AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Jeg mener kjøkkenskap, fronter, håndtak osv. Hvor ofte tar dere det? Og hva bruker dere? Og hvor ofte rydder/vasker dere inni kjøkkenskapene og skuffene? Anonymkode: 618ee...e8b
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Vasker bare fra tid til annen. Det blir sånn plutselig når ånden kommer over meg. Punktvasker når jeg ser flekker og skitt. Inni skapene, relativt sjeldent. Det er jo lukket. Skuffene, som er ved komfyren, tas omtrent årlig, for der samler det seg smuler og slikt. Anonymkode: 4aee1...448 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Inne i skap sjeldent. Dører osv fast 1 gang i mnd. Og punkt vask når jeg ser det Anonymkode: e3315...4b3
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Inni, ca to ganger i året, bortsett fra søppelskuffen som tas ukentlig og de to matskuffene som tas noe oftere fordi det som regel blir noe mel, pasta etc oppi der. Utvendig tar jeg oftere etter jeg fikk nytt kjøkken 😉 frister mer å holde det pent nå, så sikkert 1-2 ganger i mnd. Med det gamle kjøkkenet var det nesten like sjelden som utvendig mtp «planlagt» vasking, men i praksis hver gang det var griset på eller begynte å bli så lenge siden at man så merker rundt håndtak. Anonymkode: 5f253...715
Aristoteles Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Utvendig hver uke, innvendig minimum en gang i året.
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Flekkvasker når jeg ser det er noe. Kjøleskap og søppelskap, og oppvaskmaskin, tas nok 1-2 ganger i uka. Om jeg ser det er litt sjolder her og der så tar jeg en nedvask av fronter. Nedvask også innvending en gang i året. (unntatt brødskuff, søppelskuff og bestikkskuff, det tas hyppigere). Rydding; ad hoc.... er jeg irritert på stablingen i gryteskap, oppbevaringsbokser, etc, så rydder jeg bare hele skuffa. Anonymkode: e5e06...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå