AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august har vært i kontakt noen uker med en fyr som er altfor ivrig og fremstår som forelsket uten å ha møttes før, vi har pratet mange timer på telefon.. fyren lovebomber meg, sendt meg blomster allerede osv.. men jeg har også lagt merke til at han håner meg med litt humoristisk sans.. han skryter fælt av seg selv.. jeg skal ikke møte han men oppførsla hans byr meg i mot og jeg kjenner meg kraftig irritert etter å ha vært i et forhold med en narsisst. ( sier ikke at denne fyren er det men han har noen fellestrekk) Anonymkode: d0d9a...05b
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): har vært i kontakt noen uker med en fyr som er altfor ivrig og fremstår som forelsket uten å ha møttes før, vi har pratet mange timer på telefon.. fyren lovebomber meg, sendt meg blomster allerede osv.. men jeg har også lagt merke til at han håner meg med litt humoristisk sans.. han skryter fælt av seg selv.. jeg skal ikke møte han men oppførsla hans byr meg i mot og jeg kjenner meg kraftig irritert etter å ha vært i et forhold med en narsisst. ( sier ikke at denne fyren er det men han har noen fellestrekk) Anonymkode: d0d9a...05b Du har nok funnet en ny fyr med narsissistiske trekk, så det holder. Lovebomber deg allerede, før noe møte, og håner deg, men "det er bare humor", tenker du vet hva du har der, og så lenge du ikke blokkerer og går videre så mater du denne forbindelsen. Traumebånd kalles det. Anonymkode: 1704a...fd1 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du har nok funnet en ny fyr med narsissistiske trekk, så det holder. Lovebomber deg allerede, før noe møte, og håner deg, men "det er bare humor", tenker du vet hva du har der, og så lenge du ikke blokkerer og går videre så mater du denne forbindelsen. Traumebånd kalles det. Anonymkode: 1704a...fd1 Ja jeg vet, jeg har blokkert han nå. men er stolt av meg selv at jeg gjenkjenner tegnene fra sist og at jeg eliminerer fyren bort fra mitt liv før jeg går i fella igjen. å være 5 år med en narsissist har lært meg noe og jeg kjenner jeg er veldig stolt av meg selv nå 😊 ts Anonymkode: d0d9a...05b 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Hva vil du med tråden? Lurer du på noe? Anonymkode: a8e54...65f 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva vil du med tråden? Lurer du på noe? Anonymkode: a8e54...65f Ja lurer på om du har stått opp på feil fot? Anonymkode: d0d9a...05b 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja jeg vet, jeg har blokkert han nå. men er stolt av meg selv at jeg gjenkjenner tegnene fra sist og at jeg eliminerer fyren bort fra mitt liv før jeg går i fella igjen. å være 5 år med en narsissist har lært meg noe og jeg kjenner jeg er veldig stolt av meg selv nå 😊 ts Anonymkode: d0d9a...05b Bra jobba, alltid gå fra det hvis det kjennes feil 💪 Anonymkode: 1704a...fd1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Du har kommet en veldig lang vei i heading, når du klarer å gjenkjenne dette og står opp for deg selv! Bra jobbet! Du kan være stolt av deg selv! Vær sterk og kutt denne fyren ut, og vær sjeleglad for at du har sett alle faresignalene allerede og velger å ikke falle for det! Anonymkode: 38955...4ed 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Hvor finner du egentlig alle disse stjernene? Anonymkode: a8ad6...b98
Pippi Lotta Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva vil du med tråden? Lurer du på noe? Anonymkode: a8e54...65f Grinebiter..... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå