Skjerping Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august (endret) Barnehagelærer lønn, vs. fagarbeider/ assistent Endret 26. august av Skjerping
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Var det som ringevikar barnehagelærer? Eller som barne og ungdomsarbeider? Du får ikke høyere lønn om du søker en lavere stilling. Anonymkode: 068ff...91a
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Jeg vet ikke helt hvordan reglene er. Men jeg fikk barnehagelærerlønn da jeg var vikar. Men jeg fikk jobbe lite, for de ringte selvfølgelig de som var billigere først... Jeg tenker at i en barnehagelærerstilling ligger det mye ansvar, plantid med planlegging og dokumentasjon, utviklingsarbeid, foreldresamarbeid, kartlegginger, lede det pedagogiske arbeidet i tråd med Lov om barnehager, Rammeplan og årsplaner og veiledning av personalet. Dette vil jo ikke være en del av arbeidsoppgavene dine som ringevikar? Anonymkode: 073a5...755
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Du lønnes etter stillingen/funksjonen du fyller. Er du ringevikar som skal sendes hit og dit ved behov får du jo ikke bidratt i pedagogisk planlegging og utviklingsarbeid, for eksempel. Anonymkode: 83c92...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå