Tantemor Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Jeg ser, har kommet til og med den andre pliktseremonien. Det er en helt annen energi på disse enn i den norske produksjonen i allefall. Veldig sære og sinte og sta. Har troen på: Kristina og Kieran Sasca og Ross Leasca og Nathan Mindre tro på: Orson og Richelle Holly og Alex Har ingen tro på: Eve og Charlie Polly og Adam Emma og Caspar Hverken Caspar eller Adam liker utseendet på konen sin. Fatter ikke at de fortsetter uke etter uke. Eve og Charlie ble fort forelsket, men kan ikke kommunisere og alt blir galt og de krangler så fælt. Nesten samme med Holly og Aleks.
Cuddlegirl Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august enkefru skrev (6 timer siden): Hvor går/sendes dette? tv2play 1
lille_fiol Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Akkuratt sett det ferdig etter å ha ligget syk hjemme.. Jeg hadde samme oppfatning som tantemor over her, skal ikke spoile men det skjer noen store twist og turns inni der. Utrolig underholdene program da med mye rare personligheter😅
Banænie Skrevet 4. september #6 Skrevet 4. september Akkurat begynt å se nå, men plutselig var det andre par som giftet seg.. får man se mer av de fra første episode? Har trua på Kieran og dama, og han døve og hun. (Dårlig på navn 😅). Det jeg syns er fascinerende, er når de forteller om seg selv, føler jeg de alltid passer sammen med en annens mann/dame fra et annet par 😅 også har de ikke kjemi eller whatever med den de får tildelt. 1
nyibyen Skrevet 11. september #7 Skrevet 11. september Tør ikke lese mer i denne tråden i fremtiden, da jeg ikke får til å binge alle episodene på kort tid, men ELSKER dette programmet! Det var helt sykt og utrolig morsomt det bryllupet i episode 1 da han ene fyren tok på seg løs-tennene... De er et veldig artig par. Synes imidlertid synd på hun som ble spleiset med en fyr som virker som han er autistisk.
Jodi Skrevet 25. september #8 Skrevet 25. september nyibyen skrev (På 11.9.2025 den 11.11): Tør ikke lese mer i denne tråden i fremtiden, da jeg ikke får til å binge alle episodene på kort tid, men ELSKER dette programmet! Det var helt sykt og utrolig morsomt det bryllupet i episode 1 da han ene fyren tok på seg løs-tennene... De er et veldig artig par. Synes imidlertid synd på hun som ble spleiset med en fyr som virker som han er autistisk. Jeg har begynt å se på dette nå, etter å bli helt hekta på MAFS Australia, og sett det ferdig i løpet av et par uker. Så første episode igår, og fikk helt vondt av hun som ble spleiset med en mann som tydeligvis hatet tvillingsøsteren sin. Det var vel det som gjorde at han ikke likte hun han ble spleiset med heller, fordi hun var for lik søsteren? Gleder meg til å se videre
nyibyen Skrevet 26. september #9 Skrevet 26. september Jodi skrev (20 timer siden): Jeg har begynt å se på dette nå, etter å bli helt hekta på MAFS Australia, og sett det ferdig i løpet av et par uker. Så første episode igår, og fikk helt vondt av hun som ble spleiset med en mann som tydeligvis hatet tvillingsøsteren sin. Det var vel det som gjorde at han ikke likte hun han ble spleiset med heller, fordi hun var for lik søsteren? Gleder meg til å se videre Den mannen må vel være autistisk? Det var det som slo meg (som selv har et barn med autisme)
Jodi Skrevet 26. september #10 Skrevet 26. september nyibyen skrev (27 minutter siden): Den mannen må vel være autistisk? Det var det som slo meg (som selv har et barn med autisme) Han har ihvertfall ikke selvinnsikt.... 🙃
Susan Sto Helit Skrevet 26. september #11 Skrevet 26. september Jodi skrev (6 timer siden): Han har ihvertfall ikke selvinnsikt.... 🙃 Han bedrer seg etter hvert, synes jeg. Og det fremkommer også videre at det ikke er kun han som gjør og sier ubetenksomme ting i det forholdet. Så det er faktisk mer balanse der enn man kunne tro i starten. Og det virker som om de begge to er der for de riktige grunnene. Det er noen av de andre man av og til tenker at er der for oppmerksomheten, og forsøker å fremstå "best mulig". Det er flere av parene jeg har tenkt, "hvorfor setter dere disse sammen i det hele tatt?" For den ene parten er genuint interessert i å finne kjærligheten, og faktisk er borte fra barn og familie for å klare det, og er virkelig villig til å jobbe for det. Mens den andre ser ut til å være tatt med mest fordi det er en person som vil skape drama. 2
Ella1 Skrevet 27. september #13 Skrevet 27. september j23 skrev (6 minutter siden): Hvor går dette? Hvilken streamingtjeneste? j23 skrev (7 minutter siden): Hvor går dette? Hvilken streamingtjeneste? Tv2 Play mener jeg å huske.
Susan Sto Helit Skrevet 27. september #14 Skrevet 27. september j23 skrev (20 timer siden): Hvor går dette? Hvilken streamingtjeneste? TV2 Play, ja.
Jodi Skrevet 28. september #15 Skrevet 28. september Susan Sto Helit skrev (På 26.9.2025 den 15.56): Og det virker som om de begge to er der for de riktige grunnene. Det er noen av de andre man av og til tenker at er der for oppmerksomheten, og forsøker å fremstå "best mulig". Hvem tenker du er med for oppmerksomheten? Jeg har kommet til 2. middagsselskap nå, og klarer ikke helt å forstå på hviken måte Charlie har vært så slem mot Eve? Kan jo være noe som ikke er vist på tv da. Men Eve er jo dronningen av konfliktsky, som bare stikker med en gang det blir en diskusjon…
kari2 Skrevet 30. september #16 Skrevet 30. september Skjønner ikke hva som plutselig endret seg for Kieran. Det gikk strålende og så var det plutselig over. Samme med Sacha, de har hatt det så bra hele tida, en liten ting, så vil hun forlate hele ekteskapet🤔
Susan Sto Helit Skrevet 30. september #17 Skrevet 30. september Jodi skrev (På 28.9.2025 den 11.33): Hvem tenker du er med for oppmerksomheten? Jeg har kommet til 2. middagsselskap nå, og klarer ikke helt å forstå på hviken måte Charlie har vært så slem mot Eve? Kan jo være noe som ikke er vist på tv da. Men Eve er jo dronningen av konfliktsky, som bare stikker med en gang det blir en diskusjon… Jeg tenker på de som ser ut til å være med for å promotere seg selv som "merkevare" og ikke er der for å finne kjærligheten. Men om du ikke har kommet lengere enn 2. middagsselskap, så har nok ikke det utmerket seg så veldig ennå. Jeg synes etter hvert at det er en del av deltagerne (særlig menn, men også en eller to av damene) som virker som om de er mer opptatte av hvordan de fremstår på TV, enn av hvordan den personen de er satt i par med egentlig er. At den personen de er i par med egentlig mest er en rekvisitt, for å få dem selv til å se bra ut på TV. Mens i mine øyne er det de parene som faktisk prøver, eller til og med virkelig faller for hverandre, som er mest interessante å følge med på. Ikke de som kontinuerlig har eksplosive krangler om samme ting hele tiden. (Ofte med konteksten "Du fikk meg til å se dårlig ut overfor andre mennesker")
Jodi Skrevet 1. oktober #18 Skrevet 1. oktober Får så vondt av Kristina, når Kieran plutselig dropper bomben om at han ikke vet om han klarer et forhold med henne når hun har PMDD. Han er jo bare ærlig, men nå vil hun jo bare gå på tå hev og være livredd for å "plage" ham. Det har jo sett så positivt ut, men så kommer det jo frem at de ikke har vært fysiske etter bryllupsreisen, og tenker kanskje han ikke er så positiv inni hodet sitt som han har virket utad. Stakkars jente. Ellers er det virkelig en aggressiv gjeng ja - mye krangler, misforståelser, og de fleste har generelt vanskelig for å lytte til partneren sin. Han Stephen var jo helt forferdelig - gjorde mine tanker om hvorfor han er en singel 4 barns far..... 1
Susan Sto Helit Skrevet 1. oktober #19 Skrevet 1. oktober Jeg kjente at under presentasjonene av deltagerne, så fikk jeg veldig empati med Holly, og syntes en stund synd på henne for at hun var satt sammen med usympatiske Alex. Men over tid synes jeg jo at hun også hadde en del skikkelig usympatiske sider, gjerne stygge påstander om andre, under påskudd av at "jeg er bare ærlig, og jeg sier det som det er". Strengt tatt er det litt sånn med flere av deltagerne, at jeg synes de vår det unødvendig tøft i dette programmet, særlig fra partner eller andre deltagere. Men så har de ofte noen sider selv, hvor de oppfører seg skikkelig ufint. Polly og Adam er typiske eksempler, der jeg veksler mellom hvem jeg synes er skikkelig usympatisk drittsekk, og hvem jeg skulle ønske hadde fått en bedre partner. Men det kan jo også noen ganger virke som om det er poenget med castingen. Det å velge deltagere som kommer til å provosere, krangle og si helt feil ting. Og sette dem sammen i par der de i introen kan få begge til å fremstå som sympatiske, og som en god match, men der det viser seg at det er store utfordringer, gjerne på at det er to personer med veldig forskjellige verdier og måter å uttrykke seg på. (Evt. to veldig eksplosive personer, hvor begge slutter å lytte når de blir provosert.) Joda, det blir på en måte god tv. Men samtidig så har man jo nok sånne programmer der folk krangler og roper og skriker og kaller hverandre stygge ting. Dette programmet burde heller fokusert på å hjelpe folk å finne kjærligheten. Og faktisk veilede dem på veien. (Ikke sånn "nå skal vi ha 10 minutter overfladisk parterapi i plenum, der den som er stille aldri slipper til.) Jeg blir litt provosert på ekspertene noen ganger også. De stiller spørsmål tilsynelatende til begge parter, men om den ene bare svarer på den andres spørsmål, eller avbryter hvis den andre begynner å svare, så lar ekspertene det bare skje, uten å si ifra at de vil høre begge sider. 2
Kålrota Skrevet 5. oktober #20 Skrevet 5. oktober Jeg har nettopp begynt, etter å ha bli hektet på mafs Australia. Spennende å lese litt om deres inntrykk før jeg har sett noe særlig selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå