Gjest Mzfire Skrevet 23. november 2002 #1 Skrevet 23. november 2002 Jeg blir så oppgitt og irritert... Her sitter jeg da og det siste jeg så etter kjæresten min var ryggen hans da han smelte igjen ytterdøra. Det er lørdag og jeg trodde vi skulle kose oss denne helga. Tok toget innover i går. Vi holder på å ordne opp i leiligheten vår som vi skal flytte inn i snart. Så i stad kjøpte jeg masse mat vi skulle kose oss med til ikveld. Plutselig skal vi spise hos svigerfamilien sier typen min. Det høres vel hyggelig ut, tenker dere. Jo, men nå hadde jeg planlagt at vi skulle ha en romantisk aften bare oss to. Hvet ikke hva jeg skal gjøre. Han ble så sint. Jeg har ikke sett han hele uka. Har savnet han så. Jeg får vel føye med da, selv om det blir en skuffende aften. Er det jeg som er dum? :cry:
Gjest Donna Skrevet 23. november 2002 #2 Skrevet 23. november 2002 Hvorfor ble han sinna da? Hva sa du til ham? Skjønner jo godt at du er irritert når du hadde lagt planer for kvelden.....men visste ham om de? Når avtalte han med familien sin? Kan jo være at dere rett og slett ikke har snakket om det og defor begge lagt planer - og det er jo surt når planer ikke blir noe av - for begge parter. kanskje ble han like skuffet som deg? Men uansett er det ikke noe hyggelig for deg å site igjen alene.......særlig ikke når du hadde gledet deg til å være alene med ham - og kjøpt inn mat å kose dere med. Vet jo ikke hvilke ord som fallt mellom dere - men tror nok dere burde snakke om det - reis etter eller ring ham, fortell hva du hadde planlagt....at du ble skuffet...prøv å overleve kvelden hos sivgers ...dere kan jo ta tidlig kveld vet du... Lykke til!!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #3 Skrevet 23. november 2002 uff a meien! jeg er kjempe lei meg på dine vegne! det er en så vond følelse.. jeg vet, har opplevde dette ofte før! men du får bare se det på en positiv måte..kos deg slapp av og prøv åikke bruk bekymringer på han! se om han kanskje kommer tilbake pga dårlig samvittighet. la han viet at du ble lei deg!
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #4 Skrevet 24. november 2002 Var det ikke muligheter for at han kanskje hadde litt lyst å treffe familien sin da? Hvor ofte treffer han dem? Prøv å se det fra hannes side litt. Om det er slik at dere tross alt ikke henger ilag med svigerfamilien din hver dag, så kan du jo se det på den måten at du vil jo tross alt få se han ganske mye i ettertid uansett. Det handler om å møtes på halvveien. Liker ikke du familien hannes, du da? Var det ikke koselig å treffe dem litt? Jeg hadde nok kosa meg uansett jeg. Som jeg bruker å si til min kjære: "Jeg kunne omså å ha vært på månen - bare han var med meg..." Så det å ta en middag med svigerfamilien? So what? Du fikk jo fortsatt være ilag med han du er glad i. Litt egoistisk å kun tenke på hvordan DU vil ha det. Du får ha han for deg selv 1000-vis av kvelder i ettertid. Var det verdt å krangle over dette, når man faktisk kunne ha møttes på halvveien, og vært fornøyde med det?
xeyes Skrevet 24. november 2002 #5 Skrevet 24. november 2002 , men nå hadde jeg planlagt at vi skulle ha en romantisk aften bare oss to. Du ser hva du skriver der? Nå hadde JEG planlagt.. Er ikke det litt egoistisk? Tenk deg litt om. Her i huset pleier VI å planlegge og bestemme ting sammen. Det sier seg jo selv da. Hvis jeg hadde planlagt at "ja nå skal jeg og mannen ta oss en tur til månen" Uten å diskutert det med han, så tror jeg ikke at den planleggingen min hadde blitt prioritert akkurat. Nei jeg syns du har vært litt unødvendig sur og irritert her. Enig med rabalder her. - Dere får jo 1000-vis av andre kvelder sammen! Nei smil og vær glad! xeyes
@lfa Skrevet 24. november 2002 #6 Skrevet 24. november 2002 Kan jo være at Mzfire hadde planlagt denne kvelden en stund i forveien også, da. Så jeg kan skjønne at hun ble skuffet. Det som overrasker meg er at kjæresten ikke har nevnt foreldremiddagen i forveien. Skal jeg spise hos svigers, så er det greit å vite om det dagen i forveien om ikke annet... Ellers så hadde det vel gått an å ta tidlig kveld hos svigersene og kose dere hjemme etterpå... som noen foreslo tidligere.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #7 Skrevet 24. november 2002 Det er vel ikke verdens undergang om man helt impulsivt finner ut at man plutselig skal til svigers på middag vell?? Sånt er kos, synes jeg. Familie er familie.
Gjest Mzfire Skrevet 24. november 2002 #8 Skrevet 24. november 2002 Det var ikke noe krangling melllom oss. Det var bare det at vi hadde ikke hørt noe om noe middag før bare noen minutter i forveien. Siden vi ikke hadde hørt noe, hadde vi sammen planlagt at vi skulle kose oss. Uansett det ble en koselig aften.
xeyes Skrevet 25. november 2002 #9 Skrevet 25. november 2002 Så det var meg du siktet til der. Det var jo så klart noe annet når dere hadde planlagt det sammen. Kunne ikke kjæresten din sagt nei til invitasjonen da? Svigerfamilien tvang dere vel ikke til å spise der? :D Godt kvelden ble velykket alikevel da! -x
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå