Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som ser på og diskuterer dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor går/sendes dette? 

Skrevet

Jeg ser, har kommet til og med den andre pliktseremonien. 

Det er en helt annen energi på disse enn i den norske produksjonen i allefall. Veldig sære og sinte og sta. 

Har troen på:

Kristina og Kieran

Sasca og Ross

Leasca og Nathan

Mindre tro på:

Orson og Richelle

Holly og Alex

Har ingen tro på:

Eve og Charlie

Polly og Adam

Emma og Caspar

Hverken Caspar eller Adam liker utseendet på konen sin. Fatter ikke at de fortsetter uke etter uke. Eve og Charlie ble fort forelsket, men kan ikke kommunisere og alt blir galt og de krangler så fælt. Nesten samme med Holly og Aleks. 

Skrevet
enkefru skrev (6 timer siden):

Hvor går/sendes dette? 

tv2play :)

• Liker 1
Skrevet

Akkuratt sett det ferdig etter å ha ligget syk hjemme.. Jeg hadde samme oppfatning som tantemor over her, skal ikke spoile men det skjer noen store twist og turns inni der.

Utrolig underholdene program da med mye rare personligheter😅

Skrevet

Akkurat begynt å se nå, men plutselig var det andre par som giftet seg.. får man se mer av de fra første episode? 

Har trua på Kieran og dama, og han døve og hun. (Dårlig på navn 😅). 

Det jeg syns er fascinerende, er når de forteller om seg selv, føler jeg de alltid passer sammen med en annens mann/dame fra et annet par 😅 også har de ikke kjemi eller whatever med den de får tildelt. 

Skrevet

Tør ikke lese mer i denne tråden i fremtiden, da jeg ikke får til å binge alle episodene på kort tid, men ELSKER dette programmet! Det var helt sykt og utrolig morsomt det bryllupet i episode 1 da han ene fyren tok på seg løs-tennene... De er et veldig artig par. Synes imidlertid synd på hun som ble spleiset med en fyr som virker som han er autistisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...