Gå til innhold

Mannen vil ikke bruke glidemiddel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er sammen og hverdagen er hektisk. Vi har begge sexlyst og prøver å få det til flere ganger i uken. Av og til har vi bare tid til en kjapp en og hender at vi ikke har tid til foreplay. Det gjør ikke meg noe, fordi jeg er kåt, men har enda ikke rukket å bli ordentlig våt. Mannen min presser den inn selvom det ikke er helt vått og det kan være litt ubehagelig for meg. Har sagt at vi må bruke glidemiddel. Men han sier alltid vent litt, mens han holder på. Etter noen få dytt blir det jo vått, men merker at jeg blir fortere sår nedentil hvis jeg ikke er ordentlig våt. Han lager lyder mens han gjør dette og virker nesten som han nyter det litt? Er det vanlig at menn liker litt friksjon eller er han bare ivrig?

Anonymkode: d7f65...096

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig å nyte at dama har det ubehagelig. Mulig han nyter det selve penetreringen, men her er hensyn viktig. Det skal være mer at dama nyter, deg tenner mannen ekstra.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Si ordentlig ifra om at det gjør vondt/er ubehagelig. Er han et normalt menneske, mister han lysten da og tar seg tid til å hente glidemiddel. Jeg er avhengig av det, selv om jeg er kåt, og dette vet mannen. Han foretrekker uten glidemiddel, for det gikk jo så bra uten for noen år siden. Men sannheten er at det er jeg som har blitt flinkere til å si ifra. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare å si nei...

Anonymkode: b8c1f...e78

• Liker 2
Skrevet

Du må gi beskjed at dette ikke er greit.

men hvis det er en veldig kjapp. Så ønsker sikkert han mest mulig friksjon for å klare å komme.

dette rettferdigjør ikke at du skal ha det ubehagelig

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så hensynløst, selvsagt må han sørge for at det er vått nok før han dytter den inn! Du blir jo sår og det gir grobunn for infeksjon. Dette blir viktigere jo gamlere du blir for slimhinnene blir tynnere og mer sårbar med årene. Fyll glidemiddel i en pumpedunk og ha stående på nattbordet. Da kan dere strekke dere slik dere ligger og ta en liten dæsj.

Om det er vanskelig å si fra under koserunden så klag etterpå da når du har stelt deg og si med klandrende stemme: "nå ble jeg så sår at det gjør vondt, nå blir det ikke noe på deg før neste uke. Nå MÅ vi begynne med glid".

Anonymkode: c8c10...bbc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk skikkelig brannsår av det der, det var ikke godt i tiden etter kan du si.

Så trekk deg heller når han nekter, da snur han nok fort. 

Anonymkode: 1a53b...10a

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke noe 'vent litt'. Ærlig talt. Ja, noen kan like mer friksjon, men både menn og kvinner kan bli såre hvis de ikke har nok glid. Da skal man selvfølgelig ikke si 'vent litt'og fortsette. Det er hensynsløst.

Anonymkode: 59f71...2c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er din mann dum TS?

Ha gliden over på pumpeflaske, nevnt over her. Ja, si at han får smøre kuken om han da ikke har så liten tiss at han må tørrknulle for å kjenne litt friksjon.

Her må vi med stor fare rolig frem, og ja en kvikkas får vi sjeldent. Så dette provoserer. 

Det finnes 2 mønstre. En der han knuller først, før munnsex eller annet, og to der forespiel er nødvendig for overhode kunne ha et bra samleie.

Hvilket dere har forteller alle noe om den relative størrelsen på mannens utstyr. 

Da var det sakt.

.

Anonymkode: 1a67f...e5f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...