AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Måtte bare ta bilde. Hvordan går det ann å stable tre på rad og ikke se hva som står der?! har vært sånn mangen uker nå 😂 Anonymkode: 9b82e...ba6
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Ts. Må lage nytt innlegg gikk ikke ann. Anonymkode: 9b82e...ba6
Bacteria Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Jeg ser det! Tror ikke de er rasister nei, men ser ut som de har litt pervers form for humor! 😝 2
Mezzosoprena Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august De er selvfølgelig ikke rasister, men rimelig korttenkte er de 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Hvis det er unge ansatte i den bokhandelen, så vet de neppe hva KKK står for. Almenkunnskapene blant folk flest er ikke som tidligere. Anonymkode: f8359...14a 9 2
Seff Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august Hva mente du de skulle gjøre, da? Sette hvert eksemplar i ulike hjørner av butikken? Det får da være måte på å lete etter ting å henge seg opp i. 5 5
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis det er unge ansatte i den bokhandelen, så vet de neppe hva KKK står for. Almenkunnskapene blant folk flest er ikke som tidligere. Anonymkode: f8359...14a Unge folk vet hva KKK står for. Det kan også være en kunde som har hatt det litt morsomt. Anonymkode: 5bb05...918 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #12 Skrevet 25. august Såklart ikke rasisme. De har kun sett forfra. Anonymkode: 1196b...d00 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #13 Skrevet 25. august Hva står KKK for? Jeg vet ikke😳 K37 Anonymkode: 68f3d...285 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #14 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva står KKK for? Jeg vet ikke😳 K37 Anonymkode: 68f3d...285 Ku klux klan, Google it Anonymkode: 1000b...9e0 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august Altså, NEI! Hvilket filter er det du leser verden gjennom?? Du skaper problemer hvis du tror DET er rasisme. Anonymkode: 17d04...877 3 3
Kålrota Skrevet 25. august #16 Skrevet 25. august Herlighet, snakk om å vranglese. De har nok satt tre eksemplarer rett etter hverandre og ikke tenkt mer. At det skal være skjult rasisme er det drøyeste jeg har lest på lenge. 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #17 Skrevet 25. august Nei, de har satt samme spill på siden av hverandre. Det er jo helt vanlig. Tenker jo ikke på hvordan det tolkes. Jeg hadde ikke tatt notis av det Anonymkode: 77bff...de6 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august Et uhell tror jeg og de som har satt dette opp tenkte ikke over det. Mye jobb å gjøre. Fort og pent skal det stå/ligge. Jeg hadde aldri tenkt i de baner selv om jeg hadde sett det i en bokhandel. Ingenting å henge seg opp i. Ikke rasister. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ku klux klan, Google it Anonymkode: 1000b...9e0 Takk😊 Det har jeg hørt om, bare ikke visste forkortelsen Anonymkode: 68f3d...285
Perelandra Skrevet 25. august #20 Skrevet 25. august Tråden er ryddet for latterliggjøring. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå