Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere fornøyd? Hvorfor byttet dere?

Anonymkode: c114e...f26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi byttet fordi vi ville ha lavere rente. Er fornøyd, selv om jeg savner desktop-bank.

Finnes sikkert banker som har lavere, men vi fikk lavere enn vi hadde i forrige bank. Nå har vi bare 700 000 kroner i lån, så har ikke giddet å jage renter det siste året.

Anonymkode: 14a80...534

AnonymBruker
Skrevet

Gikk over fra Sbanken da DNB kjøpte den opp. Så mye dårligere vilkår på rammelånet.

Er veldig fornøyd med Bulder. Appen fungerer godt. Jeg, jeg vet at jeg muligens kunne fått en litt lavere rente et annet sted, men totalopplevelsen teller også. 

Anonymkode: e63b2...a05

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Bulder. Byttet fordi vi fikk veldig mye lavere rente.

Anonymkode: 4846e...00f

Skrevet

Veldig fornøyd med Bulder. Jeg byttet primært fordi jeg mislikte Nordea såpass mye. Det er en steinalderbank det. 

Det er ganske oversiktlig bank, og ikke mye til forskjellsbehandling. Man slipper å måtte forholde seg til å måtte ringe "finansrådgiveren" din hver gang Norges Bank har møte for å kreve lavere rente. Som en liten bonus får man kundeutbytte. Tror vi fikk rundt 11´000 for 2024. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Bulder. Jeg synes appen er veldig bra og enkel å bruke, og de har god kundeservice. Som andre sier er renta bra, men ikke billigst i klassen. Men med tanke på at de i tillegg har kundeutbytte, er Bulder desidert den mest lønnsomme banken for meg. 

Så får vi se hva som skjer med kundeutbyttet, i og med at DNB og andre ønsker å få det fjernet. Det siste som var sagt i denne saken (som jeg kjenner til) var at Bulder forventet en avgjørelse fra politikerne på dette før sommeren. Dette ser ut til at er forsinket, jeg har i alle fall ikke klart å finne noe info om at det har skjedd noe mer her.

Anonymkode: b6baf...f1b

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med Bulder Bank, og har boliglån og sparekonto der. Vært kunde i snart tre år. Har ikke det største boliglånet lenger (og bra er jo det), så jeg har ikke giddet å shoppe rundt etter andre banker igjen for å spare mindre beløp i måneden. 

Før Bulder var jeg boliglånskunde i hhv Dnb og DinBank.no. Byttet for å få bedre renter. Dnb har kontaktet meg minst to-tre ganger for å hauke meg inn igjen som boliglånskunde (jeg har dagligbanken min der fremdeles), men jeg har sagt nei. De tilbyr innledningsvis en lokkende rente, men skrur den bare opp etter et par måneder. Lærte det første gangen da jeg sa ja til å bytte tilbake... sleipt.

Hos Bulder Bank får man automatisk beste renten de kan tilby ifht belåningsgraden man har. Jeg har vel 25% omtrent nå.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...