AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Har alltid noe liggende på nattbordet fordi jeg må ha noe på leppene før jeg sovner. Bruker na Decubal sin lips & dry spot balm. Den er elendig og har også lest at ingrediensene ikke er bra. Hva anbefaler du og hvor får jeg kjøpt det? Anonymkode: 5f84d...da9
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har alltid noe liggende på nattbordet fordi jeg må ha noe på leppene før jeg sovner. Bruker na Decubal sin lips & dry spot balm. Den er elendig og har også lest at ingrediensene ikke er bra. Hva anbefaler du og hvor får jeg kjøpt det? Anonymkode: 5f84d...da9 Vaselin og lypsyl har vært med meg bestandig . Enkelt men fungerer for meg. Anonymkode: d9ec2...026 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Prøvd denne? Jeg synes dette er den beste. Anonymkode: 60cf0...064 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Bålkaffe skrev (4 minutter siden): Hyaluronsyre serum og vaselin. Ååååå 🤔 Aldri hørt det, men det virker genialt! Anonymkode: 60cf0...064
Bålkaffe Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ååååå 🤔 Aldri hørt det, men det virker genialt! Anonymkode: 60cf0...064 Jepp jeg så det tipset flyte over i feeden på TikTok, var en hudlege som fortalte om det, det fukter leppene også kan de også virke fyldigere, spesielt om man bruker det som en nattmaske. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Jeg synes den du kaller for elendig fra debucal er helt fantastisk. Den har reddet leppene mine etter å ha prøvd alt mulig billig og dyrt. Pleide å ha grusomme lepper alltid tørre og flaskene men ikke nå lengre. Det jeg gjør er at jeg peeler de 1 gang vør 7 til 14 dag. Jeg bruker by wishtrend mandelic acid toner på en bomullsdott og påfører leppene. Debucal sin balm er mere fett enn fukt så jeg sørger for fukt først. Bruker evt skin1004 sitt probio cica intensive ampule morgen kveld samtidig som jeg vasker ansiktet og smører inn. Bruker en lebepomade med sheabutter som de fra crazy rumours. Bruker lip stain og lip liner for farge på dagtid og avslutter alltid med debucal ballen. Samme på kvelden og på dagtid. Den holder fuktigheten inne i leppene og jeg har ikke hatt tørre lepper siden jeg begynte å bruke den. Men jeg sørger som sagt alltid for å tilføre fukt til leppene mine. Anonymkode: 130fb...821 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Purelan Brystvortekrem Kanskje litt dyr og litt usexy, men er veldig drøy i bruk og effektiv Bruker den hver kveld og har nesten sluttet å måtte bruke leppeprodukter på dagtid 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå