AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Jeg pleier å vaske den grundig utvendig og innvendig. Men vet ikke om jeg rekker det denne gangen. Den skal inn på torsdag og timeplanen går ikke opp. Anonymkode: c82b3...6bf
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: c82b3...6bf *bil🤭 Anonymkode: c82b3...6bf
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Hæ, nei. Den er alltid grei nok innvendig, og utvendig er vel samme Anonymkode: be421...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Pleier å få vasket bilen utvendig. Fikk det ikke til sist. Var både service og EU-kontroll. Anonymkode: 4722e...093
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Ja, tar motorvask og vasker innvendig/utvendig + spyler så godt jeg klarer i hjulhus og under bilen så det er så trivelig som mulig for mekanikeren å skru på den. Nå rekker aldri bilene mine og bli veldig møkkete for de vaskes minst en gang i uka året rundt, så det er relativt fort gjort å ta en vask rett før den leveres. Anonymkode: 606e6...103
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august Definitivt, viser jeg respekt for mekanikeren, håper jeg de viser respekt for bilen også. Min skal på EU kontroll torsdag. Blir skinnende ren onsdag kveld. Anonymkode: 27a8d...2d0 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Nei aldri. Kun lett spyl av utside om skitten og fjerner søppel i kupeen. Anonymkode: aad24...f4b 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august Ikke grundig. Men har det passelig ryddig og rent og har den nyspylt utvendig. Både så de skal slippe å jobbe med en møkkete bil mtp klær og verktøy, og for å komme til uten å flytte på mine ting. Anonymkode: 5aa33...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg pleier å vaske den grundig utvendig og innvendig. Men vet ikke om jeg rekker det denne gangen. Den skal inn på torsdag og timeplanen går ikke opp. Anonymkode: c82b3...6bf absolutt ikke 😂. Betaler altfor mye på verksted til at jeg skal gidde å styre med noe sånt, de får ta bilen akkurat som den er. Anonymkode: da3e8...0a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august Vasker den innvendig og utvendig ja. Anonymkode: 0cc66...6ac
AnonymBruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg pleier å vaske den grundig utvendig og innvendig. Men vet ikke om jeg rekker det denne gangen. Den skal inn på torsdag og timeplanen går ikke opp. Anonymkode: c82b3...6bf Ta det med ro! Jeg er som deg, timeplanen er stram og da prioriterer man. Sist fikk jeg ikke vaska eller rydda, tenkte ikke så mye på det. No stress! Anonymkode: 3039c...29a
AnonymBruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august Nei, men rydder litt ut av den da Anonymkode: 7c441...25c
AnonymBruker Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august Vasker utvendig i løpet av siste uka før service. Rydder innvendig. Vasker bilen innvendig kun en gang i løpet av sommeren, utenom kjapp støvtørk. (vasker berøringspunkter ukentlig da) Anonymkode: a03b1...3c7
AnonymBruker Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august Nei. Men den er jo ikke fylt av søppel og dekket av gjørme liksom.. Anonymkode: 52fcb...04b 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august Nei, har aldri ramlet oss inn at det er en greie? Vasker bilen når vi trenger at den er ren. Har bobil også, den tømmer vi for ting før den skal på verksted hvis de skal noe mer enn å se på motor (fukttest og slikt). Anonymkode: 34e5f...b31 1
Carrot Skrevet 26. august #18 Skrevet 26. august (endret) jeg vasker bilden i maskin i allefall, og har generelt ren bil innvendig.. Endret 26. august av Carrot
AnonymBruker Skrevet 26. august #19 Skrevet 26. august Jeg holder bilen min ren og ryddig hele tiden, klarer ikke biler der det flyter innvendig med søppel, skitt og matrester. Det er skammelig å levere en møkkete bil med tom tank på verksted. Anonymkode: 2676c...55d
AnonymBruker Skrevet 26. august #20 Skrevet 26. august Vasker den utvendig og rydder den innvendig. Anonymkode: 47e3b...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå