Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trives godt i det sosiale på jobb, men har ikke 100% jobb. Noe som gjør at jeg har vikariat andre steder for å fylle opp. Dette gir jo ustabil inntekt.

Nå som jeg ble alene så er jeg avhengig av mer stabilitet. Så dukket opp en ledig plass, 100% jobb, kort reisevei, et sted jeg har lett etter ledig stilling i flere år.

Men så får jeg nesten dårlig samvittighet for at jeg søkte. Det er mest riktig? Jeg vet jo ikke hva slags kollegaer jeg får, bare hva jeg har. Jeg vet derimot at årslønn er høyere ved 100% på den jeg søkte på, enn der jeg er nå. 

Med tanke på trygghet så står jeg veldig sikkert kontra der jeg er, da det ofte kuttes ned og behovene er ikke som det var.

Noen som kan motivere meg? 🙈

Anonymkode: af1f9...fc1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært ærlig med nåværende leder at du vurderer å slutte, men at du blir om de kan tilby fast 100% stilling.

Anonymkode: 8a89b...97b

AnonymBruker
Skrevet

Bytt!

Du er din egen lykkes smed, og vil du komme noen vei i verden må du hoppe på toget om sjansen byr seg.

Om du blir sittende stille i båten så må du slutte å klage over dårlig råd/mye stress for å få endene til og møtes.

Har du positiv innstilling, står på og yter litt mer enn forventet så kan det åpne nye dører.

Jeg har ikke noen fullført utdanning, men har tjent ça det dobbelte av gjennomsnittlig lønn i Norge de siste 15 åra pga ståpå vilje, og vist at jeg behersker jobbene jeg har blitt tilbudt på en bra måte.

Anonymkode: 10a78...11f

AnonymBruker
Skrevet

Bytt! 

Anonymkode: a90da...e7e

AnonymBruker
Skrevet

Hyggelige kollegaer betaler dessverre ikke regningene dine, så søk i vei. 

Får du napp, kan du selvsagt gå til nåværende arbeidsgiver og se om det blir en 100% stilling på deg likevel! 

Anonymkode: 75840...e19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er det nok ikke, med ansiennitet og slikt så er det to andre før meg.

Anonymkode: af1f9...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...