AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Måtte skifte på baby på Gardermoen. Det stinka hund på stellerommet, og riktignok var det et hunde/kattetoalett under vasken! Er ikke det skummelt mtp bakterier og virus av ymse slag? Anonymkode: 217cb...7fd
Million Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Hæ? Hvordan ser et innendørs hundetoalett ut? Aldri hørt om. Hvordan får man en hund til å gjøre fra seg i en kasse eller noe inne? Det er det vel bare katter som gjør, men de gjør det ikke akkurat på bestilling inne på et fremmed flyplassrom, når de er redde og stresset av nytt miljø. Dette hørtes merkelig ut. Kanskje noen hadde satt det fra seg der? Noen passasjerer? 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Den dagen jeg får katten til å gå på et fremmed sted på kommando Anonymkode: 9abed...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Min hund sitt toalett er skogen, buskene, grøftekantene, blomsterengene. Hunder vil ikke gå på do inne (så sant de er voksne) Anonymkode: f98ee...798
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Gardermoen har ikke sånne toalett så enten er det satt igjen av reisende eller så er du bare ute etter å tøyse. Anonymkode: 59df6...123 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den dagen jeg får katten til å gå på et fremmed sted på kommando Anonymkode: 9abed...6b4 Det gjør jesperpus 😊 de kan trenes til så mangt Anonymkode: 59df6...123
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gardermoen har ikke sånne toalett så enten er det satt igjen av reisende eller så er du bare ute etter å tøyse. Anonymkode: 59df6...123 Det var et stellerom på innenlands hvis du går til venstre etter sikkerhetskontrollen. Rommet var til venstre i gangen. Det var ikke et vanlig toalett i dette rommet bare stellerom og vask. Under vasken var det jeg er helt sikker på var et hunde/kattetoalett. Noen andre må jo ha sett det. Finner det ikke på nett, og det irriterer meg. Anonymkode: 217cb...7fd
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var et stellerom på innenlands hvis du går til venstre etter sikkerhetskontrollen. Rommet var til venstre i gangen. Det var ikke et vanlig toalett i dette rommet bare stellerom og vask. Under vasken var det jeg er helt sikker på var et hunde/kattetoalett. Noen andre må jo ha sett det. Finner det ikke på nett, og det irriterer meg. Anonymkode: 217cb...7fd Brettet ligner dette. https://vetzoo.no/littlebigger-kattlada-for-kattungar-ljusbla Anonymkode: 217cb...7fd
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Brettet ligner dette. https://vetzoo.no/littlebigger-kattlada-for-kattungar-ljusbla Anonymkode: 217cb...7fd Og det var fyllt med kattesand eller noe? Anonymkode: 59df6...123
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Og det var fyllt med kattesand eller noe? Anonymkode: 59df6...123 Nei, det var bare vått og litt hårete og det lukta dyr. Anonymkode: 217cb...7fd
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Skrevet 27. august Mange flyplasser har egnet toalett til dyr men da er det stort sett «gressmatter», gjerne en lyktestolpe, gjerdebit eller et tre av noe slag som er berrgna på reisende med feks servicedyr. Det er tross alt mange dyr som reiser mye og disse læres til å gå på do på kommando. Enkelte Cruiseskip har også slike områder, feks Quen Anne er det vel som går mellom USA og England har egen hundebarnehage fordi det er enkleste og faktisk rimeligste måte å flytte mellom landene med hund. Gardermoen har desverre ikke denne løsningen, der går man helt ut og helt inn igjen av sikkerheteskontroll med hund og katt ved behov. Anonymkode: 004df...bf3
AnonymBruker Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 22.26): Nei, det var bare vått og litt hårete og det lukta dyr. Anonymkode: 217cb...7fd Tipper det er en reisende som har satt det igjen. Det er hvertfall ikke sånne dyretoalett gardermoen har. Anonymkode: 59df6...123 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tipper det er en reisende som har satt det igjen. Det er hvertfall ikke sånne dyretoalett gardermoen har. Anonymkode: 59df6...123 Det er på et vis betryggende at det ikke er tenkt brukt sånn, men fortsatt grusomt at de valgte akkurat stellerommet, da de som bruker det er ekstra sårbare. Hadde vært bedre å ta det på et vanlig do om man måtte. Anonymkode: 217cb...7fd
AnonymBruker Skrevet 28. august #15 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Mange flyplasser har egnet toalett til dyr men da er det stort sett «gressmatter», gjerne en lyktestolpe, gjerdebit eller et tre av noe slag som er berrgna på reisende med feks servicedyr. Det er tross alt mange dyr som reiser mye og disse læres til å gå på do på kommando. Enkelte Cruiseskip har også slike områder, feks Quen Anne er det vel som går mellom USA og England har egen hundebarnehage fordi det er enkleste og faktisk rimeligste måte å flytte mellom landene med hund. Gardermoen har desverre ikke denne løsningen, der går man helt ut og helt inn igjen av sikkerheteskontroll med hund og katt ved behov. Anonymkode: 004df...bf3 Veldig merkelig at de ikke har en mulighet til å gå på do på landets største flyplass...det får jo som jeg har opplevd kjipe konsekvenser for sårbare grupper. Anonymkode: 217cb...7fd
AnonymBruker Skrevet 28. august #16 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig merkelig at de ikke har en mulighet til å gå på do på landets største flyplass...det får jo som jeg har opplevd kjipe konsekvenser for sårbare grupper. Anonymkode: 217cb...7fd De har jo muligheten, de må bare ut av sikkerhetskontrollen. I noen tilfeller går de med ledsagere fra flyplassen av ulike årsaker så da er det ganske sømløst ut og inn og alle som reiser slik med servicedyr er jo godt kjent med behov og rutiner for dyra sine. Skal man reise langt så vet man jo at dyret nødvendigvis må bruke toalettet også så da planlegger man for det. Noen bruker tissematter, noen andre løsninger. Det er både enklere og mer komplisert enn om det er et eget egna område inne på flyplassen for formålet. Anonymkode: 004df...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå