AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Jeg er interessert i å møte ei latina, da jeg opplever at de både har en spesiell utstråling og en vakker personlighet. Hvor er det best å bli kjent med kvinner med latinamerikansk bakgrunn? Anonymkode: 1c7b5...73b
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Er du villig til å flytte på deg da? Anonymkode: 8c3ff...7e4
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Det er dritmange av dem i Latin-Amerika. Du finner også overraskende mange av dem i Spania og Italia. 👍 Anonymkode: f55fe...746 3 1 1
-jk- Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Jeg har sett en del av de på Match faktisk. Får innimellom likes av noen, men sveiper alle til venstre. Ikke helt min greie. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Salsaklubb? Anonymkode: 2df9f...6da Eller metalfestival. Hauger av latinas digger svartmetall, og Norge er skikkelig eksotisk for dem. Sett mange grimme langhåra troll med smellvakre latinas i det miljøet. Anonymkode: 5ca39...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Ifølge sensasjonspressen flommer det norske prostitusjonsmarkedet for tiden over av unge latinamerikanske kvinner. Antallsmessig ikke helt på nivå med damene fra Ukraina, men visstnok en kraftig økning. Mange av dem er sannsynligvis ofre for trafficking. Anonymkode: 0c0c9...257 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ifølge sensasjonspressen flommer det norske prostitusjonsmarkedet for tiden over av unge latinamerikanske kvinner. Anonymkode: 0c0c9...257 Kilde? Anonymkode: 6722e...87e 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Du finner ganske mange i Sør-Amerika. Hvis dette er veldig viktig for deg. Anonymkode: c8241...493 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #12 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er interessert i å møte ei latina, da jeg opplever at de både har en spesiell utstråling og en vakker personlighet. Hvor er det best å bli kjent med kvinner med latinamerikansk bakgrunn? Anonymkode: 1c7b5...73b Spesiell utstråling? Min erfaring med 5-6 latinoer bosatt i Norge: Sterkt temperament, dramatisk gestikulering, mye roping, alt er alltid en såpeopera, mye støy og mye klaging. Norge er for kaldt, for dyrt, for lite, for kjedelig, og nordmenn er for innesluttede, vanskelige å bli kjent med, kalde og distanserte. Janteloven er for streng, selv i Oslo. Norske menn er for gjerrige, for lite romantiske, for feminine og for likestilte. (Jeg er for norsk til å klare å forstå de siste tingene. At en mann kan være for feminin, men for lite romantisk) Du finner de på Tinder, salsa-kurs, spanskkurs, og div. matmesser. Anonymkode: 95cfc...ea3
AnonymBruker Skrevet 25. august #13 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spesiell utstråling? Min erfaring med 5-6 latinoer bosatt i Norge: Sterkt temperament, dramatisk gestikulering, mye roping, alt er alltid en såpeopera, mye støy og mye klaging. Norge er for kaldt, for dyrt, for lite, for kjedelig, og nordmenn er for innesluttede, vanskelige å bli kjent med, kalde og distanserte. Janteloven er for streng, selv i Oslo. Norske menn er for gjerrige, for lite romantiske, for feminine og for likestilte. (Jeg er for norsk til å klare å forstå de siste tingene. At en mann kan være for feminin, men for lite romantisk) Du finner de på Tinder, salsa-kurs, spanskkurs, og div. matmesser. Anonymkode: 95cfc...ea3 Min bror har en slik kone, hurra🙄 Anonymkode: 4d70b...aa3
AnonymBruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er interessert i å møte ei latina, da jeg opplever at de både har en spesiell utstråling og en vakker personlighet. Hvor er det best å bli kjent med kvinner med latinamerikansk bakgrunn? Anonymkode: 1c7b5...73b Møte? Dvs bare knulle eller seriøst forhold? Anonymkode: e7937...e3b
AnonymBruker Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kilde? Anonymkode: 6722e...87e Dagbladet Anonymkode: 0c0c9...257
AnonymBruker Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august Hvis du vet at de har denne utstrålingen og personligheten, så må du vel ha møtt mange nok til at du vet hvor de finner de? Anonymkode: 0827c...1cb
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spesiell utstråling? Min erfaring med 5-6 latinoer bosatt i Norge: Sterkt temperament, dramatisk gestikulering, mye roping, alt er alltid en såpeopera, mye støy og mye klaging. Norge er for kaldt, for dyrt, for lite, for kjedelig, og nordmenn er for innesluttede, vanskelige å bli kjent med, kalde og distanserte. Janteloven er for streng, selv i Oslo. Norske menn er for gjerrige, for lite romantiske, for feminine og for likestilte. (Jeg er for norsk til å klare å forstå de siste tingene. At en mann kan være for feminin, men for lite romantisk) Du finner de på Tinder, salsa-kurs, spanskkurs, og div. matmesser. Anonymkode: 95cfc...ea3 hvorfor går latinamerikanske damer på spanskkurs...? Anonymkode: 6fd51...a72 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #18 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Dagbladet Anonymkode: 0c0c9...257 Finner ingenting i Dagbladet om det. Link til artikler? Anonymkode: 5ca39...a6f
AnonymBruker Skrevet 26. august #19 Skrevet 26. august du finner mange på Big Latin Party på Rockefeller. Anonymkode: 6fd51...a72
AnonymBruker Skrevet 26. august #20 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Finner ingenting i Dagbladet om det. Link til artikler? Anonymkode: 5ca39...a6f Aner ikke når det var, kanskje 3-4 måneder siden? Anonymkode: 0c0c9...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå