AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Altså eget håndkle til å legge på undersøkelsesbenken, hun jeg pratet med spesifiserte at det var det. Står det SÅ dårlig til i kommunen at de skal spare på engangspapiret som vanligvis brukes på sånne benker? Eller er det vanlig andre steder også? Anonymkode: ae9d7...986 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Aner ikke hva du skal hos fysio. Mine to siste har aldri tatt på meg. Fysioterapeut er like veiledning til trening. Min erfaring. Anonymkode: d7ce2...448 1
Tough cookie Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august (endret) Det var helt vanlig frem til covid perioden, og etter det begynte de fleste behandlere med papir på benken. Endret 25. august av Tough cookie 1
Stor pike Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Papir er da utrolig ubehagelig å ligge på! Å ha med eget håndkle er mye mer behagelig og helt vanlig. 10
Spanky Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Nå vet jeg ikke hvor det er du skal, men her jeg bor, har det alltid vært slik. Eget laken eller håndkle, og om en skal dit mange ganger får en egen hylle/kurv det kan ligge i til neste gang. 7
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Jeg har aldri opplevd noe annet enn at jeg tar med eget håndkle? Det kan jo fort være at du trenger å tørke av deg noe søl etter behandling som har krevd kliss. (Type olje eller gelé etter laserbehandlinger etc, eller svette for den del). Anonymkode: 3885b...4b4 3
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Min private fysioterapeut bruker da papir. Aldri hatt med håndkle. Anonymkode: 95022...150 2
Kålrota Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august Jeg har alltid hatt med eget, foretrekker det uansett. (Men det sto i innkallingen også). 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Åh, takk for svar 😊 Mener ikke å klage altså, syntes bare det var litt artig. Aldri fått beskjed om å ta med håndkle av private behandlere før. Men da spør jeg dumt igjen: Skal det være et stort håndkle som dekker meste av benken, eller bare til ansiktet? Anonymkode: ae9d7...986 1
Mei88 Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åh, takk for svar 😊 Mener ikke å klage altså, syntes bare det var litt artig. Aldri fått beskjed om å ta med håndkle av private behandlere før. Men da spør jeg dumt igjen: Skal det være et stort håndkle som dekker meste av benken, eller bare til ansiktet? Anonymkode: ae9d7...986 Det sier seg vel litt selv når du skal ligge på en benk? At det bør være ett badehåndkle ?
AnonymBruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åh, takk for svar 😊 Mener ikke å klage altså, syntes bare det var litt artig. Aldri fått beskjed om å ta med håndkle av private behandlere før. Men da spør jeg dumt igjen: Skal det være et stort håndkle som dekker meste av benken, eller bare til ansiktet? Anonymkode: ae9d7...986 Et stort ett. Du skal jo ligge på det. Pg det handler nok ikke om at det står dårlig til, men at det er mer bærekraftig og miljøvennlig at brukere tar med eget enn at det skal sløses metervis med papir. Anonymkode: 50494...e80 3
AnonymBruker Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august Det er jo ikke noe nytt at man må det. Jeg hadde med eget håndkle/laken allerede tidlig på 2000-tallet når jeg gikk til fysioterapeut som tenåring. Anonymkode: 3ccfe...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Altså eget håndkle til å legge på undersøkelsesbenken, hun jeg pratet med spesifiserte at det var det. Står det SÅ dårlig til i kommunen at de skal spare på engangspapiret som vanligvis brukes på sånne benker? Eller er det vanlig andre steder også? Anonymkode: ae9d7...986 Slik har det vært her de siste 30 åra. Ser virkelig ikke problemet. Å hvorfor vil du ligge på papir når håndkle er 100 ganger bedre? Anonymkode: 06cf3...892 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Slik har det vært her de siste 30 åra. Ser virkelig ikke problemet. Å hvorfor vil du ligge på papir når håndkle er 100 ganger bedre? Anonymkode: 06cf3...892 Slapp av, jeg sier ingen steder at det er et problem. Bare lurte. Anonymkode: ae9d7...986 1 1
Daisy-love Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august Min hadde at alle tok med håndkle selv, som vi oppbevarte i en pose i en hylle. Det tok mye plass og var litt ekstra styr, så nå får jeg håndkle der. Det er jo masse vask, for det må byttes mellom hver person, men er visst nok mindre styr enn å oppbevare haugevis av håndklær for folk. Min har håndkle som rekker fra halsen og ned til knærne cirka. Så ikke badelaken, men typisk håndkle mange dusjer med hjemme.
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august jeg har trent hos 4 forskjellige fysjo og har alderi blir bedt om og ta med noe som helst det ene stede jeg brukte benk så la dem ikke noe under, et annet sted så hadde dem håndklær dem varmet opp og la på ryggen, der jeg er nå har vi ikke brukt benk enda Anonymkode: 10ec6...b67
AnonymBruker Skrevet 26. august #18 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åh, takk for svar 😊 Mener ikke å klage altså, syntes bare det var litt artig. Aldri fått beskjed om å ta med håndkle av private behandlere før. Men da spør jeg dumt igjen: Skal det være et stort håndkle som dekker meste av benken, eller bare til ansiktet? Anonymkode: ae9d7...986 Til ansiktet?? Anonymkode: 085fb...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #19 Skrevet 26. august Har gått til fysio 1–3 dager i uken i 25 år, og har aldri blitt bedt om å ta med eget håndkle. Enten har de papir eller et slags laken/tynt håndkle. Anonymkode: 5fe90...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå