AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Har du noen gang giort det? Hvordan gikk det? Tok de kontant og har dere kontakt nå? Er så lei av å være den som alltid tar kontakt og vil møtes. Anonymkode: 121cf...81a 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du noen gang giort det? Hvordan gikk det? Tok de kontant og har dere kontakt nå? Er så lei av å være den som alltid tar kontakt og vil møtes. Anonymkode: 121cf...81a Hehe,ja. Ingen kontakt. Har ikke akkurat notert meg når utgangspunktet var,men mange mnd siden.Er nok noen år når det gjelder den ene. Jeg gidder ikke kaste bort kalorier på sånne lenger. Det er alltid de som skal ha noe fra deg. Ellers hører du ingenting. Bare tull å bruke noe av livet på sånne. Anonymkode: e3eda...3bc 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Ja. Ingen tok kontakt. Vi har ikke kontakt nå. Anonymkode: d0dda...c90 2
Peanut Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Jeg var limet. Så da jeg ikke ville være det mer, så gikk alt i oppløsning. 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Hadde en nær venn på videregående. Mistet kontakten etter vi var ferdig. Prøvde å ta kontakt for å møtes, hun sa hun gjerne ville møtes, men var opptatt med flytting. Hun skulle si ifra når det passet. Ventet lenge uten å høre noe, før jeg tok kontakt igjen. Svaret var det samme. Det er over 10 år siden, ikke hørt et pip Anonymkode: e5e7d...599 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august En fin måte å finne utgaven som er venner vel? Anonymkode: 121cf...81a
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En fin måte å finne utgaven som er venner vel? Anonymkode: 121cf...81a Og hvem som vil bruke tid på deg og hvem som ikke bryr seg. Anonymkode: 121cf...81a
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Jeg forsøkte det. Innså etterpå at jeg ikke hadde en eneste venn. Det gikk flere måneder. Anonymkode: b5196...5f9 1 7
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forsøkte det. Innså etterpå at jeg ikke hadde en eneste venn. Det gikk flere måneder. Anonymkode: b5196...5f9 Trist å høre! Hadde lyst å se om hvordan det gikk og om jeg har noen venner? Føler meg alene. Anonymkode: 121cf...81a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Har sluttet å ta kontakt med enkelte etter mange år med lite kontakt. Endte med ingen kontakt, og det er greit. Vennskap må gå begge veier og ikke minst se hvem som er verdt å holde kontakt med. Anonymkode: b8314...86b 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Så trist å høre at flere har det slik. Jeg kjenner meg veldig igjen. Har kun én venninne igjen som tar kontakt. Hun har støttet meg gjennom det meste. Én av de jeg savner mest kuttet meg bare plutselig ut for noen år siden. Hadde "ikke tid" og så skled det bare ut. Jeg orket ikke ta kontakt med noen som aldri startet samtalen selv. Hadde taklet det bedre om hun hadde "slått opp" tror jeg. Tenker fortsatt på hva jeg kan ha gjort galt. Jeg har også blitt veldig skuffet de siste årene etter en stor krise i livet. Flere som ikke støttet valg jeg tok osv. Det er skuffende, men jeg har lært meg å leve med få venner. Jeg skal i hvert fall ta vare på hun ene ekte jeg har ❤️ Anonymkode: 85b5f...508 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #12 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så trist å høre at flere har det slik. Jeg kjenner meg veldig igjen. Har kun én venninne igjen som tar kontakt. Hun har støttet meg gjennom det meste. Én av de jeg savner mest kuttet meg bare plutselig ut for noen år siden. Hadde "ikke tid" og så skled det bare ut. Jeg orket ikke ta kontakt med noen som aldri startet samtalen selv. Hadde taklet det bedre om hun hadde "slått opp" tror jeg. Tenker fortsatt på hva jeg kan ha gjort galt. Jeg har også blitt veldig skuffet de siste årene etter en stor krise i livet. Flere som ikke støttet valg jeg tok osv. Det er skuffende, men jeg har lært meg å leve med få venner. Jeg skal i hvert fall ta vare på hun ene ekte jeg har ❤️ Anonymkode: 85b5f...508 Trist å høre! Godt du har henne. Jeg har en som aktivt har valgt meg vekk nylig. Utrolig trist og tungt, men hva gjør man? Dette kommer jeg ikke til å komme over føles det som. Anonymkode: 121cf...81a 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #13 Skrevet 25. august Jeg er ofte, som regel, den som tar kontakt, inviterer til middag eller andre sammenkomster, og samler folk. I en periode etter et samlivsbrudd og med ny jobb hadde jeg ikke overskudd. Da så jeg virkelig hvem som stilte opp og sjekket innom, og hvem som ikke gjorde det. Et par jeg ikke hørte fra har siden krøpet tilbake og begynt å være ivrige på meldinger. Den ene guilt tripper meg med at "du tar jo aldri kontakt nå lenger, og du må forstå at jeg ikke har andre nære venner og jeg er ensom nå". Synd, men jeg har gitt og gitt, og tidligere alltid invitert deg med, men nå gidder jeg ikke lenger. Jeg prioriter de som også gir og ikke bare tar. Anonymkode: ab993...2a0 1 7
svartkatt Skrevet 25. august #14 Skrevet 25. august Det er en enkel måte å bli kvitt venner på..? Jeg mener hvis det er noen du absolutt ikke vil miste kan det hende det er du som må ta initiativet. Om du sier noe om hvordan du føler det, kan det jo hende det hjelper, er skeptisk til det selv, men det er bedre å prøve enn å la være. 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august Jeg har vært på den andre siden. Hadde mange kontakter og venner. Som tok kontakt og ville ha meg med på mange ting. Det jeg ikke fortalte noen av de. Var at jeg slet med mye angst . Skammet meg over det. Å bare fant på unnskyldninger . For at jeg ikke kunne. Mistet mange pga dette. Det ble verre over flere år. Angrer så i dag at jeg ikke bare sa det. Vi er venner på Facebook osv. Men ikke slik det var. Jeg er mye bedre i dag. Men har aldri turt å oppsøke de . Anonymkode: a3d8c...e68 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august Absolutt ikke. Jeg bryr meg om hvordan vi har det når vi er sammen. Ikke om hvem som har tatt initiativ til at vi treffes. Mange er bare ulike på det området. Så jeg har aldri forstått at slikt spill har noen verdi i nære relasjoner. Var lik da jeg traff mannen. Jeg likte han, så da tok jeg jo kontakt når jeg følte for det. Og telte aldri på meldinger/telefoner/kontakt, etc. Han var like avslappet. Og det å droppe spill er nok en av mange grunnene til at det var god match tidlig. Anonymkode: b985c...8f3 5 1 6
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august Mener det er har noe manipulerende over seg, i enkelte vennegrupper er det alltid en eller to som er limet, og som holder gjengen samlet. Og andre igjen er dårlige på å ta kontakt av andre grunner. Men det spørs jo, hvordan er forholdet generelt når en møtes? Er det anstrengt og vanskelig i utgangspunktet, så er det jo kanskje ikke ett reelt vennskap, - finner en derimot mye glede i kontakten, og det virker som att en trives ilag, så er det jo litt dumt å bare kutte? Anonymkode: f2b4d...b4f 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #18 Skrevet 26. august Det hadde aldri falt meg inn å skulle teste venner på den måten. Syns det er både bittert og ganske giftig. Jeg tenker ikke over hvem som tar initativ, har kanskje noen venninner som ofte spør, men de er busy de og og spør når de kan. Har noen venninner jeg ser et par ganger i året, kanskje som oftest de som spør da, men jeg sier jo alltid ja. andre har jeg tett kontakt med og da aner jeg virkelig ikke hvem som insjer mest. FOlk er forskjellige, at man ikke tar initativ betyr ikke nødvendigis av man ikke vil møtes, det er bare ikke alle som tenker helt i den retningen av seg selv. Hadde jeg funnet ut at en venninne hadde sitti sånn og testa meg på hvor lang tid jeg hadde brukt for å ta kontakt, hadde jeg ikke villet være venninna hennes lenger uansett. Heldigvis har jeg venninner som er glade for å ses om det var en uke eller to år siden sist. Livet skjer og det er virkelig ikke alle som har tid til å pleie alle venninnebånd tett hele tiden, betyr ikke at man ikke setter pris på personen. Anonymkode: 3fe9d...d87 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #19 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det hadde aldri falt meg inn å skulle teste venner på den måten. Syns det er både bittert og ganske giftig. Jeg tenker ikke over hvem som tar initativ, har kanskje noen venninner som ofte spør, men de er busy de og og spør når de kan. Har noen venninner jeg ser et par ganger i året, kanskje som oftest de som spør da, men jeg sier jo alltid ja. andre har jeg tett kontakt med og da aner jeg virkelig ikke hvem som insjer mest. FOlk er forskjellige, at man ikke tar initativ betyr ikke nødvendigis av man ikke vil møtes, det er bare ikke alle som tenker helt i den retningen av seg selv. Hadde jeg funnet ut at en venninne hadde sitti sånn og testa meg på hvor lang tid jeg hadde brukt for å ta kontakt, hadde jeg ikke villet være venninna hennes lenger uansett. Heldigvis har jeg venninner som er glade for å ses om det var en uke eller to år siden sist. Livet skjer og det er virkelig ikke alle som har tid til å pleie alle venninnebånd tett hele tiden, betyr ikke at man ikke setter pris på personen. Anonymkode: 3fe9d...d87 Så du kan ikke se at det er trist at det alltid er en som tar kontakt? Ikke at det er lange lister heller. Det å få et lite initativ. Jeg ser når tiden går at det blir det ikke om jeg ikke gjør det. En jeg ikke har fra på månedsvis når jeg ikke har gjort noe. Hvem vil ha det sånn? Blir bare en bekreftelse på at man ikke er viktig. Ja, sikkert bittert og. Anonymkode: 121cf...81a 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. august #20 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Så du kan ikke se at det er trist at det alltid er en som tar kontakt? Ikke at det er lange lister heller. Det å få et lite initativ. Jeg ser når tiden går at det blir det ikke om jeg ikke gjør det. En jeg ikke har fra på månedsvis når jeg ikke har gjort noe. Hvem vil ha det sånn? Blir bare en bekreftelse på at man ikke er viktig. Ja, sikkert bittert og. Anonymkode: 121cf...81a Fortsatt samme svar og fakta fra meg som i de andre trådene dine. Hun driter i deg og hun anser deg ikke som venninne. Du fortsetter å ydmyke deg selv mens hun lever livet og driter i at du eksisterer. Det er ingen tvil lenger at du har alvorlige problemer og besettelse rundt denne personen som du tror oppe i hodet ditt er en såkalt "god venninne". På tide at du lærer å drite i henne også, for denne besettelsen du har er jeg redd for kan ende opp mer katastrofalt med både stalking og personlig forfølgelse av venninna virker det sånn. Hun er ferdig med deg, hun svarer deg ikke på den eneste hoved-kommunikasjonskanalen dere er vant med å kommunisere (Snap) og hun driter i deg egentlig uansett hvor du måtte sende melding. Anonymkode: 9d797...a13 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå