AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Hei! I dag er det 10 grader ute, er litt usikker på hvordan jeg skal kle babyen min i vognen. Hvordan kler dere baby i vognen når det er rundt 10 grader ute?😅🥰 Anonymkode: 616cd...b79
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Der må du se an egen baby. Kjenn i nakken. Er babyen klam og varm, har babyen for mye på seg. Anonymkode: 8d33a...513 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Vår sover ute i vogn, er 7 mnd. nå om dagen når det er 10 grader (opp mot 15 på fine dager) så kles han i body, bukse og en tynn ulldress (en sånn man omtrent ser gjennom), tykke sokker. Avhengig av temp har vi et tynt teppe i vognposen (bruker fremdeles tynn sommerpose). Det er veldig lunt i vogna når han sover, for da står han under tak og i ly for vind. Dette funker på vår. Du må nesten bare prøve. De gangene han er oppe å titter når vi triller har han på en vindtett fleecedress (han dytter bare ned posen så bare beina er dekket). Anonymkode: 335e4...505 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Min sover ute nå, og det er 10 varmegrader. Har på seg ullbody og ullstrømpebukse og en tynn balaclava. Så har han over seg høst/vårpose (easygrow lyng) og så har han en footmuff som kom med vogna utenpå der igjen (bruker sittedel og ikke bagdel). Uten footmuff måtte jeg nok hatt et ullpledd utenpå. Min sover også under tak utendørs. Anonymkode: 60ea5...d85 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Min sover ute nå, og det er 10 varmegrader. Har på seg ullbody og ullstrømpebukse og en tynn balaclava. Så har han over seg høst/vårpose (easygrow lyng) og så har han en footmuff som kom med vogna utenpå der igjen (bruker sittedel og ikke bagdel). Uten footmuff måtte jeg nok hatt et ullpledd utenpå. Min sover også under tak utendørs. Anonymkode: 60ea5...d85 Bytter du til ullbody og ullbukse rett før han skal ut da eller bruker du det hele tiden uansett?🥰 Anonymkode: 616cd...b79
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bytter du til ullbody og ullbukse rett før han skal ut da eller bruker du det hele tiden uansett?🥰 Anonymkode: 616cd...b79 Bruker hele tiden. Det blir kaldt for han å være på gulvet uten ull nå. Han krabber jo rundt så han ligger ikke på noen matte heller. Anonymkode: 60ea5...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå