Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

HVIS NOEN IKKE GIR DEG OPPMERKSOMHET, IKKE ROP, IKKE GRÅT. BARE FORSVINN I STILLHET.
Du trenger ikke å trygle for å bli sett.  
Du trenger ikke å sende ti meldinger for å få svar.  
Du trenger ikke å ødelegge deg selv for å bli verdsatt.
Ekte kjærlighet, ekte vennskap, ekte omtanke... 
kan ikke tvinges frem.
Hvis du må kjempe for å bli tenkt på, 
, da hører du ikke til.  
Og hvis du ikke hører til... så dra.
Ikke med sinne.  
Ikke med skrik.  
Gå som de store sjelene: 
I stillhet, med verdighet.
For de som ikke ser lyset ditt i dag, 
vil angre det i morgen... 
Men da er det for sent.
Husk: 
Du kan ikke tigge om oppmerksomhet.  
Den må fortjenes.  
Og du fortjener bedre enn å bli glemt.

Denne traff meg. Fikk lyst å dele!!

Anonymkode: ed5a3...30b

Tusen takk for at du valgte å dele. Viktig å minne seg på ❤️ 

Å føle seg sett og verdsatt er så utrolig viktig ❤️

Anonymkode: cf4c4...a5c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vet ikke om jeg har troa. Virker som de fleste vennskap er overfladiske. Savner å ha noen kamerater. Men vi menn er ikke så gode på å holde vennskap igang som kvinner tror jeg. Vi fokuserer på andre ting

M26

Anonymkode: c5952...28a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei hei! 

Så godt å høre ❤️Ja, jeg forstår at det krever mye av deg. Hvilke dag er det du skal på dette? Håper dagen din er god 🌺

Hørtes ut som et fint tiltak i høst/vinter. Jeg er med på det. 

Har du hørt på podene? Synes egentlig at det å gå tur er gøt, men ikke like gøy i regn 😅 Liker du det? 

Har hatt noen dager her som har vært tung på mange møter så dagene kunne vært bedre her. Kanskje en dag? 

God kveld 🤗

Hei igjen, så leit å høre at du har tunge dager nå, glad du deler det. Jeg tror på at en dag skal du ha det bedre. Har du hatt noen gode øyeblikk i kveld? 

Det var i dag jeg var på kommunens dagtilbud. Gikk ikke så bra i dag, men glad jeg gikk likevel. Får bygge det opp litt etter litt. Må tro på det! 

Jeg foretrekker sol, men synes også det er deilig å komme inn etter en våt tur og bli varm under teppet og kanskje fyr i peisen. 🥰 Ikke hørt poddene enda, men sjekket dem ut. Sånn pengesnakk burde jeg sikkert høre på, men jeg føler meg så dum da. 😅

Jeg har ikke fått tenkt ut noe grep for å gjøre høsten bra enda, liker du julebrus forresten? Venter du til desember? For det føler jeg er et grep, å ta det litt før. 🫣🤭

Anonymkode: f96b3...0af

Skrevet
Strigiformes skrev (På 25.8.2025 den 16.33):

En ekte venn er en som vil deg godt uansett hva det er.

Falske venner er de som vil ha noe av deg, og utnytte deg til sin egen fordel. 

Ikke bare det, falske venner prøver ofte å ødelegge for deg når de ikke har bruk for deg lengre eller en konflikt oppstår. 

ekte venner løser konflikten på en god måte, har åpen dialog og løser ting sammen med deg. Også er alt bra igjen etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tusen takk for at du valgte å dele. Viktig å minne seg på ❤️ 

Å føle seg sett og verdsatt er så utrolig viktig ❤️

Takk for at du sier det ❤️

Ja, det er viktig. Og vi trenger det. Å kjempe å mase på mennesker for engasjement er ikke verdt det. Og i tillegge ikke gjør noe for å beholde deg. Da er man ikke mye verdt og det er utrolig trist synes jeg, men da får de det som de vil og får det kanskje bedre på sikt selv også. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei. Vet ikke om jeg har troa. Virker som de fleste vennskap er overfladiske. Savner å ha noen kamerater. Men vi menn er ikke så gode på å holde vennskap igang som kvinner tror jeg. Vi fokuserer på andre ting

M26

Anonymkode: c5952...28a

Ja, enig med deg. Vennskap er overfladisk og falske. De mener ikke det de sier når de sier noe for de viser det ikke i handlinger. Noe er heldige og har gode vennskap, me tror det er få. Håper du får deg en god venn ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er viktig. Og vi trenger det. Å kjempe å mase på mennesker for engasjement er ikke verdt det. Og i tillegge ikke gjør noe for å beholde deg. Da er man ikke mye verdt og det er utrolig trist synes jeg, men da får de det som de vil og får det kanskje bedre på sikt selv også. 

Det kan være grunner som du ikke kjenner til som kan gjøre det slik. Prøv og ikke ta det personlig, og tenk at det handler om dem og ikke deg. 

I forhold til meg selv så er det veldig få mennesker jeg evner og klarer og ha kontakt med. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Jeg har bare ikke kapasitet til det. 

Prøver og vise støtte der jeg kan til mennesker jeg virkelig bryr meg om. Så får jeg bare håpe at de ser det. Jeg kan ikke noe for at jeg har det slik som jeg har det. Skulle gjerne gjort mer. 

Jeg er viktig jeg også ❤️ 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, enig med deg. Vennskap er overfladisk og falske. De mener ikke det de sier når de sier noe for de viser det ikke i handlinger. Noe er heldige og har gode vennskap, me tror det er få. Håper du får deg en god venn ❤️

Hvordan viser de det ikke?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Screenshot_20251009-220230.png

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei igjen, så leit å høre at du har tunge dager nå, glad du deler det. Jeg tror på at en dag skal du ha det bedre. Har du hatt noen gode øyeblikk i kveld? 

Det var i dag jeg var på kommunens dagtilbud. Gikk ikke så bra i dag, men glad jeg gikk likevel. Får bygge det opp litt etter litt. Må tro på det! 

Jeg foretrekker sol, men synes også det er deilig å komme inn etter en våt tur og bli varm under teppet og kanskje fyr i peisen. 🥰 Ikke hørt poddene enda, men sjekket dem ut. Sånn pengesnakk burde jeg sikkert høre på, men jeg føler meg så dum da. 😅

Jeg har ikke fått tenkt ut noe grep for å gjøre høsten bra enda, liker du julebrus forresten? Venter du til desember? For det føler jeg er et grep, å ta det litt før. 🫣🤭

Anonymkode: f96b3...0af

Hei hei! Tusen takk for hilsen fra deg. I dag har jeg kommet meg ut og gått en tur med podkast på øret. Det var ihvertfall godt. 

Så bra av deg og at du kom deg avgårde 🤗 Tror det er viktig å stå idet selvom man har lyst å droppe det. Kan jeg spørre om hva som ikke gikk så bra? Heier på deg! 

Du er flink om du kommer deg ut på tross av været. Er ikke like god her da. synes det er litt interessant ang å høre og få tips ang penger. 

Jeg pleier stortsett vente med julebrus til i hvert fall til desember for synes den hører julen til og syne det startes opp alt for tidleg. Synes det blir fint når folk for opp lys ute og adventslys til 1 desember 🌟

Har du sett A laget? Den var så fin. Anbefaler å se. 

Fin dag videre til deg 🤗

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Screenshot_20251009-220230.png

Takk. Den var fin og sann ❤️ Bare synd sånt sitter så lenge i.  

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan viser de det ikke?

Dette er hvordan jeg opplever det. Du møter noe og de sier vi skulle møtes å gått tur eller noe annet og så skjer det det aldri. Det er bare tomme ord. Så hvorfor si det da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kan være grunner som du ikke kjenner til som kan gjøre det slik. Prøv og ikke ta det personlig, og tenk at det handler om dem og ikke deg. 

I forhold til meg selv så er det veldig få mennesker jeg evner og klarer og ha kontakt med. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg. Jeg har bare ikke kapasitet til det. 

Prøver og vise støtte der jeg kan til mennesker jeg virkelig bryr meg om. Så får jeg bare håpe at de ser det. Jeg kan ikke noe for at jeg har det slik som jeg har det. Skulle gjerne gjort mer. 

Jeg er viktig jeg også ❤️ 

Klart du er viktig ❤️

Jeg tenker det skal så lite til og tar så liten tid, men betyr så mye. Bare en meld og hei, tenkte på deg i dag. Håper du har det bra. Eller en tlf samtale. 

Om dager og uker/månder går og man ikke hører noe blir man trist. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Den var fin og sann ❤️ Bare synd sånt sitter så lenge i.  

Ting tar tid. Tro meg. Jeg har selv vært der. Nå bryr jeg meg ikke lenger. Lar det ikke påvirke meg. Orker ikke å fokusere på det eller la det stjele min energi. Så da velger jeg å fokusere på meg selv.

Håper du kan komme dit du også. Det er frihet 🙌

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Gulingen skrev (15 timer siden):

Ikke bare det, falske venner prøver ofte å ødelegge for deg når de ikke har bruk for deg lengre eller en konflikt oppstår. 

ekte venner løser konflikten på en god måte, har åpen dialog og løser ting sammen med deg. Også er alt bra igjen etterpå. 

Ekte venner tar initativ og du vet oppriktig at de er der og bryr seg. 

Falske slipper deg uten å offer det en tanke og man sitter igjen med en følelsen av man var null verdt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ting tar tid. Tro meg. Jeg har selv vært der. Nå bryr jeg meg ikke lenger. Lar det ikke påvirke meg. Orker ikke å fokusere på det eller la det stjele min energi. Så da velger jeg å fokusere på meg selv.

Håper du kan komme dit du også. Det er frihet 🙌

Du er flink som er kommet der. Håper jeg og kommer der på et tidspunkt. Takk ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klart du er viktig ❤️

Jeg tenker det skal så lite til og tar så liten tid, men betyr så mye. Bare en meld og hei, tenkte på deg i dag. Håper du har det bra. Eller en tlf samtale. 

Om dager og uker/månder går og man ikke hører noe blir man trist. 

Det er trist. Kjenner igjen det. Er ikke så mye og få gjort med det dessverre. Jeg har funnet ut at det er mange andre mennesker som ønsker å ha kontakt med meg. Det er veldig hyggelig. 

Ønsker alle mine venner god morgen hver eneste dag. Det synes jeg er koselig. Forventer egentlig ingenting tilbake 😂 Det er bare en bonus 🙌

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er trist. Kjenner igjen det. Er ikke så mye og få gjort med det dessverre. Jeg har funnet ut at det er mange andre mennesker som ønsker å ha kontakt med meg. Det er veldig hyggelig. 

Ønsker alle mine venner god morgen hver eneste dag. Det synes jeg er koselig. Forventer egentlig ingenting tilbake 😂 Det er bare en bonus 🙌

Nei, får ikke gjort noe med det og andre velger å gjøre som de gjør. Fremover tror jeg må velge å gi mindre av meg selv og verne meg mot sånt. Dette har knekt meg så mye så må bygge meg opp igjen og da gjør tiltak som gjør at jeg ikke kommer her igjen. 

Koselig med en god morgen hilsen og ikke forventer noe tilbake 🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ekte venner tar initativ og du vet oppriktig at de er der og bryr seg. 

Falske slipper deg uten å offer det en tanke og man sitter igjen med en følelsen av man var null verdt. 

❤️

Screenshot_20241028-141938.png

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 12.46):

Jeg svarte jo?

Anonymkode: 74adc...169

Greit det. Ikke på det jeg spurte om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...