AnonymBruker Skrevet 14. september #81 Skrevet 14. september Dere andre som har hatt det sånn hva har dere gjort? Bare slutter å ta kontakt? Og til og med da ikke fått en lyd? Da er det ikke mye vennskap 💔 Anonymkode: 121cf...81a
AnonymBruker Skrevet 14. september #82 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja det gjorde jeg. Flere år siden, venter ikke lenger kan man si! Anonymkode: 0f570...615 Og du har flere og nærere venner? Og har det mye bedre sosialt enn før? Anonymkode: b985c...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #83 Skrevet 11. oktober Jeg har det også helt sånn. Ingen tar kontakt først. Jeg er den som alltid tar kontakt med folk først (av de jeg kjenner som bor i samme kommune som meg). Når jeg inviterer på ting, får jeg ingen respons eller så skriver de: "Det hadde vært gøy og møttes" uten å følge opp svaret i praksis. Det er skikkelig respektløst. I dag har jeg ingen folk å finne på ting sammen med. Ingen som tar kontakt for å være sammen med. Det er skikkelig grusomt. Jeg er singel og ufør. Har ingen barn. - Mann, 29 år. Bor i Fredrikstad. Anonymkode: 2867d...61f 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #84 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 23.31): Har du noen gang giort det? Hvordan gikk det? Tok de kontant og har dere kontakt nå? Er så lei av å være den som alltid tar kontakt og vil møtes. Anonymkode: 121cf...81a Jeg har heldigvis gode venner som aldri tenker sånn som dette. Vi har t.o.m snakket om det, at i perioder er det så mye som skjer i livet at månedene fyker av gårde, og plutselig har vi ikke hatt kontakt på lang tid. Men så vet vi alltid hvor vi har hverandre. Det er en genuin forståelse og aksept på at det i perioder er mye annet som skjer, og det er så behagelig og godt å vite at vennene ikke sitter på sin kant å irriterer seg over dette eller blir fornærmet og sur. Prøv det, seriøst. Den rausheten er godt for både deg og vennene dine, og vil skape et mye tryggere og nærere bånd❤️ Anonymkode: e349f...9af
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #85 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 0.00): Jeg har heldigvis gode venner som aldri tenker sånn som dette. Vi har t.o.m snakket om det, at i perioder er det så mye som skjer i livet at månedene fyker av gårde, og plutselig har vi ikke hatt kontakt på lang tid. Men så vet vi alltid hvor vi har hverandre. Det er en genuin forståelse og aksept på at det i perioder er mye annet som skjer, og det er så behagelig og godt å vite at vennene ikke sitter på sin kant å irriterer seg over dette eller blir fornærmet og sur. Prøv det, seriøst. Den rausheten er godt for både deg og vennene dine, og vil skape et mye tryggere og nærere bånd❤️ Anonymkode: e349f...9af Da er du heldig at dere har et likevekts vennskap ❤️ Det å alltid være den som tar kontakt er ikke kjekt synes jeg. Og det tærer på og man føler seg nedprioritert og ikke viktig. Anonymkode: 121cf...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå