Det er bevist at enkelte elektroniske produkter fra Kina er levert med lodd for å lure folk til å tro at det er et bedre produkt enn det faktisk er. Tror det var noe høytalere eller noe slikt. Har TCL tv selv, det er vel egentlig en billig tv. Ikke spesielt rask, men helt ok. Tror Bang & Olufsen har tunge kontroller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå