AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Typen min har mast om dette i lange tider. Jeg har vært litt nysgjerrig på det, men jeg har avvist han helt til for noen uker siden. Han foreslo en venn vi kjenner ganske godt og følte vi kunne stole på. Jeg synes det var et bra valg for han har jeg alltid hatt ganske gode vibrasjoner på, han virker snill og seriøs. Det kan man ikke si om de fleste av typen min sine andre kompiser. Derfor var jeg litt positivt overrasket over at det gjaldt denne kompisen egentlig. Er han egentlig litt opptatt av meg var det første som slo meg faktisk. Nå har vi altså gjennomført denne trekanten og jeg synes plutselig kjæresten min er blitt hissig, forvirret, og jeg vet ikke hva. Aldri opplevd han sånn før. Nå har vi ikke vært sammen i mer enn 10 mnd heller. Jeg synes han virker sjalu, og jeg var dum nok til å nevne trekanten her om dagen. Angret han? Hvorfor sa jeg det? Nå fikk jeg nesten høre at jeg var billig og lett å få i sengen. Men før det så ville han absolutt vite detaljert hvordan jeg opplevde kompisen hans i sengen. Jeg skjønte hvor han ville og prøvde meg på unnamanøver og litt hvite løgner. Ja, for han var ganske god i sengen på flere måter, spesielt på den måten at han prioriterte at jeg følte meg trygg og kunne bli tent istedenfor. Så begynte han plutselig å spørre meg intenst om hvordan jeg syntes kuken hans føltes. Hva? Var det det dette handlet om. Jeg har jo fått med meg at gutter og menn er kjempe opptatt av hvem som har størst utstyr. Men typen min virker fiksert og han tror ikke på svarene mine. Ingenting av det jeg sier om dette faktisk. Det er sant at utstyret til kompisen hans var veldig stort, jeg fikk litt store øyne og det tror jeg typen min fikk også. Men jeg har kjent en som har vært delvis i nærheten av en slik størrelse før. Den sexen funket ikke, jeg hadde ikke match med fyren i det hele tatt og sexen ble bare ubehagelig. Det gikk mye lettere og bedre denne gangen. Jeg tror nemlig at det er dette typen min har reagert på, at han kunne se at jeg synes hele greia var litt opphissende mens vi holdt på. Men jeg vil først og fremst si at det var jo fordi jeg følte meg trygg og kunne slippe meg litt løs. Det tror jeg det er umulig for han å forstå eller tro på. Typen min er helt normal og har ingenting å klage over på størrelse på pikken sin og vi har masse god sex. Jeg angrer som pesten på at jeg ble med på denne trekanten når kjæresten min har blitt så fokusert på at jeg skal snakke om hvor godt dette var for meg. Han blir liksom ikke ferdig med det. Er han sjalu eller noe? Har heldigvis ikke spurt han om det, det tror jeg ikke er så lurt. Men jeg er ganske frustrert og vet ikke hva jeg kan gjøre for å få han på et annet spor. Jeg ønsker at han fokuserer på oss-meg, og ikke en enkelt trekant vi er ferdig med. Anonymkode: 7d0b8...dd3 3 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Han er nok sjalu. Det hadde jeg også vært så tidlig i forholdet, og hadde derfor ikke vært med på trekant Anonymkode: 925c9...4a6 10 1
tvertimot Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Var absolutt ikke lurt dette, for klart at dette kommer til å bli kjent i deres krets, den som har mest å tape på det er du og ditt rykte. Men også typen din vil tape litt, ikke all verden for hans del da jeg tenker at han nok sees av venner som karakterløs før dette (noe som bare ytterligere vil forsterkes for hans del). 5 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Det var nok bare en fantasti... Anonymkode: 902cd...28a 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Dette høres ut som fikseringer i retning av cuckolding hos typen. Anonymkode: c8f97...0af
Maggi2 Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Eh. Han presser på angående dette, og etterpå får du høre at du er billig. Rødt flagg! Du ble litt tent under trekanten og likte det litt, dette tenker du at han reagerer på. Enda rødere flagg! Han skal jo selvfølgelig ønske at du liker trekanten som han presser på deg, ellers er han jo dominerende og direkte slem. Og ja, typen din er nok sjalu. 28
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august tvertimot skrev (2 minutter siden): Var absolutt ikke lurt dette, for klart at dette kommer til å bli kjent i deres krets, den som har mest å tape på det er du og ditt rykte. Men også typen din vil tape litt, ikke all verden for hans del da jeg tenker at han nok sees av venner som karakterløs før dette (noe som bare ytterligere vil forsterkes for hans del). Det var dette jeg tenkte på før jeg aksepterte. Og derfor følte meg trygg med nettopp denne kompisen. Anonymkode: 7d0b8...dd3
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Du må snakke med han i klartekst: "Jeg skjønner at det var feil av oss å ha trekant. Jeg syns det var digg, men det var fordi DU var med. Om du ikke slutter å grave, og stille spørsmål, så føler jeg at du angrer, og du gjør meg lei meg. Enten må vi legge dette bak oss, og fokusere videre på oss, og om du ikke klarer det, så tror jeg det blir vanskelig for oss og være sammen, for nå er det ikke trivelig mellom oss. Husk at det var DU som ville dette, ikke jeg. Jeg ble med fordi du hadde lyst." Forøvrig så tror jeg at dette forholdet er over. Anonymkode: d6681...4c1 41 1 7
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Føler du bør gå for kompisen. Anonymkode: a450b...91b 12 8
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Uff da....kjæresten din ønsket seg noe han ikke forstod rekkevidden av. Han er sjalu nå, og angriper det han ikke kan gjøre noe med, den fysiske forskjellen det er på de to. Dét han kan gjøre noe med, sin egen oppførsel, selvbilde og sjalusi ignorerer han glatt, da må han jo ta ansvar for hvordan han er og hva han ønsket seg. Hvis han ikke gir seg blir dette en selvoppfyllende profeti, at du velger han som var oppmerksom mot deg i senga og har det største utstyret mellom beina. Anonymkode: 9e4ce...116 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Fyren må jo være dum som et brød. Man høster som man sår. Anonymkode: bc5ff...578 19 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #12 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var dette jeg tenkte på før jeg aksepterte. Og derfor følte meg trygg med nettopp denne kompisen. Anonymkode: 7d0b8...dd3 Drit i dem, om noen snakker negativt om deg for å ha en trekant og ikke de to andre i den 3 kanten er de uinteligente og lite å spare på. Tenk på grensene dine og sørg for at du har det bra. Det er det som teller. Anonymkode: a450b...91b 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #13 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må snakke med han i klartekst: "Jeg skjønner at det var feil av oss å ha trekant. Jeg syns det var digg, men det var fordi DU var med. Om du ikke slutter å grave, og stille spørsmål, så føler jeg at du angrer, og du gjør meg lei meg. Enten må vi legge dette bak oss, og fokusere videre på oss, og om du ikke klarer det, så tror jeg det blir vanskelig for oss og være sammen, for nå er det ikke trivelig mellom oss. Husk at det var DU som ville dette, ikke jeg. Jeg ble med fordi du hadde lyst." Forøvrig så tror jeg at dette forholdet er over. Anonymkode: d6681...4c1 Takk, der var det mange gode setninger. Ts Anonymkode: 7d0b8...dd3 7
AnonymBruker Skrevet 25. august #14 Skrevet 25. august han angrer nok men han trenger ikke å oppføre seg sånn mot deg for det, serlig ikke etter at dem var menst han som ville det du får si ifra i klar tekst at det var han som ville det og ikke du Anonymkode: 1d5c0...3f8
AnonymBruker Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis han ikke gir seg blir dette en selvoppfyllende profeti, at du velger han som var oppmerksom mot deg i senga og har det største utstyret mellom beina. Det var i hvert fall aldri tanken. Men kanskje jeg ikke har noe valg?😜 Ts Anonymkode: 7d0b8...dd3 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #16 Skrevet 25. august Dummeste man kan gjøre å invitere venner og kjente til trekant..... Anonymkode: 4d6a9...003 13 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #17 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dummeste man kan gjøre å invitere venner og kjente til trekant..... Anonymkode: 4d6a9...003 Særlig venner og bekjente med diger kuk. Dette forholdet er garantert dødfødt nå, ts, bare å avslutte. Anonymkode: 69612...3b3 3 2
Soft mann Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august Eg tror mange menn har komplekser for tissen sin ja. Trekant er vel en drøm for mang menn. Men hvis eg skulle hatt trekant en gang, så hadde eg forsikret meg om at den andre var mindre en min🙈 så eg har mine tvil om dette forholdet vil vare nå
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fyren må jo være dum som et brød. Man høster som man sår. Anonymkode: bc5ff...578 Veldig enig. Sånn går det når menn til stadighet tenker med feil hode. Anonymkode: 8d731...5db 2
Flintis Skrevet 25. august #20 Skrevet 25. august tvertimot skrev (26 minutter siden): Var absolutt ikke lurt dette, for klart at dette kommer til å bli kjent i deres krets, den som har mest å tape på det er du og ditt rykte. Men også typen din vil tape litt, ikke all verden for hans del da jeg tenker at han nok sees av venner som karakterløs før dette (noe som bare ytterligere vil forsterkes for hans del). Karakterløs, hvorfor det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå