Gå til innhold

Ferdighusmodeller - hvilke er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

VG har en sak der noen arkitekter bedømmer noen utvalgte ferdighusmodeller (lenke nederst).

Dersom du selv har noen mening om/erfaring med de aktuelle husmodellene, er du enig med arkitektene?

Er det noen andre husmodeller du gjerne vil trekke frem som ikke er med i VG-vurderingen?

Jeg gjenkjenner modellen Adria fra Boligpartner fra toppbildet i saken, men har ikke lest saken (kall meg gjerne kjip, men så lenge det ikke er noe godt tilbud på innmelding, gidder jeg ikke kjøpe tilgang bare for denne saken).

Hvilke modeller bedømmer de, og hvilken konklusjon kommer de til? 

https://www.vg.no/dinepenger/eiendom/i/3M8GRe/testet-aatte-ferdighus-disse-er-best?vgfront=true

Anonymkode: f59fd...ec1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg ser Adria fra toppbildet, antar jeg at den er en av de vurderte ferdighusene. 

Vi vurderte selv variant av Adria, fordi den vi hadde mest lyst på, Matera, ville bli for dyr for oss.  Liker funkishus/moderne hus, og store rom med god takhøyde. 

Gikk imidlertid ikke videre med noen av Boligpartner sine modeller, medt pga. dårlig kjemi og lite pris-transparens med den lokale Boligpartner-aktøren der vi ville bygge. 

Anonymkode: f59fd...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...