AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Jeg trodde jeg skulle takle det bedre.. jeg trodde jeg skulle klare å godta det. Men det svir og river i hjerte gang på gang på gang..! Lurer faktisk om jeg skal avslutte forholdet pga det.. Nå svir det som fan igjen! Var på felles fest i helga, og hun kollegaen/ ansatte/ tidligere hans fuckfriend var der også. Og hver gang vi møtes er hun fryktelig overlegen mot meg! Sier ikke hei, overser meg, dytter meg «tilfeldigvis» når hun går forbi for hun skal snakke med samboeren min. Og slik har hun vært ved ALLE anledninger vi har møttes før..! Hun er kanskje 10 år yngre enn meg. I et forhold med samme fyr som hun var med mens hun var utro og knullet sjefen sin (typen min).. Jeg vet ikke helt rekkefølgen og hvem som avsluttet relasjonen deres, men like etter de avsluttet ble jeg og han sammen. Vi har vært sammen i 6 år nå. Flyttet i lag, og han har fridd. Planlegger bryllup. Men etter helga og denne siste festen har jeg bare lyst å pakke sammen og flytte ut! Han sier han ikke ser hvordan hun oppfører seg mot meg. At han ikke viste hvordan jeg opplevde det. Men hver gang vi har diskutert om henne- så har han tatt henne i «forsvar» og sagt at jeg overtenker. At hun er ung og usikker, og at jeg må «heve meg over det»..! Vel i helga hevet jeg meg ikke over det! Og det toppet seg når hun forsøkte å ta noe fra meg uten å spørre om lov. Jeg gikk etter, rev det ut av nevene hennes, og sa «jeg viste du ikke var tøff nok til å komme å spørre meg om lov..!» Da gikk hun rett til samboeren min og spurte hvorfor jeg var så sint på henne.. Jeg kjenner jeg er så sliten! Av hele tiden prøve å være forståelsesfull og tålmodig. At jeg må stole på han og at han ikke har følelser for henne.. Men bare det at han ikke ser hvordan hun oppfører seg mot meg, at han ikke forstår mitt perspektiv, at han prøver å «undskylde» for henne, og at han fortsatt har en så god relasjon til henne- det sliter meg ut!!! Hadde noen av mine venner/ kolleger/ bekjente vært såpass frekk og respektløs mot noen av mine nærmeste så hadde vedkommende blitt en «ikke-person» i mitt liv. Og at han ikke har samme tanker får meg til å stille spørsmål med hele forholdet! Jeg føler meg så alene og trist. Trodde jeg hadde funnet MIN person. Men når han ikke støtter meg og tar vare på følelsene mine så blir jeg så lei meg. Det virker som han ønsker både pose og sekk.. Og det får han ikke lenger. Jeg er ferdig med å være forståelsesfull, tålmodig og the «bigger person» mot et kvinnemenneske som snakker høylytt om sex, drikker seg drita, gnir seg oppi andre menn på byen, setter seg på fanget til menn som er i forhold, er utro mot samboeren sin mens han sitter hjemme med deres 3 barn! Nei vettu hva! Og at samboeren min prøver å «forsvare» atferden hennes med at hun har det vanskelig på hjemmebane- det gjør meg faktisk kvalm! Anonymkode: 5c348...5ee 2 7
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Jeg ville også gått eller revurdert forholdet om jeg var deg. Ikke pga henne men pga han og hans reaksjon på dine bekymringer. Partneren din skal ta deg på alvor og støtte deg, ikke insuniere at du er prippen... Anonymkode: 300e6...3f5 12 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Samboeren din har åpenbart ikke skjønt hva er forhold er. Nemlig å ta kjærestens side, tro på og og beskytte hen. Anonymkode: e09ca...08d 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Jeg ville også avsluttet forholdet. Hovedetsakelig fordi du ikke føler deg trygg. Dessuten er livet for kort til å være sammen med folk som får deg til å føle deg så dårlig. Anonymkode: 01a01...b8a 8
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august jeg hadde alderi i livet ville vært sammen en sånn person Anonymkode: 2fe06...640 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Må han drive og omgås folk på jobben på fritiden hele tiden da? Jeg synes han kan droppe en hel del av det. Fritid er dyrebart, og man kaster ikke bort den på folk man ser hver dag åtte timer om dagen hele uka. Anonymkode: 873fd...f3f
Cam03 Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august Det at han prøver å forsvare atferden hennes med at hun har det vanskelig på hjemmebane betyr at han ser mer enn han forteller deg. Hun er sjalu på deg og demonstrerer dette hver gang dere er sammen. Hun vil mest sannsynlig ha ham tilbake, og håper at hun kan skremme deg vekk. Det som er synd er at det virker. Og ikke bare pga henne, men fordi han godtar at hun holder på sånn. Har du fortalt ham at du vurderer å avslutte forholdet? Ikke som en trussel, men for å forklare hvor mye dette påvirker deg negativt? 8
Mrs Robinson Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Cam03 skrev (6 minutter siden): Det at han prøver å forsvare atferden hennes med at hun har det vanskelig på hjemmebane betyr at han ser mer enn han forteller deg. Eventuelt at han har funnet en enkel måte å parkere en masete samboer på... Det hadde vært helt uaktuelt om mannen min oppførte seg på samme måte som denne tufsen av en samboer gjør
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Du høres både usikker ut og sjalu over det faktum at samboeren din har hatt en fortid før han møtte deg. Oppsøk hjelp. Anonymkode: 0135a...ab7 1 1
Majer Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Var han sjefen hennes da de holdt på? Det er jo metoo. Ved å ligge med typen din angriper du feminismen. Er ikke det dumt? Slå opp
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Slå opp, og ikke se deg tilbake. Anonymkode: 536bd...d82 2 1
Pippi Lotta Skrevet 25. august #12 Skrevet 25. august Så han har liget med en mye yngre jente som han var sjefen til? Og det selv om han viste hu var i et forhold? Han høres jo ut som en helt ubrukelig sjef og meneske!!! Hvorfor vil du ha en mann med så lite moral og så mye drama? Jeg tenker det er mange røde flag her! Spesielt når han ikke tar dine helt naturlige bekymringer på alvor..... Ikke ta sine dit ut over denne jenta, det er jo han som svikter her!!! 4 4
Rødstrupa Skrevet 25. august #13 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde jeg skulle takle det bedre.. jeg trodde jeg skulle klare å godta det. Men det svir og river i hjerte gang på gang på gang..! Lurer faktisk om jeg skal avslutte forholdet pga det.. Nå svir det som fan igjen! Var på felles fest i helga, og hun kollegaen/ ansatte/ tidligere hans fuckfriend var der også. Og hver gang vi møtes er hun fryktelig overlegen mot meg! Sier ikke hei, overser meg, dytter meg «tilfeldigvis» når hun går forbi for hun skal snakke med samboeren min. Og slik har hun vært ved ALLE anledninger vi har møttes før..! Hun er kanskje 10 år yngre enn meg. I et forhold med samme fyr som hun var med mens hun var utro og knullet sjefen sin (typen min).. Jeg vet ikke helt rekkefølgen og hvem som avsluttet relasjonen deres, men like etter de avsluttet ble jeg og han sammen. Vi har vært sammen i 6 år nå. Flyttet i lag, og han har fridd. Planlegger bryllup. Men etter helga og denne siste festen har jeg bare lyst å pakke sammen og flytte ut! Han sier han ikke ser hvordan hun oppfører seg mot meg. At han ikke viste hvordan jeg opplevde det. Men hver gang vi har diskutert om henne- så har han tatt henne i «forsvar» og sagt at jeg overtenker. At hun er ung og usikker, og at jeg må «heve meg over det»..! Vel i helga hevet jeg meg ikke over det! Og det toppet seg når hun forsøkte å ta noe fra meg uten å spørre om lov. Jeg gikk etter, rev det ut av nevene hennes, og sa «jeg viste du ikke var tøff nok til å komme å spørre meg om lov..!» Da gikk hun rett til samboeren min og spurte hvorfor jeg var så sint på henne.. Jeg kjenner jeg er så sliten! Av hele tiden prøve å være forståelsesfull og tålmodig. At jeg må stole på han og at han ikke har følelser for henne.. Men bare det at han ikke ser hvordan hun oppfører seg mot meg, at han ikke forstår mitt perspektiv, at han prøver å «undskylde» for henne, og at han fortsatt har en så god relasjon til henne- det sliter meg ut!!! Hadde noen av mine venner/ kolleger/ bekjente vært såpass frekk og respektløs mot noen av mine nærmeste så hadde vedkommende blitt en «ikke-person» i mitt liv. Og at han ikke har samme tanker får meg til å stille spørsmål med hele forholdet! Jeg føler meg så alene og trist. Trodde jeg hadde funnet MIN person. Men når han ikke støtter meg og tar vare på følelsene mine så blir jeg så lei meg. Det virker som han ønsker både pose og sekk.. Og det får han ikke lenger. Jeg er ferdig med å være forståelsesfull, tålmodig og the «bigger person» mot et kvinnemenneske som snakker høylytt om sex, drikker seg drita, gnir seg oppi andre menn på byen, setter seg på fanget til menn som er i forhold, er utro mot samboeren sin mens han sitter hjemme med deres 3 barn! Nei vettu hva! Og at samboeren min prøver å «forsvare» atferden hennes med at hun har det vanskelig på hjemmebane- det gjør meg faktisk kvalm! Anonymkode: 5c348...5ee Fatter ikke at du er sjalu eller usikker når det gjelder henne. Hun er jo direkte simpel! Her snakker vi fortid. Han vil gifte seg med deg. Hvor er selvtilliten din? 1
Pippi Lotta Skrevet 25. august #14 Skrevet 25. august Rødstrupa skrev (7 minutter siden): Fatter ikke at du er sjalu eller usikker når det gjelder henne. Hun er jo direkte simpel! Her snakker vi fortid. Han vil gifte seg med deg. Hvor er selvtilliten din? Du er ikke tilfeldigvis TS sin mann? 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august Rødstrupa skrev (2 timer siden): Fatter ikke at du er sjalu eller usikker når det gjelder henne. Hun er jo direkte simpel! Her snakker vi fortid. Han vil gifte seg med deg. Hvor er selvtilliten din? Vel. Jeg tipper han knuller denne ansatte fremdeles. Hvorfor ellers forsvare henne? Anonymkode: 64acf...ca5 3 2
Rødstrupa Skrevet 25. august #16 Skrevet 25. august (endret) Pippi Lotta skrev (2 timer siden): Du er ikke tilfeldigvis TS sin mann? Du planlegger bryllup med en du har tenkt å gifte deg med, som knuller en ansatt??? Det henger ikke på greip! Endret 25. august av Rødstrupa
Pippi Lotta Skrevet 25. august #17 Skrevet 25. august Rødstrupa skrev (1 minutt siden): Du planlegger bryllup med en du mistenker knuller en ansatt i firmaet hans? Det henger ikke på greip! Nei, jeg er ikke TS.... men svara dine hadde ikke git mening om jeg var TS heller. 1
Rødstrupa Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august Pippi Lotta skrev (1 minutt siden): Nei, jeg er ikke TS.... men svara dine hadde ikke git mening om jeg var TS heller. Å joda, de fleste oppegående mennesker planlegger ikke bryllup med en fjott som oppfører seg som han gjør.
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august Rødstrupa skrev (6 minutter siden): Du planlegger bryllup med en du mistenker knuller en ansatt i firmaet hans? Det henger ikke på greip! Ta her. Nei jeg mistenker ikke at samboeren min fortsatt knuller dette næpskrellet av en kvinne. Men han har gjort det før. Han sier han ikke viste hun fortsatt var sammen med samboeren sin da og at hun sa det var over. Det som plager meg er at hun er såpass frekk og uhøflig mot meg hver gang vi møtes. Samtidig er hun sååå «glad» for at vi skal gifte oss.. Altså om hun hadde vært ok mot meg så hadde fortiden deres betydd nada. Problemet er at hun er sååå snill mot samboeren min, og opppfører seg som en fitte mot meg, OG ikke minst at samboeren min nekter å se det og heller forsøker å bortforklare atferden hennes! Så det at hun er så «god venn» med samboer og han fortsetter å være venn med henne selv om hun oppfører seg slik mot meg, det er det som plager meg!! Vi har snakket sammen nå (nok engang).. Han har beklaget og undskyldet. Sa hun kollegaen kunne komme til oss slik at vi kunne prate ut. For å være helt ærlig frister akkorder svært lite! Jeg har NULL respekt for slike kvinner og er heller ikke interessert i å gjøre det for å gi han «ro».. Han kunne avverget dette med å stå opp for og respektere MINE følelser.. Og det gjorde han ikke.. Anonymkode: 5c348...5ee 1 1
Fighter83 Skrevet 25. august #20 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trodde jeg skulle takle det bedre.. jeg trodde jeg skulle klare å godta det. Men det svir og river i hjerte gang på gang på gang..! Lurer faktisk om jeg skal avslutte forholdet pga det.. Nå svir det som fan igjen! Var på felles fest i helga, og hun kollegaen/ ansatte/ tidligere hans fuckfriend var der også. Og hver gang vi møtes er hun fryktelig overlegen mot meg! Sier ikke hei, overser meg, dytter meg «tilfeldigvis» når hun går forbi for hun skal snakke med samboeren min. Og slik har hun vært ved ALLE anledninger vi har møttes før..! Hun er kanskje 10 år yngre enn meg. I et forhold med samme fyr som hun var med mens hun var utro og knullet sjefen sin (typen min).. Jeg vet ikke helt rekkefølgen og hvem som avsluttet relasjonen deres, men like etter de avsluttet ble jeg og han sammen. Vi har vært sammen i 6 år nå. Flyttet i lag, og han har fridd. Planlegger bryllup. Men etter helga og denne siste festen har jeg bare lyst å pakke sammen og flytte ut! Han sier han ikke ser hvordan hun oppfører seg mot meg. At han ikke viste hvordan jeg opplevde det. Men hver gang vi har diskutert om henne- så har han tatt henne i «forsvar» og sagt at jeg overtenker. At hun er ung og usikker, og at jeg må «heve meg over det»..! Vel i helga hevet jeg meg ikke over det! Og det toppet seg når hun forsøkte å ta noe fra meg uten å spørre om lov. Jeg gikk etter, rev det ut av nevene hennes, og sa «jeg viste du ikke var tøff nok til å komme å spørre meg om lov..!» Da gikk hun rett til samboeren min og spurte hvorfor jeg var så sint på henne.. Jeg kjenner jeg er så sliten! Av hele tiden prøve å være forståelsesfull og tålmodig. At jeg må stole på han og at han ikke har følelser for henne.. Men bare det at han ikke ser hvordan hun oppfører seg mot meg, at han ikke forstår mitt perspektiv, at han prøver å «undskylde» for henne, og at han fortsatt har en så god relasjon til henne- det sliter meg ut!!! Hadde noen av mine venner/ kolleger/ bekjente vært såpass frekk og respektløs mot noen av mine nærmeste så hadde vedkommende blitt en «ikke-person» i mitt liv. Og at han ikke har samme tanker får meg til å stille spørsmål med hele forholdet! Jeg føler meg så alene og trist. Trodde jeg hadde funnet MIN person. Men når han ikke støtter meg og tar vare på følelsene mine så blir jeg så lei meg. Det virker som han ønsker både pose og sekk.. Og det får han ikke lenger. Jeg er ferdig med å være forståelsesfull, tålmodig og the «bigger person» mot et kvinnemenneske som snakker høylytt om sex, drikker seg drita, gnir seg oppi andre menn på byen, setter seg på fanget til menn som er i forhold, er utro mot samboeren sin mens han sitter hjemme med deres 3 barn! Nei vettu hva! Og at samboeren min prøver å «forsvare» atferden hennes med at hun har det vanskelig på hjemmebane- det gjør meg faktisk kvalm! Anonymkode: 5c348...5ee Bare å avslutte! Det kommer til å dukke opp mer og du kommer ikke til å takle det særlig bedre da heller. Bedre for deg å bli kvitt all drama greiene her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå