AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:25 #1 Skrevet mandag kl 07:25 Hei! Jeg er på utkikk etter barfotsko som både er gode, varme og kan brukes utover høsten og vinteren. Har noen erfaringer med billige modeller som faktisk fungerer? Tips til merker, spesifikke modeller, eller butikker/nettbutikker tas imot med stor takk! Håper på gode råd fra dere som har prøvd! Anonymkode: fbde9...1f9
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:07 #2 Skrevet mandag kl 08:07 https://anyasreviews.com/10-best-barefoot-boots-for-everyday-fall-winter/ Anonymkode: ae1c0...bf1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:01 #3 Skrevet tirsdag kl 14:01 Barfotsko? Hvorfor heter det det? Når man har på seg sko er man ikke barføtt, unnsett hvor ergonomiske og gode skoene er for foten. Blir nesten som å si at man ikke røyker og røyke sigaretter med filter. Anonymkode: 95c37...554 1
Morpheus Skrevet tirsdag kl 18:26 #4 Skrevet tirsdag kl 18:26 I min verden er barfotsko sko med tær, eller med så myk såle at man kjenner underlaget om man går på grus godt. Skal man gå med det om vinteren, så må det vel bli skrekkelig kaldt? Jeg bruker tykkest mulig såle på skoene om vinteren for å isolere mot snøen, eskstra sple inni og nesten knehøye slik at snøen ikke kommer over skaftet når jeg måker snø eller går i løssnøen. Men er det det man mener? Tynnest mulig såle på barfotsko? Da må man vel gå barfot i de om det skal ha noen effekt om man vil drive med "grounding" ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå