Mirveen Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Hei, Jeg har nylig fått meg en stilling med litt mer ansvar, i den grad at min overordnede har ansvar over flere avdelinger og jeg er den øverste i vår avdeling med ansvar over den daglige driften. Derimot, har jeg tenkt litt i det siste at jeg rett og slett er sliten og vurderer å slutte og bare fokusere på studiet mitt. Bryr meg ikke så veldig mye om lønn/penger, siden jeg tenker jeg har spart nok samtidig som jeg forventer betydelig høyere lønn så snart jeg er ferdig utdannet som sivilingeniør. Det som holder meg tilbake er det at jeg håper karrieren min vil utvikle seg til en viss leder-stillingen og jeg tenker denne erfaringen vil kunne hjelpe med det. Jeg vet ikke hvorvidt ledererfaring fra typ butikk vil ha så veldig mye å si siden omfanget av arbeidet blir veldig forskjellig, så tenkte å spørre her og se om dere har noen tanker om saken. Takk på forhånd for svar!
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Det er bare positivt, synes jeg Anonymkode: 58af4...963
Mirveen Skrevet 25. august Forfatter #3 Skrevet 25. august Tenker også at det bare kan telle positivt, men om det bare er en fin ekstrating eller noe som blir vektlagt skikkelig er det jeg lurer på
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Ja, det er et klart pluss i CV'en. Særlig for en nyutdannet. Jeg vært med på å ansette siv.inger i snart 30 år. Anonymkode: 18066...bf7
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Det er vel heller en fin ekstrating. For å få en lederstilling må du først ha erfaring, og det er da dine evt. lederegenskaper vil komme fram. Dersom du da i tillegg har erfaring med personalansvar så er det et pluss. Anonymkode: 9849d...26d
endo Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august Jepp. Står valget mellom nyutdannet og en med jobb erfaring så velger man den siste. Om en lederstilling har noe å si er litt mer avhengig av hva slags jobb du søker på med mastern, personal, økonomi ansvar og slikt så ja helt klart. Om det bare er å utvikle 3d tegninger eller lignende, så ikke fullt så mye. Men det teller uansett positivt med erfaring.
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Jeg har sett nyansatte gå forbi erfarne når man søker interne lederstillinger, basert på ledererfaring ved siden av studiet. Det er gull verdt, selv om det ikke er i samme bransje. kjenner forøvrig også flere siving som ikke har fått jobb, fordi de ikke jobbet ved siden av studiene. Anonymkode: 5e0f5...8b4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå