AnonymBruker Skrevet 2. september #61 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dårlig sagt! Dere har et valg her om å la vær og unngå tråden. Om det er noe problem. Så da synes du det er greit? Anonymkode: ed5a3...30b Jeg synes det er forståelig. Anonymkode: 74adc...169 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #62 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du hadde lest den 45+ sider lange tråden, samt alle andre trådene TS har startet i det siste om akkurat det samme, så hadde du forstått hvorfor flere mister tålmodigheten og sympatien akkurat her. Dette er langt forbi "trenge deg litt ekstra". Anonymkode: 74adc...169 Sorry, ser det nå. Gikk litt fort her. Anonymkode: 98645...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #63 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dårlig sagt! Dere har et valg her om å la vær og unngå tråden. Om det er noe problem. Så da synes du det er greit? Anonymkode: ed5a3...30b Du har også et valg om å ikke skrive ørten tråder om det samme, hvor fæle "venner" er og ikke ta deg til NOE av alle de ekstremt velmenende rådene du har fått. Du er som å skrive til en vegg, ingenting går inn. Hvorfor lager du så mange tråder og skriver så mye når du ikke vil ta til deg et eneste råd? Du har fått så mange gode og forståelsesfulle innlegg. Anonymkode: dbebb...772 3
AnonymBruker Skrevet 3. september #64 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du virker ærlig talt fryktelig intens. Dette er ikke normalt for et stabilt, voksent menneske i hvert fall. Du fremstår som en person som sluker andre med hud og hår, og bare blir alt for mye. Egen usikkerhet kanskje? Anonymkode: 95f54...3f7 Når noen skriver sånt gir det igjen grunn til å holde seg unna alle og se Netflix. Blitt mye av det. Noen som har tips til hva se? Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 3. september #65 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har også et valg om å ikke skrive ørten tråder om det samme, hvor fæle "venner" er og ikke ta deg til NOE av alle de ekstremt velmenende rådene du har fått. Du er som å skrive til en vegg, ingenting går inn. Hvorfor lager du så mange tråder og skriver så mye når du ikke vil ta til deg et eneste råd? Du har fått så mange gode og forståelsesfulle innlegg. Anonymkode: dbebb...772 Har tatt til meg mye og kunnskap om hvordan folk tenker! Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 3. september #66 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har tatt til meg mye og kunnskap om hvordan folk tenker! Anonymkode: ed5a3...30b Det eneste du har "tatt til deg" er at verden er fæl og at det er forferdelig synd på deg. Det er slik du tolker alle innlegg du leser. Hvor lenge har du tenkt å fortsette som dette? Har din selvmedlidenhet og din holdning om hvor fæle alle er hjulpet deg til å få det bedre? Hvis ikke, hvorfor insisterer du på å fortsette å tenke slik? Er det fordi det er mer behagelig å synes synd på seg selv og være offer enn å faktisk ta tak og gjøre noe med eget liv og egen tankegang? Anonymkode: 74adc...169 4
AnonymBruker Skrevet 3. september #67 Skrevet 3. september Jeg har 5 nære venner som jeg ser sjeldent, men vi møtes hver gang vi har mulighet. For 2 uker siden møtte jeg to av de for en middag og da hadde vi ikke sett hverandre på ett år, men skravla går som om det skulle vært en dag siden vi så hverandre sist og slik er det med alle disse fem. Så har jeg 2 nære venner her jeg bor nå som jeg omgås ofte. Jeg har faset noen venner ut av livet også da vårt vennskap ikke prioriteres. Senest ett i år da det ble veldig tydelig at jeg ikke ble regnet med som en venn for vedkommende da jeg ikke ble invitert i to store happeninger for henne (hvor de andre vennene hennes var invitert) og vedkommende har vært forbi eller campert i mitt nærområde flere ganger i år uten å prøve å ta kontakt for å høre om vi kan treffes. Jeg kunne selvfølgelig tatt kontakt, og jeg hadde også gjort det hvis jeg visste at vedkommende var på mine trakter, men jeg fikk som regel vite det sent på kvelden eller når de hadde vært forbi da jeg så det på SNAP. Akkurat det gjorde meg ganske trist da hun har sagt at vi skal treffes flere ganger og jeg har stilt opp mye gjennom hennes barns barndom så jeg trodde at vi var nære venner, men da tok jeg et valg for meg selv og faset ut vedkommende. Dette pga et vennskap må gå begge veier. Men jeg sitter ikke å surmuler og synes synd på meg selv pga dette, slik er realiteten og da må man godta det og bruke tid på de menneskene i livet som faktisk ønsker å være sammen med meg og det er det jeg gjør også. Anonymkode: db7e7...72e 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #68 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det eneste du har "tatt til deg" er at verden er fæl og at det er forferdelig synd på deg. Det er slik du tolker alle innlegg du leser. Hvor lenge har du tenkt å fortsette som dette? Har din selvmedlidenhet og din holdning om hvor fæle alle er hjulpet deg til å få det bedre? Hvis ikke, hvorfor insisterer du på å fortsette å tenke slik? Er det fordi det er mer behagelig å synes synd på seg selv og være offer enn å faktisk ta tak og gjøre noe med eget liv og egen tankegang? Anonymkode: 74adc...169 Jeg ser i hverdagen hvordan folk er mot meg. og leser hva folk skriver. Det har vært lærerikt. Hvordan andre er mot meg får jeg ikke gjort noe med. Og jeg orker så mye mer av det. Så da er det å være alene en god ting. Synd at jeg dessverre må ut i livet av og til. Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 3. september #69 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Når noen skriver sånt gir det igjen grunn til å holde seg unna alle og se Netflix. Blitt mye av det. Noen som har tips til hva se? Anonymkode: ed5a3...30b Hvorfor spør du ikke heller tips på hvordan du kan bli oppfattet bedre av folk? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ser i hverdagen hvordan folk er mot meg. og leser hva folk skriver. Det har vært lærerikt. Hvordan andre er mot meg får jeg ikke gjort noe med. Og jeg orker så mye mer av det. Så da er det å være alene en god ting. Synd at jeg dessverre må ut i livet av og til. Anonymkode: ed5a3...30b Offermentalitet. For du gjør helt sikkert ingenting for å bli behandlet slik du åpenbart føler du blir? Jeg opplever at folk flest er hyggelige, vennlige, støttende, interessert i møtes osv. Er sannsynligheten størst for at det tilfeldigvis bare er snille folk jeg treffer på, mens du bare møter slemme - eller kan det kanskje ha bittelitt med at vi oppfører oss forskjellig i sosial omgang med andre…? Anonymkode: 95f54...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #70 Skrevet 3. september Ekte og gode venner er der for hverandre og bryr seg. Det er ihvertfall greit og andre finner vel ut at de ikke har det og ut i fra her inne så må de uansett droppes av diverse grunner. Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 3. september #71 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ekte og gode venner er der for hverandre og bryr seg. Det er ihvertfall greit og andre finner vel ut at de ikke har det og ut i fra her inne så må de uansett droppes av diverse grunner. Anonymkode: ed5a3...30b Da er ikke du en ekte og god venn. Du bryr deg åpenbart ikke om vennskapet deres når en liten bagatell av en feil var nok til at du trakk deg bort i stedet for å kommunisere og løse problemet. Anonymkode: 74adc...169 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #72 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ekte og gode venner er der for hverandre og bryr seg. Det er ihvertfall greit og andre finner vel ut at de ikke har det og ut i fra her inne så må de uansett droppes av diverse grunner. Anonymkode: ed5a3...30b Du tenker helt feil. Gode venner er ikke noe fiks ferdig en får. Ekte og gode vennskap derimot, er relasjoner som har bygget seg opp over lang tid, der en er åpne og ærlige med hverandre. Hvor en også tåler å stå i det når noe blir litt ugreit av en eller annen grunn, og ikke blir passiv-aggressiv og trekker seg bort. Men viser raushet med både å forklare hvorfor noe føltes feil, men like mye er åpen for å høre hvorfor den andre tenkte og gjorde som den gjorde. En god vennskaps-relasjon må bygges, og en må delta aktivt i å bygge den også når ting ikke har blitt akkurat som en ønsket. Og ha fremst i pannebrasken at det ikke bare er ens egne behov som skal fylles. Anonymkode: 95f54...3f7 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #73 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da er ikke du en ekte og god venn. Du bryr deg åpenbart ikke om vennskapet deres når en liten bagatell av en feil var nok til at du trakk deg bort i stedet for å kommunisere og løse problemet. Anonymkode: 74adc...169 Greit da er jeg ikke det. En elendig venn. Du har rett. Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 3. september #74 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du tenker helt feil. Gode venner er ikke noe fiks ferdig en får. Ekte og gode vennskap derimot, er relasjoner som har bygget seg opp over lang tid, der en er åpne og ærlige med hverandre. Hvor en også tåler å stå i det når noe blir litt ugreit av en eller annen grunn, og ikke blir passiv-aggressiv og trekker seg bort. Men viser raushet med både å forklare hvorfor noe føltes feil, men like mye er åpen for å høre hvorfor den andre tenkte og gjorde som den gjorde. En god vennskaps-relasjon må bygges, og en må delta aktivt i å bygge den også når ting ikke har blitt akkurat som en ønsket. Og ha fremst i pannebrasken at det ikke bare er ens egne behov som skal fylles. Anonymkode: 95f54...3f7 Heldig om du har noe sånt! Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 3. september #75 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Greit da er jeg ikke det. En elendig venn. Du har rett. Anonymkode: ed5a3...30b Og hun er en veldig god. Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 4. september #76 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Greit da er jeg ikke det. En elendig venn. Du har rett. Anonymkode: ed5a3...30b Bra du innser det. Så er det opp til deg om du ønsker å gjøre noe med det. Anonymkode: 74adc...169 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #77 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Heldig om du har noe sånt! Anonymkode: ed5a3...30b Nei, man er ikke "heldig". For femtifjørtende gang (men ingenting når inn hos deg): Vi skriver jo at vi ikke har slike vennskap fordi vi er heldig, men fordi vi tar vare på dem. Fordi vi kommuniserer når det er et problem, vi trekker oss ikke bare bort. Er du helt ute av stand til å forstå det vi skriver? Anonymkode: 74adc...169 2
AnonymBruker Skrevet 4. september #78 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, man er ikke "heldig". For femtifjørtende gang (men ingenting når inn hos deg): Vi skriver jo at vi ikke har slike vennskap fordi vi er heldig, men fordi vi tar vare på dem. Fordi vi kommuniserer når det er et problem, vi trekker oss ikke bare bort. Er du helt ute av stand til å forstå det vi skriver? Anonymkode: 74adc...169 Her bruker andre heldig om dine vennskap så hvorfor mener du jeg ikke kan bruke det? Jeg har skjønt hva du/dere mener. Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 4. september #79 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bra du innser det. Så er det opp til deg om du ønsker å gjøre noe med det. Anonymkode: 74adc...169 Rart at hun er en god da? Og igjen at du ignorer alt hva jeg har skrevet om hva jeg har gjort for dette. Så det går ikke grenser her? Her legger du egentlig alt på meg. Anonymkode: ed5a3...30b
AnonymBruker Skrevet 4. september #80 Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Her bruker andre heldig om dine vennskap så hvorfor mener du jeg ikke kan bruke det? Jeg har skjønt hva du/dere mener. Anonymkode: ed5a3...30b Om sine vennskap. Og jeg mener de som har gode vennskap er heldig. Anonymkode: ed5a3...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå