AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Skulle gjerne hatt tilbakemeldinger fra helst folk over 27-28 år. Og noen som har sett mye grøss,skrekk og gru fra før. Vurderer kinotur men den kan virke litt dårlig !? anyone?🤗 Anonymkode: 038f8...b53
svartkatt Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Har ikke sett den, men hvis du har dårlige forventninger så kan det hende den blir bedre. Det er vel uansett sjelden disse filmene er veldig bra, ihvertfall om du har sett en hel haug av skrekk i flere tiår. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Likte den godt, en god body horror film, men har du sett the substance? Den er bedre i sin sjanger. Men en god film absolutt! Og den er original, noe som er skjeldent nå 😁 Anonymkode: cdd33...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Sett den nå? Spennende å høre hva dere ev synes 😃 Anonymkode: cdd33...1bc
DeLorean Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august Denne må jeg se. Jeg liker ukonvensjonelle filmer generelt og noe nytt! Den nye The Conjuring filmen gidder jeg ihvertfall ikke å se. Franco og Brie er sammen i virkeligheten, så tviler ikke på at kjemien gnistrer der. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 21.39): Likte den godt, en god body horror film, men har du sett the substance? Den er bedre i sin sjanger. Men en god film absolutt! Og den er original, noe som er skjeldent nå 😁 Anonymkode: cdd33...1bc Hvilken av de to er mer skummel? Anonymkode: 9c074...2f7
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 21.39): Likte den godt, en god body horror film, men har du sett the substance? Den er bedre i sin sjanger. Men en god film absolutt! Og den er original, noe som er skjeldent nå 😁 Anonymkode: cdd33...1bc Okei 😄 har ikke sett substance men da takler jeg for tipset 😄 takk for svar..ts. Anonymkode: 038f8...b53
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august DeLorean skrev (5 timer siden): Denne må jeg se. Jeg liker ukonvensjonelle filmer generelt og noe nytt! Den nye The Conjuring filmen gidder jeg ihvertfall ikke å se. Franco og Brie er sammen i virkeligheten, så tviler ikke på at kjemien gnistrer der. Er det Paret i filmen som er et par i virkeligheten ? Ts 😊 Anonymkode: 038f8...b53
AnonymBruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sett den nå? Spennende å høre hva dere ev synes 😃 Anonymkode: cdd33...1bc Nei jeg har ikke sett den enda nei…😜 ts Anonymkode: 038f8...b53
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 21.28): Skulle gjerne hatt tilbakemeldinger fra helst folk over 27-28 år. Og noen som har sett mye grøss,skrekk og gru fra før. Vurderer kinotur men den kan virke litt dårlig !? anyone?🤗 Anonymkode: 038f8...b53 Hvorfor? Anonymkode: b9e35...799
AnonymBruker Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det Paret i filmen som er et par i virkeligheten ? Ts 😊 Anonymkode: 038f8...b53 Ja ☺️ Anonymkode: 9c074...2f7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 0.50): Hvorfor? Anonymkode: b9e35...799 Var litt teit av meg å skrive akkurat 27-28 år. Men jeg tenker at jo yngre man er jo mer lettskremt blir man og mindre skrekkfilmer har man kanskje sett… Da jeg sjøl var foreksempel 22 år var jeg mye mindre kritisk til filmer. Ikke sikkert det stemmer, men der fikk du svar 😛 sånn sett må alle uansett alder skrive hva de synes, men setter mest pris på veldig godt voksne sine svar. Anonymkode: 038f8...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå