AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:51 #1 Skrevet mandag kl 19:51 Har noen et tips til en god riskoker? Fluffy godt resultat, enkel å rengjøre, helst ikke et monster på kjøkkenbenken. Min gikk i stykker og trenger en ny. Har også tittet litt på ris/multikoker men de ser mer vanskelige ut å rengjøre. Noen med erfaring? Har egentlig ikke noe stort behov for en riskoker som kan alt mulig, det er selvsagt kjekt å ha, men resultate på risen er det viktigste også brukervennlighet og rengjøring på 2 plass. Anonymkode: aec14...294
Tvist Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Har hatt to riskokere og kan ikke tenke meg å være uten. Min erfaring er at de tar stor plass, men er enkle å rengjøre. Er vanligvis bare å skylle skåla risen har kokt i. Viktig for meg er at den har en "hold varm" funksjon, da blir vannet kokt skikkelig ut. Kan dessverre ikke hjelpe med merke, for jeg kjøper riskoker på finn om jeg trenger. De er jo enkle, så det er ingen grunn til å betale nypris.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Vi kjøpte en mini riskoker på tilbud på clas ohlson, passer fint til vårt bruk. Orket ikke mange program eller et digert drog av en maskin til som skulle inn i skapene, ei heller store mengder risrester etter hvert måltid, så da ble det den. Bitteliten maskin med bitteliten pris. Anonymkode: 66545...110 1
Peanut Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Kjøpte min på Jernia. Den her: https://www.jernia.no/kjøkkenutstyr/kjøkkenapparater/riskoker/wilfa-riskoker-rc-5s-2liter-stål/p/12303344 Enkel i bruk, uten fiksfakseri.
Slarti Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Kan gi det rådet jeg har fått fra asiatere. Jo billigere jo bedre. Jeg har den til Clas Den er billig og kan vaskes i oppvaskmaskinen. Superenkel i bruk. Riskoker keramisk, 1,5 liter, 500 W | Clas Ohlson Faktisk en av verdens mest solgte. Den selges som Eget merke av ekstremt mange kjeder. Sett den over alt i verden, fra Norge til sør i europa, Canada og Asia. Trenger ikke noe mer fancy. Så gå dit du kjøper rimelige ting (clas, rusta, europris) og finn en enkel sak. Legger ved en video som viser hvor enkle dem er og hvor geniale dem er. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå