AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Hei jeg har en kastrert hannkatt som er 1år gammel han spiste helt normalt tidligere i dag men nå så rister han på hode og slikker seg rundt munn og klarer ikke spise. Han har prøves flere ganger nå på 30min og spise men han ender bare opp med og riste på hode og slikke seg rundt munnen han spiser ikke engang favoritt snacksen sin som han aldri har unngått og spise. Han løp bort for og spise den men endte opp og riste på hode har prøvd og se i munnen hans om det er noe som sitter fast der eller noe sånt men han lar meg ikke se ordentlig men så ikke ut som det var noe der burde jeg dra til veterinær med en gang eller burde jeg vente og se? eller har noen noe tips til hva jeg kan gjøre? pss er veldig stresset for babyen min ;( Anonymkode: b851c...daf
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Er gratis å ta en telefon til veterinær....det benytter du deg selvfølgelig av. Anonymkode: 30bb5...28c 3
Tabris Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Ja, dra til veterinær. Ta en telefon og forklar symptomene til dem så får du nok en time. Lykke til og god bedring til pus! 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Jeg hadde bedt om time akutt i tilfelle et fremmedlegeme sitter fast et sted. Anonymkode: 44b0f...1dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Høres ut som noe nevrologisk Anonymkode: 739f5...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Håper du tok med katten til dyrlegen? Det kan være et fremmedlegeme (tråd eller lignende) som ligger rundt tungerota. Anonymkode: f0353...92d
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 10.06): Hei jeg har en kastrert hannkatt som er 1år gammel han spiste helt normalt tidligere i dag men nå så rister han på hode og slikker seg rundt munn og klarer ikke spise. Han har prøves flere ganger nå på 30min og spise men han ender bare opp med og riste på hode og slikke seg rundt munnen han spiser ikke engang favoritt snacksen sin som han aldri har unngått og spise. Han løp bort for og spise den men endte opp og riste på hode har prøvd og se i munnen hans om det er noe som sitter fast der eller noe sånt men han lar meg ikke se ordentlig men så ikke ut som det var noe der burde jeg dra til veterinær med en gang eller burde jeg vente og se? eller har noen noe tips til hva jeg kan gjøre? pss er veldig stresset for babyen min ;( Anonymkode: b851c...daf høres ut som tannproblemer, dra til veterinær. Anonymkode: f17e4...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå