elskersommer Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Får dere sjekket opp om 1 person sitter med flere brukernavn? Sjekker dere dette mot IP adresse? Eller er dere 100% sikre på att det ikke forekommer? 2 1
Sol Rampelyset Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Hei, Vi har anledning til å sjekke det dersom vi har mistanke om misbruk. Sol, admin. 4
elskersommer Skrevet 25. august Forfatter #3 Skrevet 25. august Sol Rampelyset skrev (25 minutter siden): Hei, Vi har anledning til å sjekke det dersom vi har mistanke om misbruk. Sol, admin. Så da kan man komme med tips om vi tror noen har flere brukernavn? 3
Undrende123 Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august elskersommer skrev (6 minutter siden): Så da kan man komme med tips om vi tror noen har flere brukernavn? Kjør på, så får dere bekreftet at "vi" ikke er samme person (jeg antar du/dere mener meg, Angel75 og Totton.) Bare få det avkreftet, så slipper vi at dere beskylder oss for dette flere ganger i tråden om SET. Ok? 2 8
Roe Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Undrende123 skrev (2 minutter siden): Kjør på, så får dere bekreftet at "vi" ikke er samme person (jeg antar du/dere mener meg, Angel75 og Totton.) Bare få det avkreftet, så slipper vi at dere beskylder oss for dette flere ganger i tråden om SET. Ok? Det hadde vært fantastisk! 🙃 1 3
Angel75 Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Undrende123 skrev (36 minutter siden): Kjør på, så får dere bekreftet at "vi" ikke er samme person (jeg antar du/dere mener meg, Angel75 og Totton.) Bare få det avkreftet, så slipper vi at dere beskylder oss for dette flere ganger i tråden om SET. Ok? Ja få det gjort. Husk, den som ler sist ler best! 1 5
Sol Rampelyset Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august Dere kan komme med tips på Private Henvendelser eller PM, men dere vil ikke få noen tilbakemelding om evt funn. Vi har taushetsplikt og diskuterer ikke brukersaker utad. Sol, admin. 4
elskersommer Skrevet 25. august Forfatter #8 Skrevet 25. august (endret) Undrende123 skrev (1 time siden): Kjør på, så får dere bekreftet at "vi" ikke er samme person (jeg antar du/dere mener meg, Angel75 og Totton.) Bare få det avkreftet, så slipper vi at dere beskylder oss for dette flere ganger i tråden om SET. Ok? Jeg har ikke nevnt deg,angel eller totton med ett ord rundt dette. Jeg for min del er faktisk usikker på om det er noen med flere brukernavn men vet det går litt rykter om dette.. Men vet ikke noe om hvem... Er ikke alt jeg spør om som må omhandle deg eller disse to andre du nevner Endret 25. august av elskersommer 2 6
elskersommer Skrevet 25. august Forfatter #9 Skrevet 25. august Sol Rampelyset skrev (2 minutter siden): Dere kan komme med tips på Private Henvendelser eller PM, men dere vil ikke få noen tilbakemelding om evt funn. Vi har taushetsplikt og diskuterer ikke brukersaker utad. Sol, admin. Takk for svar🙂 2
Minimeg1234 Skrevet 11. september #10 Skrevet 11. september elskersommer skrev (På 25.8.2025 den 21.50): Takk for svar🙂 Jeg syns du skal rapportere når du har mistanke om at personer har flere brukernavn. Adm kan ikke gi tilbakemelding på det men siden det ikke er lov så regner jeg med de personene blir slettet om det stemmer. På den måten så vil du se om du hadde rett. Jeg personlig syns det hadde vært fint om de rapporterte det når det er slike mistanker mot meg. Det er veldig frustrerende når noen tror jeg er en annen en jeg er. Kanskje praten hadde blitt lettere i tråden når mistanker er avklart/borte. 4
elskersommer Skrevet 11. september Forfatter #11 Skrevet 11. september Minimeg1234 skrev (50 minutter siden): Jeg syns du skal rapportere når du har mistanke om at personer har flere brukernavn. Adm kan ikke gi tilbakemelding på det men siden det ikke er lov så regner jeg med de personene blir slettet om det stemmer. På den måten så vil du se om du hadde rett. Jeg personlig syns det hadde vært fint om de rapporterte det når det er slike mistanker mot meg. Det er veldig frustrerende når noen tror jeg er en annen en jeg er. Kanskje praten hadde blitt lettere i tråden når mistanker er avklart/borte. Men jeg har da ikke sagt noe om att jeg tror du har flere brukernavn. Jeg spurte admin fordi jeg bare lurte. Merkelig att dere tar det så på vei fordi jeg spør om ett enkelt spørsmål 🤔 1 3
luxifine Skrevet 11. september #12 Skrevet 11. september Bare en tanke som dukket opp nå nettopp: om jeg skriver noe privat/avslørende i en tråd som anonym, men senere i samme tråd skal jeg skive noe som ikke er utleverende og føler ikke for behov for å være anonym er det å ha to brukere? Mener selvsagt ikke å diskutere med meg selv og late som om jeg er to stykker som prater, men om jeg svarer eller kommenterer på ts sitt spørsmål. Bør en være anonym alltid i hele tråder, eller? Kan være noen lange tråder med mange sider og en kan gå i surr selv også?
Minimeg1234 Skrevet 11. september #13 Skrevet 11. september elskersommer skrev (9 minutter siden): Men jeg har da ikke sagt noe om att jeg tror du har flere brukernavn. Jeg spurte admin fordi jeg bare lurte. Merkelig att dere tar det så på vei fordi jeg spør om ett enkelt spørsmål 🤔 Beklager dårlig formulering av meg. Jeg har ingen mistanke om at du personlig tror jeg er samme bruker som en annen. Det jeg ville frem til er at det er lettere om slike mistanker blir undersøkt også brukte jeg meg selv som et eksempel siden mye av samtalene inne i en tråd vi er mye i , bærer stor preg av slike mistanker. Det var absolutt ikke for å anklage deg personlig for noe. Du skriver selv at dette er noe du har fanget opp fra andre og er usikker på om stemmer. Jeg syns det var et veldig bra spørsmål du kom med.
GulleGull Skrevet 11. september #14 Skrevet 11. september (endret) luxifine skrev (1 time siden): Bare en tanke som dukket opp nå nettopp: om jeg skriver noe privat/avslørende i en tråd som anonym, men senere i samme tråd skal jeg skive noe som ikke er utleverende og føler ikke for behov for å være anonym er det å ha to brukere? Mener selvsagt ikke å diskutere med meg selv og late som om jeg er to stykker som prater, men om jeg svarer eller kommenterer på ts sitt spørsmål. Bør en være anonym alltid i hele tråder, eller? Kan være noen lange tråder med mange sider og en kan gå i surr selv også? Her på Rampelyset så kan du ikke legge inn noe som anonym, det er brukernavnet ditt som kommer til å stå på innlegget ditt. Spm slik jeg forstår er om det er en person som har har opprettet flere brukere og diskuterer med de forskjellige brukernavnene i samme tråd for å påvirke diskusjonen eller tråden. Jeg antar at man kan registrere flere brukernavn så lenge du opererer med flere e-postadresser. For det forekommer garantert. Så er spm om hvor lett det er for admin å finne ut av det. Endret 11. september av GulleGull La til ett par ord 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå