AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Ønsker komme i kontakt med og høre andres erfaringer med hvordan man har blitt dårlig behandlet i barnehagen. De som er skvist, ut frosset ut og på andre måter blitt behandlet dårlig. kommunal ? privat ? Anonymkode: 8c07c...ec8
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ønsker komme i kontakt med og høre andres erfaringer med hvordan man har blitt dårlig behandlet i barnehagen. De som er skvist, ut frosset ut og på andre måter blitt behandlet dårlig. kommunal ? privat ? Anonymkode: 8c07c...ec8 Har du havnet i en skvis med arbeidsgiver? Jeg jobber ikke selv i barnehage, men kanskje det blir litt mer liv i tråden om du selv deler noe? Anonymkode: 72d7a...149 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 13.00): Hva lurer du på? Anonymkode: 179e1...36e AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 16.41): Har du havnet i en skvis med arbeidsgiver? Jeg jobber ikke selv i barnehage, men kanskje det blir litt mer liv i tråden om du selv deler noe? Anonymkode: 72d7a...149 Erfaringrer om utfrysing, kvinnedominert yrke , mobbing fra ledelse, baksnakking, alle lederfeil og dårlig behandling som du evt gikk rettens vei med, advokathjelp, konflikter, hersketeknikker og alle ufine måter de kan knekke deg med. Trenger hjelp og drodling av andre som har opplevd disse tingene dele erfaringer og situasjner der en kommer til kort alene rett og slett. Sammen blir vi sterkere Anonymkode: 8c07c...ec8
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Erfaringrer om utfrysing, kvinnedominert yrke , mobbing fra ledelse, baksnakking, alle lederfeil og dårlig behandling som du evt gikk rettens vei med, advokathjelp, konflikter, hersketeknikker og alle ufine måter de kan knekke deg med. Trenger hjelp og drodling av andre som har opplevd disse tingene dele erfaringer og situasjner der en kommer til kort alene rett og slett. Sammen blir vi sterkere Anonymkode: 8c07c...ec8 Begynn med deg selv, så kanskje andre kommer etter med sine historier Anonymkode: f59eb...bd7 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august Kanskje du heller skal ta kontakt med forbundet du er organisert i dersom du opplever deg dårlig behandlet. Anonymkode: 976b1...eb7
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Høres ut som du har ubehagelige og uakseptable erfaringer, håper du kan få hjelp til å sortere disse. Selv har jeg jobber 23 år i barnehage og nå på mitt 4. år i skolen og kjenner meg ikke igjen i de typiske beskyldninger mot «kvinnedominerte» arbeidsplasser. Jobbet i en barnehage i Oslo hvor jeg sluttet etter 2 år pga svak styrer som hadde latt ukultur utarte seg. Og et par styrere som er lite engasjerte og tilstedeværende. I det store og hele har jeg jobbet med dyktige, engasjerte og varme kollegaer, selv om man selvsagt ikke går godt overens med alle. Anonymkode: b93a0...872 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Skjer hele tiden. Møkklei av å være ansatt i barnehage, med bare masse slit og bli behandlet som en 5 åring selv. Masse forskjellsbehandling og trynefaktor. Veldig kjipt at erfaring fra barnehage ikke teller enn dritt ellers i arbeidslivet. Anonymkode: bf6af...450 4
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august Barnehagen her havnet i avisa pågrunn av mobbing mellom personalet det var så gale at kommunen kom og hadde møte med psykolog om hvordan det skal være. At VOKSNE forbilder oppfører seg slik rundt andres barn som er veldig oppmerksom og var på energier rundt seg er forferdeligt! Alle som holder på sånn i barnehageyrket burde skamme seg! Slutt jobben og finn et annet yrke utenfor barn. Anonymkode: 38713...485 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 8.17): Barnehagen her havnet i avisa pågrunn av mobbing mellom personalet det var så gale at kommunen kom og hadde møte med psykolog om hvordan det skal være. At VOKSNE forbilder oppfører seg slik rundt andres barn som er veldig oppmerksom og var på energier rundt seg er forferdeligt! Alle som holder på sånn i barnehageyrket burde skamme seg! Slutt jobben og finn et annet yrke utenfor barn. Anonymkode: 38713...485 Det er slike ting mye mobbing og trakasering mellom ansatte men også fra ledelsen mot ansatte..... Var det Gjerdrum traktene? Anonymkode: 8c07c...ec8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:22 #11 Skrevet lørdag kl. 13:22 Man blir liksom aldri god nok i det yrket, nå er det sykefraværet de retter fingeren mot. Barn er ofte syke, det jobbes ofte på små areal og ofte er ikke det nok ansatte, belastningen blir stor. Anonymkode: bf36b...25a 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:50 #12 Skrevet søndag kl. 07:50 AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 20.52): Skjer hele tiden. Møkklei av å være ansatt i barnehage, med bare masse slit og bli behandlet som en 5 åring selv. Masse forskjellsbehandling og trynefaktor. Veldig kjipt at erfaring fra barnehage ikke teller enn dritt ellers i arbeidslivet. Anonymkode: bf6af...450 Signerer, vurderer å få hjelp av psykolog etter å ha jobbet som vikar. Anonymkode: bf36b...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå