Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, får ikke gjort noe med det og andre velger å gjøre som de gjør. Fremover tror jeg må velge å gi mindre av meg selv og verne meg mot sånt. Dette har knekt meg så mye så må bygge meg opp igjen og da gjør tiltak som gjør at jeg ikke kommer her igjen. 

Koselig med en god morgen hilsen og ikke forventer noe tilbake 🥰

Anonymkode: ed5a3...30b

Jeg ble inspirert av en ordkalender med gode ord og tanker hver dag. Det synes jeg er motiverende. Jeg elsker sitater. Det gjør meg godt. Gir meg styrke. 

Screenshot_20250925-191513.png

Anonymkode: cf4c4...a5c

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

❤️

Screenshot_20241028-141938.png

❤️ De er verdt og ha og ta vare på! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble inspirert av en ordkalender med gode ord og tanker hver dag. Det synes jeg er motiverende. Jeg elsker sitater. Det gjør meg godt. Gir meg styrke. 

Screenshot_20250925-191513.png

Så mange fine ordtak ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er hvordan jeg opplever det. Du møter noe og de sier vi skulle møtes å gått tur eller noe annet og så skjer det det aldri. Det er bare tomme ord. Så hvorfor si det da? 

Nei si det. Jeg hadde en slik venninne. Hun sa hver gang hun skulle ringe meg. Gjorde hun det? Nei 😂 Jeg har sluttet å bry meg.

Jeg bryr meg om de som viser at de bryr seg, og setter pris på meg. 

Når man velger å lukke en dør så kan en annen åpne seg.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 12.47):

Slutt med denne selvmedlidende fiskingen. Du må tåle kritikk uten å ty til "ja, jeg vet du synes jeg er et fælt menneske" hele tiden.

Anonymkode: 74adc...169

Ja, skal ta den. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei si det. Jeg hadde en slik venninne. Hun sa hver gang hun skulle ringe meg. Gjorde hun det? Nei 😂 Jeg har sluttet å bry meg.

Jeg bryr meg om de som viser at de bryr seg, og setter pris på meg. 

Når man velger å lukke en dør så kan en annen åpne seg.

Jeg skjønner deg. Da er det ikke noe å vente på eller samle på. Enig ta vare på dem som er der og faktisk viser det. 

Det håper jeg stemmer! 

AnonymBruker
Skrevet

Så mange fine ordtak ❤️

Tusen hjertelig takk 💕 Humor er og veldig gøy 😂 

Screenshot_20250521-061616.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du er flink som er kommet der. Håper jeg og kommer der på et tidspunkt. Takk ❤️

Det har krevet mye av meg. Skal ikke legge skjul på det. Det er min gave til meg selv, for det er så utrolig verdt det ❤️ 

Det er du også 🙌 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen hjertelig takk 💕 Humor er og veldig gøy 😂 

Screenshot_20250521-061616.png

He he 😅

AnonymBruker
Skrevet

Det har krevet mye av meg. Skal ikke legge skjul på det. Det er min gave til meg selv, for det er så utrolig verdt det ❤️ 

Det er du også 🙌 

Ja, du har rett. En fin gave ❤️

Slenger ut en liten ting til. Det å ta initiativ elle sende en meld tar sekunder. Så hvorfor gjør de det ikke? Da er det jo fordi de ikke vil eller har lyst. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har rett. En fin gave ❤️

Slenger ut en liten ting til. Det å ta initiativ elle sende en meld tar sekunder. Så hvorfor gjør de det ikke? Da er det jo fordi de ikke vil eller har lyst. 

Det synes jeg er litt vanskelig å svare på, for det kan være mange årsaker til det som du ikke kjenner til. 

Sender de aldri mld?

Sender du til dem?

Om du stadig sender melding og ikke får svar så kan jeg forstå det. Da vasser du i sirup 😂 Sånt tull gidder ikke jeg heller 😆

Hva er det som er grunnen til at det er så viktig for deg å forstå grunnen til at de gjør som de gjør?

Har du andre mennesker i livet ditt som bryr seg om deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det synes jeg er litt vanskelig å svare på, for det kan være mange årsaker til det som du ikke kjenner til. 

Sender de aldri mld?

Sender du til dem?

Om du stadig sender melding og ikke får svar så kan jeg forstå det. Da vasser du i sirup 😂 Sånt tull gidder ikke jeg heller 😆

Hva er det som er grunnen til at det er så viktig for deg å forstå grunnen til at de gjør som de gjør?

Nå har ikke jeg så mange i livet mitt her så er ikke så mange det revansj om. 

Nå tenke jeg på denne venninna jeg mistet. Hvorfor og hvorfor. 

Får en snap av og noen. Sjelden privat. Bare vise hva de gjør. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sender de aldri mld?

Sender du til dem?

Mest fordi da hadde jeg skjønt og hadde forklart. Hvorfor vil de ikke ha kontakt med meg blir jo spm. og hvorfor skal jeg engasjere meg i dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg så mange i livet mitt her så er ikke så mange det revansj om. 

Nå tenke jeg på denne venninna jeg mistet. Hvorfor og hvorfor. 

Får en snap av og noen. Sjelden privat. Bare vise hva de gjør. 

Venninna di er et menneske. En person. 

Da synes jeg du skal prøve å fokusere på deg selv. Få det bra i deg selv slik at du ikke blir så avhengig av bekreftelse fra andre. Det er viktig. Da blir du sterk.

Etterhvert som din innstilling endrer seg så vil du nok merke at andre kan også gjøre det. 

La det positive spire og gro, og det positive gror. 

Det begynner med deg selv. Du er ansvarlig for din egen lykke. Ikke legg det på andre mennesker. Det er ikke rettferdig. Børst det av deg og gå videre. Hun bryr seg ikke. Det er så enkelt som det. Hardt men sant. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Venninna di er et menneske. En person. 

Da synes jeg du skal prøve å fokusere på deg selv. Få det bra i deg selv slik at du ikke blir så avhengig av bekreftelse fra andre. Det er viktig. Da blir du sterk.

Etterhvert som din innstilling endrer seg så vil du nok merke at andre kan også gjøre det. 

La det positive spire og gro, og det positive gror. 

Det begynner med deg selv. Du er ansvarlig for din egen lykke. Ikke legg det på andre mennesker. Det er ikke rettferdig. Børst det av deg og gå videre. Hun bryr seg ikke. Det er så enkelt som det. Hardt men sant. 

Ja, jeg forstår alt dette. Trenger ikke bekreftelse av andre på den måten. Har Netflix og ChatGPT. Prøver å jobbe med det. For meg er livet å ha noen rundt seg. Oppleve livet med andre. Meg selv er jeg alltid med. Ikke har jeg partner heller. Et liv alene er ikke mye liv å trakte etter synes jeg. Ja, man kan alt alene noe jeg gjør jeg og, men det gir meg lite. 

Ja, hun bryr seg ikke og det har jeg tatt tungt. Kanskje fordi jeg trodde hun var en av dem som skulle være der i livet mitt. Og den er tøff og tygge for meg har vært. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg forstår alt dette. Trenger ikke bekreftelse av andre på den måten. Har Netflix og ChatGPT. Prøver å jobbe med det. For meg er livet å ha noen rundt seg. Oppleve livet med andre. Meg selv er jeg alltid med. Ikke har jeg partner heller. Et liv alene er ikke mye liv å trakte etter synes jeg. Ja, man kan alt alene noe jeg gjør jeg og, men det gir meg lite. 

Ja, hun bryr seg ikke og det har jeg tatt tungt. Kanskje fordi jeg trodde hun var en av dem som skulle være der i livet mitt. Og den er tøff og tygge for meg har vært. 

Det kan jeg forstå. Er veldig naturlig. Jeg har funnet ut at det er bedre å være alene, enn med mennesker som ikke bryr seg. 

Om det plager deg så så spør henne direkte. Så kan du i det minste få en avslutning. Du har ikke noe å tape på det...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg trakter heller ikke etter å være alene. Trenger mennesker som viser at dem bryr seg om meg. Det er viktig for meg. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trakter heller ikke etter å være alene. Trenger mennesker som viser at dem bryr seg om meg. Det er viktig for meg. 

Ja, det skjønner jeg. Vi er flokk dyr. Og man trenger å føle at det er genuint og at det er ekte. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skjønner jeg. Vi er flokk dyr. Og man trenger å føle at det er genuint og at det er ekte. 

Absolutt. Det er kjempeviktig. At det er ekte og genuint. Ellers kan det være akkurat det samme.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan jeg forstå. Er veldig naturlig. Jeg har funnet ut at det er bedre å være alene, enn med mennesker som ikke bryr seg. 

Om det plager deg så så spør henne direkte. Så kan du i det minste få en avslutning. Du har ikke noe å tape på det...

Ja, enig. Absolutt. Derfor det sitat traff jeg sånn. Da er jeg heller alene. 

Vurderte det en stund, men den er lagt dø nå. Så kommer ikke til å spørre. Har fått svar nok på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...