Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det «kryr» av stillinger som tilkallingsvikar fra ulike byråer i min kommune.

Jeg har grunnskolelærerutdanning, og kunne tenke meg å jobbe litt i barnehage ved siden av nytt studie jeg har startet i.

Så er spørsmålet, hvilket byrå bør jeg søke hos? Er det store forskjeller?

Jeg vet at jeg går ned mye i lønn ved å gå fra skole til barnehage, men vet noen om noen byråer gir høyere uttelling for lærerutdanning?

Anonymkode: fa27d...aea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det «kryr» av stillinger som tilkallingsvikar fra ulike byråer i min kommune.

Jeg har grunnskolelærerutdanning, og kunne tenke meg å jobbe litt i barnehage ved siden av nytt studie jeg har startet i.

Så er spørsmålet, hvilket byrå bør jeg søke hos? Er det store forskjeller?

Jeg vet at jeg går ned mye i lønn ved å gå fra skole til barnehage, men vet noen om noen byråer gir høyere uttelling for lærerutdanning?

https://www.pvs.no/

Som er kun for barnehage/skole.

Anonymkode: 556a1...ab1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

https://www.pvs.no/

Som er kun for barnehage/skole.

best vilkår der, generelt?

Synes det er vanskelig å lese meg opp på dette. Det står bare «tariff» hos alle, men det kan jo skille mellom privat og kommunale. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

best vilkår der, generelt?

Synes det er vanskelig å lese meg opp på dette. Det står bare «tariff» hos alle, men det kan jo skille mellom privat og kommunale. 

Jeg jobbet som bhglærer via PVS og fikk tariff alt etter om det var som vikar i kommunal bhg eller privat bhg.  Så det ordnet seg greit. Og du får tilgang til en kalender hvor du legger opp røde dager hvor du ikke kan jobbe (da blir du ikke ringt) og grønne dager (da blir du ringt). Når bhg likte deg og ville bruke deg flere dager avtalte du bare direkte med bhg eller du kunne be dem ta kontakt med PVS hvis du foretrakk det. Var NULL stress å få jobbe enten så mye eller lite du ville 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du jobber for PVS, så vil timelønn være forskjellig i de ulike barnehagene, selv mellom kommunale barnehager vil timelønn variere. Du velger selv helt når du vil jobbe, så veldig fleksibelt.

Anonymkode: 62f9c...b80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis du jobber for PVS, så vil timelønn være forskjellig i de ulike barnehagene, selv mellom kommunale barnehager vil timelønn variere. Du velger selv helt når du vil jobbe, så veldig fleksibelt.

Anonymkode: 62f9c...b80

Varierer det mellom de kommunale barnehagene i samme kommune?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...