Gjest Natasha* Skrevet 26. mars 2006 #1 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei..er 20 år gammel og har 6-7 kg for mye som jeg vil bli kvitt. Merker også at dobbelhaken kommer..noen som vet om noen "hurtig slankekurer" som FUNGERER???? uansett om de er langvarige..men noe som FUNKER?? jEG HAR begynt å trene..og spise sunt..men trenger virkelig en kur som fungrer raskt..da jeg av en spesiell grunn må være "slank" i juni.. TIPS TAS IMOT MED EN STOR KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 27. mars 2006 #2 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei Natasha! Jeg har veldig god erfaring med South Beach. Den kuren er veldig streng de to første ukene, men da får du også veldig stor effekt (jeg har gått ned to kilo på den første uka nå ) Etterpå er kuren mindre streng i noen uker - til du har gått ned de kiloene du ønsker deg. Det er fullt mulig å gå ned 7 kilo til juni, og siste fase av kuren er egentlig ikke en slankekur - men derimot en livstilsendring - som er enklere å følge fordi du får lov til mer enn du gjør i selve kuren. Mitt eneste problem med SB er at jeg har gjort mange mislykkede/halvhjertede forsøk på å komme igang, men strandet pga liten motivasjon. Det er liksom ikke nok å ville ha bort kiloene, du må være motivert for to tøffe uker - og orke å gjennomføre dem. Det er hardt, men gir fantastisk uttelling! Man kan gå ned 4-6 kilo de to første ukene, det gir en skikkelig kick-start for å fortsette. Hiv deg med på SB-tråden! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå