Gå til innhold

Massasjedusjhode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Badet vårt pusses opp nå og vi har tidligere hatt et vanlig sparedusjhode. Nå lurer vi på om vi ikke skal kjøpe et massasjedusjhode til dusjen slik at det blir litt mer "fancy". :)

Har noen her noen erfaringer med slike massasjedusjer? Er det noen vits i eller kan man like gjerne nøye seg med vanlig dusjhode?

Har bare kikket på Clas Ohlson så langt og de så ganske ok ut. Noen som har erfaring med noen av disse (det er flere på linken under):

> http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=309174000

Videoannonse
Annonse
Gjest Ester
Skrevet

Jeg kjøpte det til 69 kr hos Clas Ohlsson, og det holdt ca en uke! Gå i en baderomsforretning og kjøp dusj der.

Skrevet
Jeg kjøpte det til 69 kr hos Clas Ohlsson, og det holdt ca en uke! Gå i en baderomsforretning og kjøp dusj der.

Kjekt å vite, det ante meg at denne var litt vell billig. Noen som har erfaring med de dyrere massasjedusjhodene som Clas Ohlson selger? (Er kun ute etter dusjhode - ikke full pakke med oppheng osv.) :)

Gjest Ester
Skrevet
Kjekt å vite, det ante meg at denne var litt vell billig. Noen som har erfaring med de dyrere massasjedusjhodene som Clas Ohlson selger? (Er kun ute etter dusjhode - ikke full pakke med oppheng osv.) :)

Nei, og jeg kommer aldri til å kjøpe noe sånt der igjen. Kjøpte en fin dusj med massasjehode og slange i en VVS-butikk til 4-500 kr i stedet.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg kjøpte et til 19 kr på Rimi. Det har nå vart i 4 år og er like bra, så billig betyr ikke nødvendigvis dårlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte på JYSK til 100,- med slange og oppheng (ikke sånn til og justere høyde, men jeg bruker min gamle). Den er litt vanskelig å vri til de forskjellige innstillingene. Men har sett andre som er lettere, de er litt dyrere da.

Absolutt mye bedre enn sparedusj!

Litt på siden men...

:sjarmor:

Kan brukes til litt forskjellig, ja!

Skrevet

Vi har det til 69,-

Har hatt det en stund nå, og har aldri hatt bedre stråle enn det.

Hadde tidl. et dyrere fra C.O, men det lakk veldig.

Vi er kjempefornøyde nå ihvertfall.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Vi har massasjedusjhode, men bruker det aldri.

Gjest Gjest
Skrevet

Samme her...

Gjest Gjest
Skrevet
Litt på siden men...

:sjarmor:

He he... Skulle akkurat til å skrive det samme...

Gjest Binna
Skrevet

Samme her og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...