AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Ja, altså, har truffet en mann en stund. Sa jeg ville ta det rolig og det var helt greit for han. Begynte å like han mer og mer og kjente etter 4 måneder at jeg hadde falt for han. Men så kysset vi, og han var en flink kysser, men jeg følte absolutt ingenting. Det er første gang jeg har opplevd dette. Det er en flott mann, så jeg skjønner ingenting. Lurer på om jeg skal fortsette og kanskje det endrer seg, eller om det er best å bare avslutte. Noen som har noen lignende erfaringer/gode råd å komme med? Anonymkode: bccf9...a6d
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, altså, har truffet en mann en stund. Sa jeg ville ta det rolig og det var helt greit for han. Begynte å like han mer og mer og kjente etter 4 måneder at jeg hadde falt for han. Men så kysset vi, og han var en flink kysser, men jeg følte absolutt ingenting. Det er første gang jeg har opplevd dette. Det er en flott mann, så jeg skjønner ingenting. Lurer på om jeg skal fortsette og kanskje det endrer seg, eller om det er best å bare avslutte. Noen som har noen lignende erfaringer/gode råd å komme med? Anonymkode: bccf9...a6d Best du sier ifra til mannen, slik at han kan finne noen som er mindre vinglete. Anonymkode: 40bc8...f78 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Best du sier ifra til mannen, slik at han kan finne noen som er mindre vinglete. Anonymkode: 40bc8...f78 Skjønner ikke hva du mener? Skal jeg fortrenge at jeg ikke følte noe når jeg kysset han? Det er jo ikke noe jeg bestemte, jeg bare følte ingenting. At jeg ikke følte noe når vi kysset, gjør det meg virkelig vinglete? Hører gjerne på råd og erfaringer, men forsto rett og slett ikke hva du mente med det. Det er nok rett og avslutte, men vinglete er jeg jo ikke fordi jeg ikke presser meg til å føle noe. Anonymkode: bccf9...a6d
Q2012 Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Du kysset bare én gang? Kanskje det tar også tid før følelsene kommer.
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Hvis du ikke ble kåt eller ville ha mer, så er det bare å gi opp. Prøvd det selv. Var forelsket (trodde jeg) men når vi kysset, ville jeg ikke mer. Kanskje det var fordi han ble for frampå, men det var turn off rett og slett. Han jeg er sammen med nå, så kjente jeg først ingenting, ikke forelsket eller noe (ikke ennå ivertfall) Men så kysset han meg, et lite ett uten tunge. Og da var det gjort, ville ha mer🤩ble forelsket som aldri før og kjenner på det fortsatt etter 4 år Anonymkode: 7f9cf...6e9 1
Eric_B Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august Blitt mye romantisk drama på kveldene som singel? Snevert å bedømme en potensiell partner på noe som - relativt sett - har lite funksjon hos en partner. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Du skriver at du har falt for han, så da er du vel forelsket? Isåfall ønsker man jo å kysse, og det pleier å skape følelser samme hva tenker jeg. Man kan jo også bli forelsket bare av å få et kyss liksom. Tyder kanskje på at du ikke har så mye følelser for han som du tror? Anonymkode: 977ad...d77
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Har aldri følt noe av å kysse og har også da ikke vært fysisk tiltrukket slik jeg i ettertid har skjønnt andre er. Ta tegnet serriøst. Anonymkode: db41d...e4c
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du skriver at du har falt for han, så da er du vel forelsket? Isåfall ønsker man jo å kysse, og det pleier å skape følelser samme hva tenker jeg. Man kan jo også bli forelsket bare av å få et kyss liksom. Tyder kanskje på at du ikke har så mye følelser for han som du tror? Anonymkode: 977ad...d77 Jeg er ikke så erfaren, derfor jeg ble så usikker. Vært i et forhold tidligere, og da kjente jeg på følelser ved første kyss. Det var bare noe som ikke føltes helt riktig, men tror jeg skal se det litt ann. Kanskje det bare var fordi det var første gangen Anonymkode: bccf9...a6d
AnonymBruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august Når du skriver at du har falt for han, hva er det du føler når du tenker på det? Er det bare at du liker å være sammen med han? Eller kjenner du også på fysisk tiltrekning, dvs at du har lyst til å være fysisk nær han? Lyst til å bli holdt rundt? Hadde du lyst til å kysse han før dere gjorde det? Mye følelser skapes også med hvordan du tenker på vedkommende. Og var det noe rart med selve kysset? noen er dårlige kyssere, men det kan heldigvis læres. Jeg har datet en i sommer hvor jeg var litt usikker på den fysiske tiltrekningen i starten. Vi har også tatt det veldig rolig. Men nå siste gang vi møttes så kjente jeg at jeg virkelig har lyst til å være fysisk nær han, og kan nesten ikke vente med å få kysset han. Han er en så utrolig fin person på alle måter. Men jeg "dyrker" den følelsen også da, altså jeg drømmer om hvordan det vil være å kysse han og være nær han på den måten. Så risikoen er at man blir skuffet når det skjer selvfølgelig, men hjernen er i alle fall innstilt på at det blir bra.😉 Anonymkode: 8b7c2...72d
AnonymBruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august Min erfaring er at følelser enten er der fra første stund, eller så er det ikke liv laga. Har aldri opplevd at følelser er noe som kommer i ettertid. Anonymkode: b5479...a58 1
-jk- Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er at følelser enten er der fra første stund, eller så er det ikke liv laga. Har aldri opplevd at følelser er noe som kommer i ettertid. Anonymkode: b5479...a58 Dette er veldig forskjellig fra person til person. For min del er følelser noe som kommer krypende etter hvert når jeg blir bedre og bedre kjent med en person.
AnonymBruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min erfaring er at følelser enten er der fra første stund, eller så er det ikke liv laga. Har aldri opplevd at følelser er noe som kommer i ettertid. Anonymkode: b5479...a58 Sånn trudde jeg også jeg var, helt til jeg plutselig ble totalt fjortis- forelsket i en mann jeg «visste» at jeg aldri kunne falle for. Anonymkode: 969ba...7a9
AnonymBruker Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august Nettopp derfor så bør en ikke er vente så lenge med å være fysisk på et eller annet nivå. Bortkastet tid Anonymkode: fc649...313 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nettopp derfor så bør en ikke er vente så lenge med å være fysisk på et eller annet nivå. Bortkastet tid Anonymkode: fc649...313 Det kan også være bortkastet tid å være intim med mange du ikke liker, kan gå negativt utover tennings mønstret ditt. Gjorde det for min del, nå er jeg nødt til å kjenne mye for å i det hele tatt hæle å være nær noen, så galt har det gått. Anonymkode: db41d...e4c
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nettopp derfor så bør en ikke er vente så lenge med å være fysisk på et eller annet nivå. Bortkastet tid Anonymkode: fc649...313 Man merker da om det er kjemi uten å være fysiske. Anonymkode: b5479...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå