AnonymBruker Skrevet 25. august #41 Skrevet 25. august Jeg har jobbet som vaskehjelp og har aldri rørt noe privat. Jeg har da moral og det har de aller fleste. Om noen hadde bevisst testa min lojalitet så hadde jeg tatt det som mistillt. Anonymkode: 1cae8...490
AnonymBruker Skrevet 25. august #42 Skrevet 25. august Nei, er ikke hjemme om det ikke er strengt nødvendig. Jeg er ikke en ryggsekk. Anonymkode: 6acc4...9da
Alice123 Skrevet 25. august #43 Skrevet 25. august Til stede ved oppstart av et lengre prosjekt, og når det er noe som er gjort på noen timer/én dag. Er både fordi jeg har hunder, og fordi jeg vil være tilgjengelig ved praktiske spørsmål. Men sitter da på PC på hjemmekontoret (eget rom) og henger på ingen måte over dem.
Verbena Skrevet 26. august #44 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 9.14): Klaget du på det? Rapporterte disse håndverkerne? Anonymkode: b56ad...e0f Ja, selvfølgelig. Den ene gangen hadde de knust doen min. Jeg hadde kun denne ene doen, og måtte ta inn på hotell som ble dekket av firmaet som jobbet hos meg mens de utbedret det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå