AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Hvordan, og har det betydning i seksuallivet for deg? For egen del er jeg mann som aldri har frisert noe Anonymkode: 2b85e...908
Soft mann Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Fra eg vokser meg til neste voksing er det ca 4-6 uker. Så eg er helt glatt i ca12-14 dager 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Varierer ikke, nei, jeg har funnet min favorittfrisyre og holder meg til den. Anonymkode: 15081...b81 1
sormannen Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Nei, varierer ikke her i huset. Her er det vi begge glattbarberte 365 dager i året 😄 1
Soft mann Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august sormannen skrev (9 minutter siden): Nei, varierer ikke her i huset. Her er det vi begge glattbarberte 365 dager i året 😄 Barberer hver dag da?
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan, og har det betydning i seksuallivet for deg? For egen del er jeg mann som aldri har frisert noe Anonymkode: 2b85e...908 Nei. Jeg stusser litt med saks en gang med ujevne mellomrom. Nei. Det har ingen betydning i mitt/vårt seksualliv. Eneste ingen av oss liker, er glattbarbert. Så det er ikke et aktuelt tema. Anonymkode: 99918...2af 1 1
sormannen Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august Soft mann skrev (28 minutter siden): Barberer hver dag da? Ja, vi barberer hver dag i dusjen.
Soft mann Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august sormannen skrev (14 minutter siden): Ja, vi barberer hver dag i dusjen. Blir dere ikke såre av det?
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Soft mann skrev (38 minutter siden): Blir dere ikke såre av det? Absolutt ikke. Vi er nøye med å alltid ha skarpe og gode barberblad. Anonymkode: b223e...f8c
Soft mann Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Eg barberte får. Men allerede om kvelden så begynte de og stikke ved penisroten. Så var jo pungen et mareritt å barbere😅
AnonymBruker Skrevet 25. august #12 Skrevet 25. august Soft mann skrev (3 timer siden): Eg barberte får. Men allerede om kvelden så begynte de og stikke ved penisroten. Så var jo pungen et mareritt å barbere😅 Det kan jeg forstå. Frister ikke. Anonymkode: 2b85e...908
AnonymBruker Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august varierer mellom helt glatt og noen få mm. Anonymkode: 6203a...66f
feliek54 Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan, og har det betydning i seksuallivet for deg? For egen del er jeg mann som aldri har frisert noe Anonymkode: 2b85e...908 Jeg vokser meg også bak og det er deilig
Strigiformes Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august Jeg kunne faktisk tenkt meg brasiliansk en gang 😂 Hadde vært moro og prøvd 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå