norw Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Er det en fordel å heller kjøpe 30-dagersbillett for sone 1 hos Vy mtp reiser til Buskerud/Østfold og sonetillegg for de reisene? Som tog til Drammen
Daria Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Heller enn hva? Jeg skjønner ikke helt hva du spør om... Prismessig gjør det ingen forskjell om du kjøper månedskortet hos vy eller ruter, men om du ofte tar tog utenfor ruters soner kan det være mer praktisk å ha månedskortet i vy-appen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Det er jo Ruter du kjøper Anonymkode: 068f8...163
norw Skrevet 25. august Forfatter #4 Skrevet 25. august Jeg tenkte at dersom jeg reiser med tog fra sone 1, som jeg kjøper 30-dagersbillett for, til steder utenfor Ruters område, kanskje det blir andre sonetillegg. Men prisen for å reise for eksempel Oslo til Drammen blir lik med Vy og Ruter?
norw Skrevet 25. august Forfatter #5 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo Ruter du kjøper Anonymkode: 068f8...163 Jeg gikk inn på Vy-appen og valgte tog, men ja, det står Ruter der også.
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august jepp det er fordi man kan bruke billetten på båter, trikk og busser som er Ruter🥰 Anonymkode: 5174c...3fc
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august Det er bare i Akershus du kan kjøpe tilleggsbillet til ditt månedskort for Oslo, uansett hvilken app du har brukt. Anonymkode: d9f79...b1b
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august norw skrev (15 minutter siden): Jeg tenkte at dersom jeg reiser med tog fra sone 1, som jeg kjøper 30-dagersbillett for, til steder utenfor Ruters område, kanskje det blir andre sonetillegg. Men prisen for å reise for eksempel Oslo til Drammen blir lik med Vy og Ruter? Drammen er for langt unna. Det blir sikkert sone 4. Anonymkode: 068f8...163
Daria Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august norw skrev (32 minutter siden): Jeg tenkte at dersom jeg reiser med tog fra sone 1, som jeg kjøper 30-dagersbillett for, til steder utenfor Ruters område, kanskje det blir andre sonetillegg. Men prisen for å reise for eksempel Oslo til Drammen blir lik med Vy og Ruter? Pris og soner er de samme. Har du månedskortet i vy-appen, skjønner den selv hva slags tilleggsbillett du skal ha, mens med månedskort i ruter-appen må du kjøpe vy-billett fra Lysaker (sonegrense) til Drammen.
newman01 Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Har de fortsatt gratis e-aviser og lydbøker på Vy? Det hadde de før. Man fikk tilgang på Aftenposten, Dagbladet BA, Finansavisen og en del andre aviser, samt etpar lydbøker. Det var billigere med månedskort på Vy enn å kjøpe alle avisene.
Mynlen Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august newman01 skrev (19 minutter siden): Har de fortsatt gratis e-aviser og lydbøker på Vy? Det hadde de før. Man fikk tilgang på Aftenposten, Dagbladet BA, Finansavisen og en del andre aviser, samt etpar lydbøker. Det var billigere med månedskort på Vy enn å kjøpe alle avisene. Det har de, men mye færre. På den andre siden trenger man nå heller ikke billett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå